eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH ORAZ POKONSUMPCYJNYCH - 66/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108080 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Grudziądz: ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH ORAZ POKONSUMPCYJNYCH - 66/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 516027-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 91591-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, faks 261 48 32 22, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.mil.wp.pl
Adres profilu: nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR I UTYLIZACJA ODPADÓW MEDYCZNYCH ORAZ POKONSUMPCYJNYCH - 66/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

66/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów na rzecz 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu, według zadań następująco: ? Zadanie nr 1: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*, ? Zadanie nr 2:. Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 18 01 03* oraz 18 01 09, 18 01 10* (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz - Jednostka Wojskowa 1109- ul. Hallera, Grudziądz - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej - Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica - Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3 Maja 4, Chełmno 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych to: rok 2017 r. - szacowana ilość odbioru odpadów ze wszystkich ambulatoriów to 9 kg odpadów o kodzie 18 01 03* rok 2018 ok. 67,5 kg/rok, tj: - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4 : * 18 01 03* - ok. 20 kg/rok; - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: * 18 01 03* - ok. 10 kg/rok; * 18 01 09 - ok. 3 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60 * 18 01 03* - ok. 12 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, przy ul. Bema : * 18 01 03* - ok. 6 kg/rok * 18 01 09* - 2 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej * 18 01 03* - ok. 12 kg/rok. * 18 01 09* - ok. 2 kg/rok * 18 01 10* - 0,5 kg/rok rok 2019 do 30 listopada ok. 67,5 kg/rok, tj: - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4 : * 18 01 03* - ok. 20 kg/rok; - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1: * 18 01 03* - ok. 10 kg/rok; * 18 01 09 - ok. 3 kg/rok - ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, przy ul. Hallera 60 * 18 01 03* - ok. 12 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, przy ul. Bema: * 18 01 03* - ok. 6 kg/rok * 18 01 09 - ok. 2 kg/rok - ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, przy ul. Dworcowej; * 18 01 03* - ok. 12 kg/rok. * 18 01 09 - ok. 2 kg/rok * 18 01 10* - ok. 0,5 kg/rok Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 3) Wykonawca odbierać będzie odpady raz w miesiącu z wyżej wymienionych miejsc w godzinach 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku), 7:30 - 12:00 (w piątki) 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (osobno na każde ambulatorium), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973), a także ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.). Jednocześnie wraz z kartą przekazania odpadów Wykonawca zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 107), będzie zobowiązany dostarczyć dokument potwierdzający unieszkodliwienie odpadów medycznych w województwie kujawsko-pomorskim. 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstawania odpadów medycznych w czerwone pojemniki 2 i 3 litrowe, wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych przez cały okres trwania umowy w ilości: ? 12 pojemników o poj. 2l w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-ego Maja 4 ? 12 pojemników o poj. 3l w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1 ? 12 pojemników o poj. 2l w ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul. Hallera 60 ? 6 pojemników o poj. 2l w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema ? 12 pojemników o poj. 2l w ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie koło Grudziądza, ul. Dworcowa 6) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania odpadów zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia. Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz. 3) Wykonawca winien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.. dla odpadów o kodach określonych w specyfikacji (18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*) z datą ważności co najmniej do 30.11.2019 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów Wykonawca musi posiadać umowę z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów. 4) Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. r., o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm. oraz Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.) 3. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923) wytwarzanych w następujących stołówkach żołnierskich: - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Bema, Grudziądz; - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej; - Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) - ul. Jagiełły, Grudziądz; - Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz; - Jednostka Wojskowa 3537 - ul. Czwartaków 1, Brodnica; - Jednostka Wojskowa 3136 - Al. 3-go Maja, Chełmno. 