eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remonty w budynku Urzędu Miasta Opola - Pl. Wolności 7-8

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-17

Ogłoszenie nr 108636 - 2017 z dnia 2017-07-17 r.

Opole: Remonty w budynku Urzędu Miasta Opola - Pl. Wolności 7-8
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70055 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Opole, krajowy numer identyfikacyjny 53141266800000, ul. Rynek-Ratusz -, 45-015 Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 44 38 702, 77 44 38 704, faks 77 44 58 326, e-mail pzp@um.opole.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty w budynku Urzędu Miasta Opola - Pl. Wolności 7-8

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w budynku usługowo-biurowym przy Placu Wolności 7-8 w Opolu, obejmujące swoim zakresem poniższe zadania: a) Remont pomieszczeń biurowych 108,108a,108b,109,111, 111a i 112 na I piętrze budynku; b) Remont pomieszczeń biurowych 207A, 211, 212, 229, 230, 231, 232, 233, 234 oraz 2 sanitariatów na II piętrze budynku; c) Remont pomieszczeń biurowych 318, 319, 320, 322, 322a, 323, 324 i pom. gospodarczego (321) na III piętrze budynku; d) Remont części korytarza na I piętrze pomiędzy klatkami schodowymi. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w okresie trwania umowy. Prawem opcji objęte będą roboty budowlane w zakresie pkt 1 d) tj. remontu części korytarza na I piętrze pomiędzy klatkami schodowymi . Wartość robót budowlanych objętych prawem opcji będzie zgodna z ofertą Wykonawcy złożoną na etapie przetargu. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji oraz warunki gwarancji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna, która zawiera: - Opis techniczny robót budowlanych remontu pomieszczeń biurowych w budynku przy Pl. Wolności 7-8 w Opolu w zakresie pom.: 108, 108a, 108b, 109, 111, 111a i 112 na I piętrze, 207A, 211, 212, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 2 sanitariatów na II piętrze oraz pom.: 318, 319, 320, 322, 322a, 323, 324 i pom. gospodarczego (321) na III piętrze budynku biurowego wraz z dokumentacja rysunkową dot. powyższego zakresu. - Opis techniczny robót budowlanych w zakresie remontu części korytarza na I piętrze budynku, wraz z dokumentacja rysunkową dot. pow. zakresu. - zakres objęty prawem opcji. - Opis techniczny robót budowlanych remontu korytarza II piętra oraz pomieszczeń biurowych (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6). - STWiOR w zakresie instalacji elektrycznych i budowlanych. - Przedmiary robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45421141-4, 45410000-4, 45442100-8, 45431200-9, 45432111-5, 45421146-9, 45332000-3, 45310000-3, 44220000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT192000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IZOLKOMEX Firma Remontowo-budowlana S.C. Bogdan Kulig, Leszek Czech, , ul. Zielonogórska 3, 45-955, Opole, kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 236160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 236160.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236160.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.