Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Skarżysko-Kamienna: Remont pokrycia dachu Przychodni Rejonowej Nr 2 ul. Legionów 104 w Skarżysku-Kamiennej
Numer ogłoszenia: 108622 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnie Miejskie" , ul. Apteczna 7, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2523799, faks 041 2523799.
- Adres strony internetowej zamawiającego: spzozprzychodnie@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokrycia dachu Przychodni Rejonowej Nr 2 ul. Legionów 104 w Skarżysku-Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku, Rozbiórka pokrycia dachowego z papy na dachach betonowych - pierwsza warstwa, Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - następna warstwa krotność 4, Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, Zerwanie szlichty cementowej pasem przy rynnie,Rozbiórka betonowych czapek kominowych, Rozebranie części uszkodzonych kominów ponad dachem, Odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na kominach, ognimurze i pasa pod rynną Wywiezienie materiałów z rozbiórki samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km, Wywiezienie materiałów z rozbiórki samochodami skrzyniowymi - za kazdy następny 1 km, krotność 8, Koszt utylizacji materiałów z rozbiórki. Posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte na ostro grubości 25 mm, uzupełnienie szlichty na dachu, Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie poziome, Posadzki cementowe wraz z cokolikami zatarte - pogrubienie posadzki o 1 cm- uzupełnienie szlichty na dachu, krotność 2, Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0,5 m3, Uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu monolitycznego, Gruntowanie podłoży preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie pionowe, Uzupełnienie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. III na kominach, ogniomurach i pasie pod rynną ponad dachem płaskim, Spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy - na ogniomurze, Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - jednokrotne pokrycie papą podkładową, Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - dwukrotne pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia, Naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną -obróbki z papy wierzchniego krycia, ogniomur, kominy, wywiewki i pokrycie czapek kominowych, Uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszów i okapów z blachy ocynkowanej, Uzupełnienie blachą ocynkowaną rynien wiszacych skrzynkowych o obw. ponad 40 cm w odcinkach o długości ponad 1 m, Uzupełnienie rur spustowych okrągłych w odcinkach ponad 1,0 m z blachy ocynkowanej o śr. 15 cm, Wymiana wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim krytym papą na betonie, Wymiana przewodów instalacji odgromowej naprężanej ( zwód poziomy) na uprzednio zainstalowanych wspornikach na dachu płaskim, Gruntowanie podlozy preparatami CERESIT CT 17 i ATLAS UNI GRUNT - powierzchnie pionowe, Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - tynki gładkie,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, który: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 2) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 3) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed uplywem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem robotom opisanym przez Zamawiającego, 4) dysponuja przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, wpisana do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimum 50.000 zł, Zatwierdzony przez Wykonawcę wzór umowy, Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert Wykonawców, którzy wykonywali wcześniej na rzecz Zamawiającego roboty budowlane, przy czym roboty te zostały wykonane w sposób niewłaściwy, czym narazili Zamawiającego na straty, bądź nie dotrzymali ustalonych terminów wykonawstwa czy usuwania usterek. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, nie zaleznie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania zz nich przy wykonaniu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się wykazać dokumentami określonymi w części 9 siwz. W W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki , o których mowa w ust. 2 pkt 1 ,5 musi spełniać każdy z wykonawców. Warunki , o których mowa w ust. 2 pkt 2,3,4 wykonawcy mogą spełnić łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.skarzysko-kamienna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnie Miejskie
26-110 Skarżysko-Kamienna ul. Apteczna 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnie Miejskie ul. Apteczna 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów"
- Doposażenie w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć w ramach projektu "Edukacja przyszłości w SP nr 7"
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej w okresie od 01.01.2026 roku do 31.12.2026 roku.
- ,,Przygotowywanie i wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej od dnia 02.01.2026 r. do dnia 01.01.2027 r."
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych oraz tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Centrum Usług Społecznych z terenu gminy Skarżysko-Kamienna w 2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





