Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Bytom: Zarządzanie nieruchomościami w 2010 r
Numer ogłoszenia: 10911 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie nieruchomościami w 2010 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zarządzaniu nieruchomościami będącymi w posiadaniu Gminy Bytom, w skład których wchodzą: 1)Nieruchomości zabudowane stanowiące własność Skarbu Państwa określone w zał.A1 2)Nieruchomości Gminy Bytom nieprzekazane w użytkowanie określone w zał.A2 3)Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne do sprzątania nieruchomości Skarbu Państwa określone w zał.B1 4)Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne do sprzątania nieruchomości Gminy Bytom nieprzekazane w użytkowanie określone w zał.B2 5) Garaże Skarbu Państwa określone w zał.C1 6) Garaże Gminy Bytom nieprzekazane w użytkowanie określone w zał.C2 Podane w załącznikach wielkości zarządzanych powierzchni określone są na dzień 31.10.2009r. i stanowią podstawę do obliczenia łącznej ceny ofertowej brutto . Powyższe wielkości mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie w związku z sukcesywnym przekazywaniem nieruchomości do użytkowania, bądź przyjmowania na majątek Gminy. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia określają postanowienia umowne..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez: a) wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu nieruchomościami, o wartości usługi co najmniej 500 000,00 zł brutto i przedłoży dokument potwierdzający jej należyte wykonanie/wykonywanie. W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli przed upływem terminu składania ofert nastąpiła realizacja niniejszej usługi na kwotę co najmniej 500 000,00 zł brutto. b) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie posiadanych uprawnień, tj. minimum: - 1 licencjonowany zarządca nieruchomości, - 2 osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadające aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Izby Inżynierów Budownictwa. c) wykazanie, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 5 jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za zarządzanie zasobem mieszkaniowym na terenie Gminy Bytom, umiejscowionymi co najmniej w dzielnicach Łagiewniki, Stroszek, Miechowice i w Śródmieściu. 2.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien przedłożyć : 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy (vide: załącznik nr 1 do specyfikacji); 2.W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien przedłożyć : 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 3)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 4)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 301)
41-902 Bytom, ul.Parkowa 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Organizacyjny-Kancelaria Urzędu (pokój nr 243) 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługa odbioru, transportu, utylizacji odpadów medycznych
- "Dostawa macierzy dyskowych - konsolidacja platformy wirtualizacyjnej i połączenie w klaster wysokiej dostępności dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń i jej Oddziałów"
- "Dostawa łączników do agregatów głębinowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa oprogramowania i rozwiązania sprzętowego klasy SIEM oraz wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy SOC dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A
- Zakup ręcznego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z oprogramowaniem, kalibracją i akcesoriami
- Przebudowa skrzyżowania ul. Strzelców Bytomskich z ul. Narutowicza dla nadania priorytetu dla ruchu tramwajowego linii T19 w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie nieruchomościami gminnymi
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.