eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Gostynin: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO
Numer ogłoszenia: 10824 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie , Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2352041 do 44, faks 024 2353225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego jednorazowego do magazynu Zamawiającego zlokalizowanego na terenie Szpitala w Gorzewie przy ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin. Szczegółowa lista pozycji z określeniem przedmiotu zamówienia i szacunkowej ilości zapotrzebowania, pogrupowanych w Części znajduje się w formularzu cenowym (w arkuszach Excel) stanowiącym załącznik do SIWZ. 1) Część Nr 1 - Igły i strzykawki 2) Część Nr 2 - Igły do ostrzykiwań 3) Część Nr 3 - Igły do aspiracji 4) Część Nr 4 - Rękawice 5) Część Nr 5 - Bielizna i odzież ochronna 6) Część Nr 6 - Sprzęt do kaniulacji żył centralnych i obwodowych 7) Część Nr 7 - Cewniki, dreny, rurki, worki na mocz 8) Część Nr 8 - Aparaty do przetoczeń 9) Część Nr 9 - Pleurofix i zestaw do laparoskopii 10) Część Nr 10 - Papier do EKG, USG 11) Część Nr 11 - Elektrody EK-1 12) Część Nr 12 - Elektrody 13) Część Nr 13 - Elektroda bierna 14) Część Nr 14 - Katetery, zestawy, zgłębniki żołądkowe 15) Część Nr 15 - Przedłużacze do pomp 16) Część Nr 16 - Oprzyrządowanie do podawania tlenu 17) Część Nr 17 - Filtry i przedłużacze do obwodów oddechowych 18) Część Nr 18 - Wkłady do ssaka 19) Część Nr 19 - Klipsy polimerowe i tytanowe 20) Część Nr 20 - Ostrza chirurgiczne 21) Część Nr 21 - Drobny sprzęt jednorazowego użytku 22) Część Nr 22 - Szczoteczki do wymazów cytologicznych i katetery 23) Część Nr 23 - Zestawy drenów 24) Część Nr 24 - Woreczek ekstrakcyjny 25) Część Nr 25 - Wzierniki ginekologiczne i żel do USG 26) Część Nr 26 - Zestawy do drenażu i linia do kapnografu 27) Część Nr 27 - Wężyki do podawania kontrastu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.19.90.00 - Odzież medyczna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z Ofertą i formularzem cenowym wypełnionymi na formularzach (lub zgodnie z ich treścią) załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy dostarczyć dokumenty o charakterze podmiotowym potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. b) Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp. c) Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. d) Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych lub wykonywanych co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, pokój nr 4 (budynek administracji w Gorzewie, ul. Kruk 5).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie, Gorzewo, ul. Kruk 5, 09-500 Gostynin, pokój nr 1 (budynek administracji w Gorzewie, ul. Kruk 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.