To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-06
Warszawa: Dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 działanie 3.2 oraz programu realizowanego w ramach SPPW przez Krajowy Fundusz Kapitałowy SA
Numer ogłoszenia: 107975 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95779 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A., ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 578 26 86, faks 0-22 578 26 87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: o którym mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 1 ustawy PZP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 działanie 3.2 oraz programu realizowanego w ramach SPPW przez Krajowy Fundusz Kapitałowy SA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i materiałów biurowych, artykułów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Krajowego Funduszu Kapitałowego SA przez okres 36 miesięcy bezpośrednio do siedziby zamawiającego na zasadach i w sposób określonych w umowie. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych będących przedmiotem zamówieniem przedstawia załącznik nr 6. Jeżeli gdziekolwiek w siwz lub załącznikach pojawia się nazwa produktu lub producenta, zawsze możliwe jest zaproponowanie artykułów równoważnych. Obowiązek wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy proponującym artykuły równoważne. Równoważność należy wykazać na podstawie katalogów, folderów, zdjęć, opisów technicznych, parametrów technicznych, próbek itp. W przypadku produktów oznaczonych numerem od 86 do 90 załącznika nr 6 zamawiający wymaga dołączenia certyfikatów jakości. Brak certyfikatu powoduje odrzucenie oferty. Zamówienie będzie realizowane przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie w miarę potrzeb, zgodnie ze złożonymi telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną zamówieniami w terminie do jednego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia w trakcie realizacji umowy zakresu opisane przedmiotu zamówienia. W takim przypadku oferentowi będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: realizacja projektu w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 działanie 3.2 oraz program realizowany w ramach Szwajcarskiego Polskiego Programu Współpracy przez Krajowy Fundusz kapitałowy S.A..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pro Office Jarosław Sztobryn ,, ul. Instalatorów 7b, 02-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50633,73
Oferta z najniższą ceną: 50633,73 / Oferta z najwyższą ceną: 50633,73
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w 9 budynkach mieszkalnych
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. "Metaanaliza i ocena Regionalnych Programów Zdrowotnych współfinansowanych ze środków EFS w okresie programowania 2014-2020"
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Wykonanie robót budowalnych w zakresie remontu pokrycia dachu na budynku Państwowego Instytutu Geologicznego Oddział Karpacki w Krakowie przy ul. Skrzatów 1
- Remont budynku garażowo-magazynowego na Obwodzie Drogowym Mińsk Mazowiecki
- Organizacja Sympozjum Naukowego Instytutu Zarządzania pt. "Badania naukowe i dydaktyczne w naukach o zarządzaniu" w dniach 24-25 września 2025 r. dla 65 osób.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg" wzmocnienie potencjału GOKiR w Wilkasach w celu rozwoju publicznie dostępnej nowoczesnej infrastruktury kultury,
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego i dydaktycznego dla Publicznego Żłobka w Starej Błotnicy
- Dostawa pierwszego wyposażenia żłobka w Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę artykułów i materiałów biurowych oraz materiałów poligraficznych i introligatorskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.