Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-29
Suwałki: Wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu płotków przeciwśnieżnych na dachach budynków przy ul. ul. Kościuszki 88, 90 i 97 oraz zabudowy gzymsu i zamontowanie rynien w budynku przy ul. Składowa 5 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 109231 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o , ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu płotków przeciwśnieżnych na dachach budynków przy ul. ul. Kościuszki 88, 90 i 97 oraz zabudowy gzymsu i zamontowanie rynien w budynku przy ul. Składowa 5 w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu płotków przeciwśnieżnych na dachach budynków przy ul. ul. Kościuszki 88, 90 i 97 oraz zabudowy gzymsu i zamontowanie rynien w budynku przy ul. Składowa 5 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I - Montaż płotków przeciwśnieżnych na dachach budynków przy ul. Kościuszki 88, 90 i 97 w Suwałkach. 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują przedmiary robót. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 48 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część II - Zabudowa gzymsu i zamontowanie rynien w budynku przy ul. Składowa 5 w Suwałkach. 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 48 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 20 000,00 zł, (słownie złotych : dwadzieścia tysięcy ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 5 do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na każdą część oddzielnie. 2. Strony przewidują możliwość dokonania w umowie następujących zmian: a) Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: - zaistnienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia na etapie zawierania umowy, - klęski żywiołowej, - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania np. opady atmosferyczne, gradobicia, huragany, trąby powietrzne Przedmiotowy przypadek wymaga pisemnego potwierdzenia przez inspektora nadzoru. - zakończenia pracy przez wykonawcę przed terminem umownym - przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych , o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy PZP b) zmiana rzutująca na wynagrodzenie : - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). - wprowadzenia istotnych zmian do rzeczowego zakresu robót objętych umową, które są korzystne i spowodują oszczędności na rzecz Zamawiającego. c) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy 3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, pokój 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki, Sekretariat, pokój 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Montaż płotków przeciwśnieżnych na dachach budynków przy ul. Kościuszki 88, 90 i 97 w Suwałkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują przedmiary robót. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z przedmiarami robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 48 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabudowa gzymsu i zamontowanie rynien w budynku przy ul. Składowa 5 w Suwałkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 48 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





