Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Włocławek: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA I POZBYCIA SIĘ NIECZYSTOŚCI, BŁOTA, ŚNIEGU I LODU Z PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNIKACYJNEGO SPÓŁKA Z O. O. WE WŁOCŁAWKU.
Numer ogłoszenia: 108784 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. , ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2364281, faks 054 236 95 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ogólne usługi publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA I POZBYCIA SIĘ NIECZYSTOŚCI, BŁOTA, ŚNIEGU I LODU Z PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNIKACYJNEGO SPÓŁKA Z O. O. WE WŁOCŁAWKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania i pozbycia się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych ( art. 5, ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U.2005 Nr 236, poz. 2008 ) usytuowanych na terenie miasta Włocławka i gmin ościennych, wykorzystywanych dla potrzeb przewozów zbiorowych realizowanych przez komunikację miejską ). Wykaz przystanków objętych usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wadium w może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) 2.Kwota wadium dla zamówienia wynosi - 7000,00 zł 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Do oferty należy załączyć dowód wpłaty. Wpłata będzie uznana za wniesioną w terminie, jeśli uznanie wskazanego przez Zamawiającego rachunku bankowego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Wadium w poręczeniu bankowym lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela ( bank ) oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela ( Zamawiającego - dane jak w pkt.: I.1. i I.2. niniejszej SIWZ ), spółdzielcza kasa oszczędnościowo-kredytowa - dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej. 5.Wadium w gwarancjach bankowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej gwarancji udzielonej przez bank ( oświadczenie ), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, zawierające termin obowiązywania gwarancji do dnia 18.06.2009 r. na kwotę w wysokości 7 000,00 zł oraz informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług usuwania i pozbycie się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych oraz zobowiązanie banku wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46., ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 ustawy. 6.Wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych. Niezbędnym jest przedłożenie pisemnej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zawierającej termin obowiązywania gwarancji do dnia 18.06.2009 r. na kwotę w wysokości 7 000,00 zł oraz informację, że udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu na świadczenie usług usuwania i pozbycie się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych oraz zobowiązanie firmy ubezpieczeniowej wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46, ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 ustawy. Gwarant bankowy i ubezpieczeniowy jest zobowiązany do wypłaty wadium w terminie do 30 dni, po otrzymaniu wezwania Zamawiającego. 7.Sposób wniesienia wadium w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela ( Zamawiającego - dane jak w pkt.: I.1. i I.2. niniejszej SIWZ ), zawierającego termin obowiązywania poręczenia do dnia 18.06.2009 r. kwotę poręczenia w wysokości 7 000,00 zł oraz informację, że udzielone poręcznie stanowi zabezpieczenie dla Zamawiającego na wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług usuwania i pozbycie się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych oraz zobowiązanie poręczyciela wypłaty kwoty wadium w przypadkach określonych przepisami art. 46, ust. 5 pkt. 1, 2 i 3 ustawy. Wykonawca który będzie korzystał z tej formy wadium nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert obowiązany jest przedstawić propozycję wzoru dokumentu, który zostanie przekazany wszystkim Wykonawcom. 8.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, - złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił popisania umowy w sprawie zamówienia publicznego warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wymaganą kwotą wadium zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt. 4 ustawy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do ubiegania się o udzielenie im zamówienia publicznego zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ÷ 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2007 r., nr 223. poz. 1655, z póź. zm ), ( zwanej w dalszej treści ustawą) i w wyznaczonym terminie złożyli, uzupełnili lub wyjaśnili dokumenty potwierdzające warunki, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy złożyli wymagane oświadczenia i spełnili wszystkie warunki określone ustawą i SIWZ; 3. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 4. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych w SIWZ prac lub czynności ; 5. zaoferują usługi na warunkach określonych w SIWZ warunkach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z ustawą art. 26 ust. 2 oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 ( Dz. U. Nr. 87 poz. 605 z 2006 r. ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, wraz z ofertą ( załącznik nr 3 do SIWZ ) aktualne dokumenty i oświadczenia, wyszczególnione poniżej: 2. oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu określonych w art. 22 ust. 1, pkt. 1 ÷ 4 i art. 24, ust. 1 i 2 ustawy i przez zamawiającego ( wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ ); Do załącznika nr 4 należy dołączyć niżej wymienione dokumenty w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 2.1 aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006 r. ) składa żądane dokumenty z godnie z regulacją określoną w § 2i § 4 powołanego wyżej rozporządzenia. 2.2. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa regulująca współpracę podmiotów składających wspólnie ofertę powinna zawierać m.in.: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera); d) oznaczenie czasu trwania umowy; wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia, e) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. nie dopuszcza się do składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków przez podmioty występujące wspólnie będzie rozpatrywał i oceniał informacje dotyczące wszystkich tych podmiotów. 2.3. pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 2.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, informacja winna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.7. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert ) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2.8. Sprawozdanie finansowe za 2008 rok obrachunkowy, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 2008 rok obrachunkowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres , w przypadku gdy Wykonawca nie przeprowadził jeszcze badania bilansu za rok 2008, zobowiązany jest do złożenia sprawozdania finansowego za rok 2007; 2.9. wypełnioną ( poprzez wpisanie cen i ich podsumowanie ) specyfikację asortymentową stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz cenowy; 2.10. Dowód wniesienia wadium i nr konta bankowego ( dla zwrotu wadium, jeżeli wniesiono wadium w pieniądzu), Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 3. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni wg załączonego wzoru ( załącznik nr 6 do SIWZ ); bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i liczony jest zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 4. Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje warunki zawarte w SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz, że zdobył koniecznie informacje do sporządzenia oferty, a w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia umowy w wersji jak w załączniku nr 8 do SIWZ, w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie nie krótszym niż 7 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu pod rygorem utraty wadium; 5. Kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem ( odpisy ) zezwoleń na odbieranie odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. we Włocławku,ul.Rysia 3, 87-800 Włocławek, sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. we Włocławku, ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek, sekretariat Zamawiającego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





