Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Bolesławiec: na
usługi sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Bolesławcu oraz terenów zewnętrznych w okresie od 20.05.2009r. do 19.05.2011r.
Numer ogłoszenia: 108408 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7354183, faks 075 7353250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na usługi sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Bolesławcu oraz terenów zewnętrznych w okresie od 20.05.2009r. do 19.05.2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - sprzątanie pomieszczeń i korytarzy oraz toalet w budynkach wykorzystywanych przez Starostwo Powiatowe w Bolesławcu - tj. w budynkach przy placu Marsz. J. Piłsudskiego 1 i 2, oraz w budynku przy ul. Zwycięstwa 9 w Bolesławcu. Łączna powierzchnia wewnętrzna wynosi 2507 m2. Sprzątanie terenów zewnętrznych wokół budynków Starostwa przy Placu Piłsudskiego 2 i na ul. Zwycięstwa 9. Łączna powierzchnia zewnętrzna wynosi około 2020m2. Zaopatrywanie pomieszczeń sanitarnych w środki czystości..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - prowadzenie działalności w zakresie usług sprzątania , - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - sytuacja ekonomiczna i finansowej zapewniająca wykonanie zamówienia, - nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. - zapewnienie takiej obsady osobowej na obiektach Starostwa aby sprzątanie odbywało się w sposób ciągły przez okres o którym mowa w umowie. - używanie środków posiadających polskie atesty. - zadeklarowanie używania do czyszczenia danych powierzchni środków chemicznych do tego przeznaczonych. - zadeklarowanie przez Wykonawcę nie udostępniania kodu dezaktywującego alarm w obiekcie otrzymanego po zawarciu umowy od Zamawiającego osobom postronnym - innym niż upoważniony pracownik..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 5, Wykonawca winien przedłożyć niżej wymienione dokumenty: a.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 stanowiące załącznik nr 3 SIWZ, b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta, c.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, wielkości sprzątanej powierzchni, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. d.dokumenty (np. listy referencyjne lub polecające) potwierdzające wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed ogłoszeniem niniejszego postępowania, że dane usługi zostały wykonane należycie. Z dokumentu musi wynikać: data wykonania usługi, przedmiot usługi - sprzątanie powierzchni biurowych, wielkość sprzątanej powierzchni, potwierdzenie że dostawa została wykonana należycie. e.Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 5. Wykonawca zobowiązany jest do wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, Plac Marszałka J. Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, pok 3 lub 4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, Plac Marsz. J. Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec - Sekretariat pok. nr 14 (pierwsze piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Dzierżawa systemu nadzorowania Strefy Płatnego Parkowania w Bolesławcu
- Modernizacja drogi dz. nr 105 we wsi Mierzwin
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych WFOŚiGW w Toruniu przy ul. Fredry 8 w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2026 r.
- Bieżące utrzymanie czystości i zieleni miejskiej na terenie Gminy Tychowo
- "Sprzątanie pomieszczeń RDW Nidzica w latach 2025 - 2027 z podziałem na części (3)."
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku wraz z niezbędnymi usługami konserwatorskimi dla nieruchomości MWOMP SPZOZ w Płocku Oddział w Warszawie przy Al. Wojska Polskiego 25.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.