Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Sandomierz: Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu.
Numer ogłoszenia: 108198 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu , ul. Czyżewskiego 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 832 39 24, faks 0-15 832 69 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.dps.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu, w tym: Chleb Bułki Rogale Bułki słodkie Placki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.10.00 - Pieczywo 15.81.11.00 - Chleb 15.81.12.00 - Rogaliki 15.81.14.00 - Bułeczki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia- nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia- nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia- nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia- nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia- nie spełnia, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca warunki spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sandomierz.dps.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
ul. Czyżewskiego 1
27-600 Sandomierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Czyżewskiego 1 27-600 Sandomierz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- "Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem Sądu Rejonowego w Sandomierzu na rok 2026"
- Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej dla PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- "Zakup kontenerowych obiektów mieszkalnych w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025 - 2026. (...)".
- "Zakup i dostawa 3 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025 - 2026. z podziałem na 2 części(...)"
- Zakup Koparko - Ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025 - 2026 (...)"
- INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku internatu ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 28 WE WROCŁAWIU
- "Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych oraz innych przedmiotów zamówienia/wody mineralnej na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie
- Dostawa pieczywa na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Leśnego w Miliczu
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.22.2025
- Dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku w 2026 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.