Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-28
Złotoryja: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE - ROBOTY ZDUŃSKIE w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Złotoryja zarządzanych przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Złotoryi.
Numer ogłoszenia: 108216 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., Aleja Miła 2, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783137, fax 076 8783682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE - ROBOTY ZDUŃSKIE w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miejskiej Złotoryja zarządzanych przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Złotoryi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, robót budowlano - remontowych polegających na rozbiórce starych i postawieniach nowych pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miejskiej Złotoryja zarządzanych przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o., zgodnie z ze specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 2. W zakresie postawienia pieca Wykonawca rozbierze istniejącego pieca i trzony licowane kaflami, wywiezie gruz i postawi nowy stałopalny, ceramiczny o kubaturze istniejącej z nowych kafli. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu gruzu na wysypisko śmieci.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium - 2000,00 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określonym w cz. IV SIWZ. c. zaoferują materiały odpowiadające określonym normom; d. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f. spełniają pozostałe warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Niespełnienie warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b. wykaz sporządzony na formularzu będącym załącznikiem nr 5 do niniejszej Specyfikacji, wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia określonym w cz. IV SIWZ wraz z dokumentami wystawionymi przez poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. Wykazane roboty bez załączonych referencji podpisanych przez osoby upoważnione do reprezentacji Inwestora lub kopii protokołu odbioru robót lub innych dokumentów zawierających powyższe informacje, nie będą przez Zamawiającego uwzględnione. Zamawiający wymaga min. 3 referencji potwierdzających. c. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom (aprobaty techniczne, certyfikaty itp. dokumenty). d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f. oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu będącym załącznikiem nr 4 do niniejszej Specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. aleja Miła 2 59-500 Złotoryja (pokój Nr 7).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. aleja Miła 2 59-500 Złotoryja (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala w Złotoryi i Ośrodka w Legnicy
- Przebudowa linii elektroenergetycznej - Michałów 54
- Remont III piętra Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi ( Oddziału Opiekuńczo - Leczniczego ) w związku z realizacją projektu pn. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont i konserwacja budowli przejazdowych typu "S" zlokalizowanych w korycie rzeki Wisła na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.