2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych przez stołówki żołnierskie to ok. 31 080 kg/rok, tj: - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Bema, ok. 6 000 kg/ rok ( tj. ok. 500 kg miesięcznie) - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej, ok. 8 400 kg/rok (tj. ok. 700 kg miesięcznie) - stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu ul. Jagiełły, ok. 8 400 kg/ rok (tj. ok. 700 kg miesięcznie) - stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy ul. Czwartaków 1, ok. 3 000 kg/ rok (tj. ok. 250 kg miesięcznie) - stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu ul. Hallera, ok. 480 kg/ rok (tj. ok. 40 kg miesięcznie) - stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie Al. 3-go Maja, ok. 4 800 kg/ rok (tj. ok. 400 kg miesięcznie) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami szacunkowymi zależnymi od bieżących potrzeb jednostek wojskowych na rzecz, których realizowana jest usługa i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy. W przypadku odbioru odpadów pokonsumpcyjnych z Jednostki Wojskowej 3136 w Chełmnie na czas trwania ćwiczeń poligonowych na Poligonie Kępa Panieńska, Wykonawca zabezpieczy jednocześnie odbiór odpadów z poligonu i z jednostki. Przewidywana ilość wywozów z poligonu to 15 razy w ciągu roku 2018 r. i 15 razy 2019 r. Zamawiający powiadomi Wykonawcę na co najmniej 14 dni kalendarzowych przed przewidzianym terminem odbioru wskazując: termin realizacji, ilość pojemników oraz szacowana ilość odpadów. Wykonawca zabezpieczy pojemniki do gromadzenia odpadów w miejscu ich wytwarzania. 3) Zleceniobiorca odbierać będzie odpady ze stołówek zgodnie z poniższym harmonogramem: rok 2017 r. - Grudzień * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) rok 2018 * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30 - 12:00 (w piątki) rok 2019 do 30 listopada * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1 - 1 raz w tygodniu (piątek) przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja - 1 raz w tygodniu (piątek) * Stołówki: przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu ul. Bema, ul. Jagiełły oraz w Grupie koło Grudziądza przy ul. Dworcowej - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) * Stołówka: przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu przy ul. Hallera - 2 razy w tygodniu (poniedziałek i piątek) Wywóz odbywać się będzie w godzinach: 7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku) 7:30 - 12:00 (w piątki) W przypadku, gdy dzień odbioru (poniedziałek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów nie odbywa się. 4) Wykonawca obowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznego zestawienia ilościowego (w kilogramach) i jakościowego (wg kodu) utylizowanych odpadów, w postaci Karty Przekazania Odpadu (z podziałem na gminę Grudziądz, Dragacz, Chełmno i Brodnica), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1973), a także ustawy z dnia 14 grudnia 2014 r. o odpadach (Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.). 5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stołówki w pojemniki na odpady przez cały okres trwania umowy w ilości: ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, ul. Czwartaków 1, 2 pojemniki 60 litrowe; ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, Al. 3-go maja 3, 8 pojemników 60 litrowe; ? stołówka przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądzu, ul.Hallera, 1 pojemnik 60 litrowy, 2 pojemniki 120 litrowe; ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Bema, 8 pojemników 60 litrowych, 4 pojemniki 120 litrowe, 4 pojemniki 240 litrowe ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grudziądzu, ul. Jagiełły, 10 pojemników 60 litrowych, 10 pojemników 120 litrowych, 10 pojemników 240 litrowych ? stołówka przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, ul. Dworcowa 10 pojemników 60 litrowych, 10 pojemników 120 litrowych, 10 pojemników 240 litrowych Pojemniki powinny być puste, zdezynfekowane oraz oznakowane zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w Rozporządzeniu (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., ustanawiającymi przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi - Dz. Urz. UE L 300/1 z 14.11.2009 r. 6) Wykonawca winien posiadać: * Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. dla kodu odpadu 20 01 08 (odpady kuchenne podlegające biodegradacji), z datą ważności co najmniej do 30 listopada 2019 r. W przypadku braku decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawca musi posiadać umowę z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. * Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kategorii 3 określonymi środkami transportu. * Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 7) Dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.) 4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące odbiór, transport odpadów były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Powyższe dotyczy osób, którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa powyżej. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. "Wykaz" winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz osób" stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę "TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA" z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 4, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego wywóz odpadu w sytuacjach których Zamawiający nie mógł przewidzieć (np. gotowość bojowa i mobilizacyjna, przedsięwzięcia wojskowe) /jeżeli powyższe oświadczył w ofercie/. Zgłoszenie, o którym mowa powyżej odbywać się będzie za pośrednictwem faksu lub telefonu ze wskazaniem rodzaju odpadu (medyczne/pokonsumpcyjne), miejsce odbioru odpadu oraz ilości odpadów. Przedmiotowy odbiór w wypadku, gdy nastąpi będzie odbywał się niezależnie od planowanych i zostanie opłacony według cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym. 6. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa umowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 90524000-6
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2772.01
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FUH EKO-UTIL Monika Puc, , ul. Paderewskiego 20A, 87-300, Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2721,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2721,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2721,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2:. Odbiór transport i utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 93 ust. 1 pkt 4 p.z.p. zostało unieważnione postępowanie w zakresie zadania nr 2 z uwagi na fakt, że cena oferty z najniższą ceną przewyższa o 43 099,80 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą cenę.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.