eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grojec › Przetarg - dostawa nabiału.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-28

Grojec: Przetarg - dostawa nabiału.
Numer ogłoszenia: 108212 - 2007; data zamieszczenia: 28.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 033 8428136, fax 033 8428903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzol_grojec.republika.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg - dostawa nabiału..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Śmietana ukwaszona o zaw.18% tłuszczu 1 750 l Masło z dodatkiem oleju roślinnego 600 kg Masło extra 200 kg Mleko pełnotłuste 3,2% 24 500 l Ser żółty typu gouda 600 kg Ser topiony różne smaki 400 kg Ser biały półtłusty 1 050 kg Serek homogenizowany różne smaki 300 kg Jogurt owocowy różne smaki 400 kg Jogurt naturalny bez cukru 80 kg Kefir 400 l Margaryna roślinna 12 kg Mleko w proszku 70 kg Margaryna mleczna 600 kg Olej uniwersalny 270 l

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 1000zł należy wnieść w terminie do dnia 05.07.2007r. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zatorze - nr rachunku: 80 8136 0000 0030 0171 2000 0010. Potwierdzenie wpłacenia lub wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Grojcu, Al. Ogrodowa 1, Sekretariat do dnia 05.07.2007 godz.09.00. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ust.1 PZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy PZP.Ponadto akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: - załącznik nr 1 obejmujący dodatkowo m.in. dokumenty o których mowa w pkt 7 tj.: a). aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b). umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy spółki cywilnej i konsorcjum) c) Regon, NIP; - załącznik nr 2 - formularz cenowy; - załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. art. 24 ust 1 i 2 ustawy; - załącznik nr 4 - parafowany i podpisany projekt umowy; - dokument potwierdzający upoważnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy jeżeli upoważnienie to nie wynika z innego dokumentu; - aktualną decyzję Sanepidu obejmujące środki transportowe, które spełniają wymagania sanitarne w zakresie przewożonej żywności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzol_grojec.republika.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu Al. Ogrodowa 1 32-615 Grojec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:00, miejsce: PZOL Grojec, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.