eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania sieciowego w celu kompleksowej modernizacji struktury informatycznej Akademii Muzycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-29

Wrocław: Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania sieciowego w celu kompleksowej modernizacji struktury informatycznej Akademii Muzycznej
Numer ogłoszenia: 109242 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, Pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3552849, fax 071 3552849.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania sieciowego w celu kompleksowej modernizacji struktury informatycznej Akademii Muzycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) dostawa urządzeń sieciowych tj.: - główny przełącznik rdzeniowy - szt. 2 - przełącznik rdzeniowy dystrybucyjny - szt. 1 - przełącznik dystrybucyjny 48 portów - szt. 2 - przełącznik dystrybucyjny 24 porty - szt. 3 - system zabezpieczający - firewall - szt. 1 b) wykonanie instalacji światłowodowej c) wykonanie instalacji kablowej d) uruchomienie sieci e) opracowanie dokumentacji powykonawczej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.80.00 - Modernizacja sieci .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 63.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że wciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonali z należytą starannością minimum trzy dostawy w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich minimum 80% wartości ceny ofertowej brutto; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) dostarczą oświadczenia lub dokumenty wymienione w rozdz. VIII SIWZ; e) wniosą wadium o wartości 3 000,00 zł na zasadach określonych w rozdz. IX SIWZ. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1 za wyjątkiem ppkt b) i e) 3. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dołączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp , sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (Wykonawcy występujący wspólnie składają jedno wspólne oświadczenie, które musi być podpisane przez Pełnomocnika ustanowionego do ich reprezentowania) b) Oświadczenie zawierające wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich minimum 80% wartości ceny ofertowej brutto - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca zamówienia - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 4 do SIWZ 3. Wykonawcy obowiązani są złożyć ponadto: a) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych b) pełnomocnictwo Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. c) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II 2, 50 - 043 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, pl. Jana Pawła II 2, 50 - 043 Wrocław, pokój 22 (sekretariat),.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.