eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Romskie domy do remontu - kontynuacja projektu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-14

Ogłoszenie nr 108005 - 2017 z dnia 2017-07-14 r.

Krościenko nad Dunajcem: Romskie domy do remontu - kontynuacja projektu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529038-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny 100241000000, ul. ul. Rynek 35, 34450 Krościenko nad Dunajcem, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 18 262 30 77, faks 18 262 34 55, e-mail przetargi@kroscienko-nad-dunajcem.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kroscienko-nad-dunajcem.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Romskie domy do remontu - kontynuacja projektu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.PN.271.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem czterech budynków znajdujących się na osiedlu romskim przy ulicy Nowotarskiej w Krośnicy. Zakres robót obejmuje: Budynek nr 1 - Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych przeciwwilgociowych oraz cieplnej wraz z montażem foli kubełkowej, demontaż istniejącego pokrycia, montaż wiatroizolacji kontrłaty, łaty oraz ponowny montaż pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek blacharskich wokół kominów oraz montaż rynien i rur spustowych, montaż wentylacji z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i kuchennych, wykonanie wyprawy elewacyjnej zewnętrznej, roboty malarskie, odprowadzenie wód opadowych oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Budynek nr 2 - Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych przeciwwilgociowych oraz cieplnej wraz z montażem foli kubełkowej, demontaż istniejącego pokrycia, montaż wiatroizolacji kontrłaty, łaty oraz ponowny montaż pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek blacharskich wokół kominów oraz montaż rynien i rur spustowych, montaż wentylacji z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i kuchennych, wykonanie wyprawy elewacyjnej zewnętrznej, roboty malarskie, odprowadzenie wód opadowych, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz sanitarnej, montaż trzonu kuchennego wraz z podkową, wymiana przewodu dymowego i wentylacyjnych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz roboty wykończeniowe. Budynek nr 3 - Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych przeciwwilgociowych, demontaż istniejącego pokrycia, montaż wiatroizolacji kontrłaty, łaty oraz ponowny montaż pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek blacharskich wokół kominów oraz montaż rynien i rur spustowych, montaż wentylacji z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i kuchennych, wykonanie wyprawy elewacyjnej zewnętrznej, roboty malarskie, odprowadzenie wód opadowych, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, montaż pieca centralnego ogrzewania wraz z instalacją c.o., wymiana przewodu dymowego i wentylacyjnych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz roboty wykończeniowe wewnątrz budynku. Budynek nr 4 - Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych przeciwwilgociowych, wykonanie wyprawy elewacyjnej zewnętrznej, roboty malarskie, odprowadzenie wód opadowych, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej, wymiana drzwi oraz roboty wykończeniowe wewnątrz budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna w tym Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. Zadanie współfinansowane w ramach "Programu integracji społeczności romskiej w Polsce na lata 2014-2020." Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy, b) zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, c) prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, d) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, e) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, f) uzyskanie w razie zaistnienia takiej konieczności nowych warunków technicznych zasilania energetycznego dla remontowanych budynków mieszkalnych lub innych usytuowanych urządzeń w terenie przeznaczonym do budowy, g) pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211100-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT272222.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FIRMA BUDOWLANO INSTALACYJNA "WRAAS", Roman Plewa, romplewa@o2.pl, ul. Krótka 2, 34-400, Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293059.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293059.39
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293059.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.