Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Olsztyn: Remont wybranych pomieszczeń biurowych w budynku KW PSP przy ul. Niepodległości 16 w Olsztynie - I etap
Numer ogłoszenia: 107983 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229529, fax 089 5229505.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wybranych pomieszczeń biurowych w budynku KW PSP przy ul. Niepodległości 16 w Olsztynie - I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest I etap robót remontowych opisanych w sposób szczegółowy w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót, tj. Załączniku nr 1 i 2 do SIWZ. I etap obejmuje roboty remontowe dotyczące pomieszczeń nr: 4, 5, 23, 26, 27 i 28 w budynku KW PSP w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16. W celu sporządzenia oferty wymagane jest dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: A)posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz dysponują środkami sprzętowo - transportowymi do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia, C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków, opisanych powyżej, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawcę wymaganych warunków będzie dokonywana na podstawie następujących dokumentów: a)formularz ofertowy - Załącznik 3 do SIWZ, b)formularz cenowy - w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego przez wykonawcę zgodnie z zasadami określonymi w p. 3 cz. X SIWZ i oznaczonego jako - Załącznik Nr 2, c)oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - wg Załącznika nr 4 do SIWZ, d)informacja o osobie/osobach, które będą kierowały wykonaniem przedmiotu zamówienia (wraz z danymi na temat ich niezbędnych kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności) oraz oświadczenie o dysponowaniu środkami sprzętowo - transportowymi do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dołączyć należy kserokopie uprawnień ww. osób do nadzorowania robót budowlanych - wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zaświadczeń o aktualnej przynależności do Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, e)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - w razie takiej konieczności, Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 1 a, c, f należy dostarczyć w formie oryginału, natomiast pozostałe dokumenty, mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strona internetowa: www.kwpsp.olsztyn.pl lub siedziba Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepodległości 16, 10-045 Olsztyn - sekretariat (pok. nr 2 - I piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa analizatora a1c + 20 testów do hemoglobiny glikowanej HbA1c (2 zestawy) oraz pomocy dydaktycznych (fantomy) na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w mieście Olsztyn, w rejonie drogi krajowej nr 46 oraz ulic Storczykowej i Narcyzowej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa szaf telekomunikacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wyposażeniem, przeznaczonych do instalacji stacji bazowych systemu TETRA (dwa oddzielne zadania częściowe).
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
- Dostawa odczynników do immunohistochemii
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Modernizacja siedziby GCKSiT w Radkowie oraz zakup wyposażenia gwarancją rozwoju oferty kulturalnej - Etap III
- Termomodernizacja budynku publicznego Gminy Susz w miejscowości Kamieniec
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.