Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-23
Bojanów: Remont dróg gminnych: Nr 101123 R ul. Grądkowa w m. Stany km 0+000 (ul. Szkolna) - 0+215 oraz Nr 101102R Burdze - Ruda w km 0+000 (droga powiatowa) - 0+228 (koniec m. Burdze)
Numer ogłoszenia: 109084 - 2008; data zamieszczenia: 23.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bojanów, ul. Parkowa 5, 37-433 Bojanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8708326, fax 015 8708326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych: Nr 101123 R ul. Grądkowa w m. Stany km 0+000 (ul. Szkolna) - 0+215 oraz Nr 101102R Burdze - Ruda w km 0+000 (droga powiatowa) - 0+228 (koniec m. Burdze).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych: Nr 101123 R ul. Grądkowa w m. Stany km 0+000 (ul. Szkolna) - 0+215 oraz drogi drogi Nr 101102R Burdze - Ruda w km 0+000 (droga powiatowa) - 0+228 (koniec m. Burdze), nawierzchnia szer. 3,5 m- 3,0m , pobocza 0,75m Droga Gminna Nr 101123 R w msc. Stany Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe): km 0+000 - 0+215 Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I i II z trans. urobku na nasyp samochodami na odległość 6km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą. Nasyp w celu uzupełnienia korpusu drogowego 0+000 - 0+215; 215m× 0,1m³/m=21,5m³ Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (istniejąca nawierzchnia) Rozjazd do ul Szkolnej RL=6 i RP =8m = 35,0m² 0+000 - 0+060;60m×4,1m =246,0m² 0+060 - 0+215;155m×3,1m =480,5m² Zjazd po str. L 0+058; dł.5,0m ,szer.3,0m R =4 = 25,0m² RAZEM= 786,5m² Koryto wykonane na poszerzeniach jezdni ręcznie w gruncie kat. II - IV gł. 20cm, celem osiągnięcia nawierzchni szer. 3,0m z przerzutem urobku na poszerzenia poboczy. Na wodociągu i na ist. nawierzchni 0+060 - 0+215; 155,0m×0,5m=77,5m² Wykonanie podbudowy na poszerzeniu z kruszywa naturalnego warstwa dolna grubości 20cm po zagęszczeniu: jak w poz. 4 = 77,5m² Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 12cm jak w poz. 3 = 786,5m² Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, dowożoną z odległości 15 km (wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości średnio 50kg/ m 2): jak w poz. 3 = 786,5m² 786,5m²×50kg/m² =39,5t Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej, dowożonej z odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm. Rozjazd do ul Szkolnej RL=6 i RP =8m = 35,0m² 0+000 - 0+060;60m×4,0m =240,0m² 0+060 - 0+215;155m×3,0m =465,0m² Zjazd po str. L 0+058; dł.5,0m ,szer.3,0m R =4 = 25,0m² RAZEM= 765,0m² Uzupełnienie poboczy pospółką, rozścielenie i zagęszczenie pospółki (regulacja poboczy do wysokości projekt. warstwy ścieralnej, spadek poprzeczny 4-6 %): po uprzednim uzupełnieniu gruntem dowiezionym 215,0m ×0,5m×2×6cm=12,9m³ Zjazdy do posesji Szt. 10×8m²(średnio)×6cm = 4,8m³ Razem = 17,7m³ Droga Gminna Nr 101102R Burdze - Ruda Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) km 0+000 -0+228= 0,228km Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I i II z trans. urobku na nasyp samochodami na odległość 6km wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą Poszerzenie korpusu lub uzupełnienie poboczy 0+000- 0+228; 228m×0,10m³/m =~22,8m³ Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (istniejąca nawierzchnia) Rozjazd z dr. powiatową RL=7,0m PP= 7,0m = 35,0m² 0+000-0+020 20,0m× 3,6m=72,0m² 0+020-0+040; (3,6+3,1)/2×20m=67,0m² 0+040-0+228; 188,0m×3,1m=583,0m² RAZEM = 757,0m² Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8cm Rozjazd z dr. powiatową RL=7,0m PP= 7,0m = 35,0m² 0+000-0+020 20,0m× 3,6m=72,0m² 0+020-0+040; (3,6+3,1)/2×20m=67,0m² 0+040-0+140; 100,0m×3,1m=310,0m² RAZEM = 484,0m² Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15cm 0+140-0+228; 88,0m×3,1m~=273,0m² Wyrównanie istniejącej nawierzchni (podbudowy) mieszanka mineralno - asfaltową , dowożoną z odl.15km - wykonanie warstwy wyrównawczej w ilości średnio 50 km/ m² Obmiar jak w poz.3= 757,0m² 757,0m² × 50kg/m²=~38,0t Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej, dowożonej z odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 3cm Rozjazd z dr. powiatową RL=7,0m PP= 7,0m = 35,0m² 0+000-0+020 20,0m× 3,5m=70,0m² 0+020-0+040; (3,5+3,0)/2×20m=65,0m² 0+040-0+228; 188,0m×3,0m=564,0m² RAZEM = 734,0m² Uzupełnienie poboczy pospółką, rozścielenie i zagęszczenie pospółki (regulacja poboczy do wysokości projekt. warstwy ścieralnej, spadek poprzeczny 4-6 %): po uprzednim uzupełnieniu gruntem dowiezionym 228,0m×0,75m×2×6cm(średnio) = 20, 5m³ Zjazdy do posesji szt. 10 ×10,0m²×6cm(średnio) = 6,0m³ RAZEM= 26,5m³
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 .posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości min. 100 000 zł; 2. dysponują co najmniej 1 pracownikiem - kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej; 3.wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 100 000 zł, potwierdzone referencjami, 4. udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.2 4 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( załącznik nr 2 do SIWZ ) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty - wymienione w pkt.6. 1 a - b muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum trzech zadań o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ); b) oświadczenie o dysponowaniu pracownikiem - kierownikiem budowy zgodnie z załącznikiem nr 4 - należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów pok. nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bojanów ul. Parkowa 5 37-433 Bojanów sekretariat Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BOJANÓW
więcej: przetargi BOJANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Kołacinie wraz z wymianą źródła ciepła
- Budowa i przebudowa skweru pomiędzy blokami przy ulicy Montażowej Nr 12, Nr 14 i Nr 16 w Lublinie w ramach projektu"Rewitalizacja części dzielnicy Tatary w Lublinie" - współfinansowanego ze środków...
- Wykonanie robót budowlano-montażowych, termomodernizacyjnych i modernizacyjnych 9 budynków komunalnych w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków komunalnych (...)
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - utworzenie szatni i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla studentów.
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i modernizacja sali dydaktycznej o pow. 72,91 m2 .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.