eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › ZC/7/2014 - Sukcesywna dostawa tonerów do kopiarek na rok 2014-2015



Ogłoszenie z dnia 2014-05-21

Lublin: ZC/7/2014 - Sukcesywna dostawa tonerów do kopiarek na rok 2014-2015
Numer ogłoszenia: 108745 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZC/7/2014 - Sukcesywna dostawa tonerów do kopiarek na rok 2014-2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa tonerów do kopiarek na rok 2014-2015, zgodnych z Szczegółowym Opisem Zamówienia. Przedmiotem są fabrycznie nowe materiałów eksploatacyjne do kopiarek na rok 2014-2015. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, wcześniej nieużywanych, nie regenerowanych ani nie prefabrykowanych, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z oznaczonym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność, jakość druku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Wymaga się, by oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym, na jaki okres udzieli gwarancji. Jeżeli Wykonawca tego nie uczyni, przyjmuje się, że udziela gwarancji na 12 miesięcy. Ilości wskazane w Szczegółowym Opisie Zamówienia, będącym załącznikiem do Specyfikacji, są ilościami orientacyjnymi/ maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostaw w ilości mniejszej niż określone w SIWZ, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie dostaw w ilości mniejszej niż maksymalne, nie może być postawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie, partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na odrębne zamówienie Zamawiającego, określające ilość i rodzaj zamawianych materiałów. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego zamawiane materiały eksploatacyjne, na własny koszt, w ciągu 3 dni roboczych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Handlowo-Usługową WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5,, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27847,72

  • Oferta z najniższą ceną: 27847,72 / Oferta z najwyższą ceną: 31334,25

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa tonerów do kopiarek, a więc dostawa produktu powszechnie dostępnego, o ustalonych standardach jakościowych, która została wyceniona na kwotę brutto 36 210 zł. Wartość ta jest mniejsza niż kwoty progowe/ unijne. Według wiedzy zamawiającego jest wielu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej są w stanie zrealizować przedmiot zamówienia, a zapraszając do składania ofert 5 wykonawców zapewniono konkurencyjność.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.