Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: koszenie traw z pasów dróg krajowych nr 12,14,71,72,83 - z podziałem na zadania Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr inz.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold (043) 827 17 91, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w ŁodziRejon w Sieradzu, mgr inz.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold (043) 827 17 91, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 822 51 40, e-mail: rdksidrogi@gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w ŁodziRejon w Sieradzu, mgr inz.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold (043) 827 17 91, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 822 51 40, e-mail: rdksidrogi@gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w ŁodziRejon w Sieradzu, mgr inz.Jarosław Tomczyk ; Durzewski Witold (043) 827 17 91, ul.Wojska Polskiego 13, 98- 20 Sieradz, woj. łódzkie, tel. (043) 827 17 91, fax (043) 822 51 40, e-mail: rdksidrogi@gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: koszenie traw z pasów dróg krajowych nr 12,14,71,72,83 - z podziałem na zadania. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Koszenie traw z pasów drogowych: zadanie Nr 1 - droga nr 12 odcinek: gr.woj.łódzkiego - Sieradz - wschodnia gr.m. Sieradz - droga nr 14 odcinek: Sieradz - Złoczew(skrzyzowanie z drogą nr 45) - droga nr 83 odcinek: gr.woj.łódzkiego - Sieradz Zadanie Nr 2 - droga nr 12 odcinek: wschodnia gr.m. Sieradz - Zd. Wola - Łask - Wadlew - droga nr 14 odcinek: gr.m.Łódz - Pabianice - Łask Zadanie Nr 3 - droga nr 71 odcinek Aleksandrów Łódzki - Pabianice - droga nr 72 odcinek: gr.woj.łódzkiego - Aleksandrów Łódzki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr 12,14,71,72,83 administrowane przez GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Sieradzu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie Nr 1 - łącznie 84,6 km Zadanie Nr 2 - łącznie 68,3 km Zadanie Nr 3 - łącznie 68,4 km. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1750 PLN na jedno zadanie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: płatność w częściach każdorazowo po wykonaniu czesci usługi według zapisów określonych w umowie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy.Ocena ofert bedzie oparta na ocenie spełnienia wszystkich kryterów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (art.44 ustawy Pzp) 2.orginały lub potwierdzone kserokopie : aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalnosci gospodarczej potwierdzajace ze przedmiot działania odpowiada przedmiotowi zamówienia ; Pełnomocnitwo do reprezentowania w przedmiotowym zamówieniu podmiotów wystepujacych wspólnie ; Wykaz pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia z udokumentoweaniem ich doświadczenia; Aktualne informaceje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ustawy Pzp pkt.od 4 do 9;Wykaz w czesniej realizowanych robów o charakterze przedmiotu zamówienia za okres 3 lat.( potwierdzone min. 1 referencje). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie własciwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz ZUS lub KRUS że nie zalega z płatnosciami lub uzyskał stosowne zwolnienioe, odroczenie lub rozłozenie na raty. Oświadczenie finansowe (potwierdzone bilansem - o ile dotyczy)potwierdzająace że wykonawca dysponuje (lub ma dostęp ) środkami finansowymi wystarczajacymi do realizacji zamówienia. Posiadac polise lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do nastepujacego sprzętu(wykazać formę władania stosownymi dokumentami określonymi w SIWZ) - kosiarki mechaniczne szt 2(wtym jedna bijakowa) - kosy spalinowe z kompletem nozy min.szt 3. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/D/RS/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.04.2006, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: osoboście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.04.2006, godzina 10:10, GDDKiA Odział W Łodzi Rejon w Sieradzu ul. Wojska Polskiego 13 pokój nr 4.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.02.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koszenie traw z pasów dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę w Brzeźniu. 3) Zakres lub wartość: - droga nr 12 odcinek gr.woj.łódzkiego - Sieradz - wschodnia gr.m.Sieradz - droga nr 14 odcinek Sieradz - Złoczew (skrzyżowanie z drogą nr 45) - droga nr 83 odcinek gr.woj.Łódzkiego- Sieradz łączna długość 84,6 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koszenie traw z pasów dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę w Dobroniu. 3) Zakres lub wartość: - droga nr 12 odcinek wschodnia gr.m.Sieradz - Zd. Wola - Łask - Wadlew - droga nr 14 odcinek gr.m.Łódź - Pabianice - Łask łączna długość 68,3 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: koszenie traw z pasów dróg krajowych administrowanych przez Rejon w Sieradzu Bazę w Poddębicach. 3) Zakres lub wartość: - droga nr 71 odcinek Aleksandrów Łódzki - Pabianice - droga nr 72 odcinek gr.woj.łódzkiego - Aleksandrów Łódzki łączna długość 68,4 km 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
- "Legnica, Ogród Francuski w zabytkowym Parku Miejskim, (XVIII/XIX): Odbudowa Ogrodu Francuskiego - wizytówki zabytkowego - POWTÓRKA Parku Miejskiego w Legnicy"
- Przygotowanie nowych terenów zielonych oraz realizacja zadań z zakresu małej retencji na terenie miasta Brok w ramach projektu "Poprawa retencji i przeciwdziałanie skutkom suszy na terenie Gminy Brok
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2026 roku.
- Przebudowa ulicy Rydygiera od ul. Warszawskiej do ul. Skowronkowej
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





