To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107940 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Nowy Duninów: "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Nowym Duninowie" realizowanego w ramach projektu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działanie 4.2 "Efektywność energetyczna".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach projektu "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527667-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Duninów, krajowy numer identyfikacyjny
54162900000, ul.
ul. Osiedlowa
1,
09505
Nowy Duninów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
242 610 236, faks
242 610 236, e-mail
ug@nowyduninow.info.pl
Adres strony internetowej (URL): http://nowyduninow.info.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Termomodernizacja Zespołu Szkół w Nowym Duninowie" realizowanego w ramach projektu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działanie 4.2 "Efektywność energetyczna".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG.271.2.1.201.KJ
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Termomodernizacja Zespołu Szkół w Nowym Duninowie" realizowanego w ramach projektu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działanie 4.2 "Efektywność energetyczna" 1.1. Opis przedmiotu zamówienia: W ramach zadania przewiduje się wykonanie n/w elementów robót dla: CZĘŚCI I: I. Architektura: A. Szkoła: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 3. Docieplenie ścian, 4. Obróbki blacharskie, 5. Opaska wokół budynku, 6. Rusztowania i wywóz gruzu, 7. Ocieplenie dachu B. Sala Gimnastyczna: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2. Docieplenie ścian, 3. Obróbki blacharskie, 4. Opaska wokół budynku, 5. Rusztowania i wywóz gruzu, II. Elektryka: A. Instalacja elektryczna: 1. Demontaże, 2. Modernizacja rozdzielnic, 3. Oprzewodowanie, 4. Osprzęt instalacyjny, 5. Oprawy oświetleniowe, 6. Sterowanie oświetleniem, 7. Instalacja odgromowa, 8. Pomiary B. Instalacja fotowoltaiczna III. Sanitarne (system ogrzewania) 1. Instalacja co - roboty demontażowe 2. Instalacja co - roboty montażowe Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót są materiałami pomocniczymi, które służyć mają opisowi sposobu i technologii wykonania robót. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty wszelkie prace nieuwzględnione w przedmiarze robót, a ujęte w dokumentacji projektowej. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i wyceny malowania powierzchni ścian i sufitów na których będą prowadzone roboty sanitarne, elektryczne i instalacji c.o. Zamawiający w ramach zadania polegającego na wymianie oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum rezygnuje z wykonania instalacji EIB/KNX sterującej oświetleniem w pomieszczeniach komunikacyjnych oraz toaletach. Z zakresu dokumentacji projektowej należy wyłączyć: ? szafę sterowniczą EIB z wyposażeniem, ? serwer KNX, ? okablowania sterownicze, ? czujniki natężenia oświetlenia oraz DALI, W zamian powyższego zakresu należy wykonać i wycenić tradycyjny sposób sterowania oprawami oświetleniowymi z wykorzystaniem lokalnych wyłączników oświetleniowych. W korytarzach przewidzieć wydzieloną grupę opraw oświetlenia nocnego ze sterowaniem oświetleniem za pomocą zegara astronomicznego. Zasilanie opraw pozostaje bez zmian z rozdzielni piętrowych. CZĘŚĆ II: ? naprawa ubytków tynków na kominach ? malowanie kominów ? wymiana skorodowanych elementów pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi ? przygotowanie podłoża pod malowanie pokrycia dachu ? malowanie pokrycia dachu farbą podkładową i wierzchniego krycia lub farbą 2w1 ? malowanie wewnętrzne ścian i sufitów na których nie będą prowadzone roboty sanitarne, elektryczne i instalacji c.o. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczący Części II - należy wykonać zgodnie z opisem w załączonym przedmiarze robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45310000-3
Dodatkowe kody CPV:
45331100-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1350729.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 1698888.08 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





