eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Płock: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK
Numer ogłoszenia: 107965 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, fax 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzoz-ploc.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa szczepionek według poniższego zakresu: Pakiet Nr 1 - Szczepionki I, Pakiet Nr 2 - Szczepionki II, Pakiet Nr 3 - Szczepionki III. 3. Termin dostawy przedmiotu zamówienia - sukcesywnie w partiach przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem skrócenia czasu trwania umowy odpowiednio do wyczerpania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy z terminem ważności min. 12 miesięcy, a w przypadku szczepionki przeciw grypie zgodnie z terminem ważności na sezon 2008/2009. Dostarczone artykuły powinny być pełnowartościowe i wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Towar dopuszczony jest do obrotu na rynku polskim i posiada wymagane prawem świadectwa, znak CE, atesty stwierdzające jego dopuszczenie do stosowania w jednostkach służby zdrowia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.16.00 - Szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a. warunek określony w pkt 1) spełnia każdy z Wykonawców, b. warunek określony w pkt 2) spełnia każdy z Wykonawców, c. warunek określony w pkt 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d. warunek określony w pkt 4) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych poniżej. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów. Nie przewiduje się wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi, wydane zgodnie z wymogami prawa farmaceutycznego. II.Do oferty należy załączyć również: 1.Dokumenty potwierdzające zgłoszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 roku poz. 896) lub Certyfikaty, że oferowany produkt spełnia warunki ustawy o wyrobach medycznych oraz posiada znak CE. Dokumenty te mogą być zastąpione stosownym oświadczeniem, iż Wykonawca posiada ww dokumenty i zostaną udostępnione do wglądu na wniosek Zamawiającego. 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3.Wypełniony Formularz cenowy - Pakiet Nr 1 Szczepionki I - Załącznik Nr 3a do SIWZ, Pakiet Nr 2 Szczepionki II - Załącznik Nr 3b do SIWZ, Pakiet Nr 3 Szczepionki III - Załącznik Nr 3c do SIWZ. 4.Oświadczenie, że Wykonawca: a.nie zleci wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom a całość prac wykona w ramach działań swojego przedsiębiorstwa lub b.zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo musi zawierać jednoznaczne upoważnienie do zaciągania zobowiązań, podpisywania umowy i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, podpisane przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1 - 3 oraz pkt II 2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pkt I. 2 - 4 oraz pkt II. 1 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z tym że oświadczenia należy złożyć wyłącznie w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej www.ipzp.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, pok. Nr 202.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., 09 - 402 Płock, ul. Kościuszki 28 w pokoju nr 202..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Szczepionki I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 Inaktywowana szczepionka przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion) zawierająca po 15 µg hemaglutyniny każdego z 3 typów wirusa grypy rekomendowanych przez WHO, zarejestrowana w postaci ampułkostrzykawki 0,5 ml dla osób dorosłych op. amp. - strzyk. 3 500 2 Inaktywowana szczepionka przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion) zawierająca po 15 µg hemaglutyniny każdego z 3 typów wirusa grypy rekomendowanych przez WHO, zarejestrowana w postaci ampułkostrzykawki 0,25 ml dla dzieci op. amp. - strzyk. 40 3 Rekombinowana szczepionka przeciw wzw typu B dla dorosłych od 16 roku życia zawierająca 20 µg antygenu powierzchniowego HbS wirusa zapalenia wątroby typu B w postaci fiolki 1 ml do stosowania w schemacie 0,1,6 lub 0,1,12. op. fiolka 1 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Szczepionki II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 Skojarzona szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis i haemophilus influenzae typu B zawierająca przynajmniej trzy antygeny acelularne krztuśca op. fiolka + 2 igły 300 2 Szczepionka przeciw błonicy, tężcowi i krztuścowi (acelularna, wieloskładnikowa) zawierająca trzy antygeny krztuścowe op. amp. - strzyk. z igłą 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Szczepionki III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. Nazwa towaru j.m. Postać Szacunkowa ilość na 1 rok 1 Skojarzona szczepionka przeciw błonicy, tężcowi, krztuścowi (acelularna), poliomyelitis (inaktywowana) haemophilus influenzae typu B zawierająca toksoid błoniczy, toksoid tężcowy, toksoid krztuścowy, hemaglutyninę włókienkową, inaktywowane wirusy polio typ 1, 2 i 3 oraz oczyszczony polisacharyd otoczkowy Haemophilus influenzae typ B op. amp. - strzyk. 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.