eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Zakup pomocy dydaktycznych, mebli, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu, realizowanego w ramach programu indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-05

Aleksandrów Łódzki: Zakup pomocy dydaktycznych, mebli, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu, realizowanego w ramach programu indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 109048 - 2012; data zamieszczenia: 05.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki , Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych, mebli, sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu, realizowanego w ramach programu indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 1 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu - w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj Część zamówienia nr 2 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Szkole Podstawowej w Rudzie Bugaj Część zamówienia nr 3 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 4 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 5. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 6. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 7. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 8. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne - w Szkole Podstawowej w Rąbieniu Część zamówienia nr 9. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 10. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 11. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 12. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 13. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania humanistyczne - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 14. - Wyposażenie - meble - w Szkole Podstawowej w Bełdowie Część zamówienia nr 15 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu, pisaniu - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 16 - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 17. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami mowy - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 18. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć socjoterapeutycznych - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 19. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 20. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 21. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 22. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 23. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 24. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z terapii pedagogicznej - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 25. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno-przyrodnicze - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 26. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania humanistyczne - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 27. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne - w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 28. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 29. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami matematycznymi - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 30. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć logopedycznych - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 31. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 32. - Pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania artystyczne - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 33 - Zakup tablicy interaktywnej i projektora multimedialnego do tablicy interaktywnej - w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim Część zamówienia nr 34 - Laptopy i projektory multimedialne - w Szkole Podstawowej nr 1 w Aleksandrowie Łódzkim, w Sportowej Szkole Podstawowej nr 3 w Aleksandrowie Łódzkim, w Szkole Podstawowej nr 4 w Aleksandrowie Łódzkim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia tego warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, pok. nr 115, 116.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim, Plac Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Biuro Podawcze, pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.