Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Głogów: Dostawa akcesoriów i materiałów opakowaniowych dla Centralnej Sterylizacji ZOZ w Głogowie
Numer ogłoszenia: 107901 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów i materiałów opakowaniowych dla Centralnej Sterylizacji ZOZ w Głogowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy akcesoriów i materiałów opakowaniowych zwanych dalej materiałami zużywalnymi dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni. Przez dostawę zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 pakietów. Zamawiający zezwala na składanie ofert na wybrany pakiet-y (jeden lub więcej), przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości materiałów zużywalnych. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 3 tj. Formularzu cenowym (specyfikacji ilościowo-asortymentowej), a warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy - Załączniku Nr 5 siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opisy, ulotki informacyjne w języku polskim (dotyczy wszystkich pakietów) (należy zaznaczyć nr pakietu i poz.): - w odniesieniu do Pakietu nr I: papier krepowany dołączenia dokumentów wydanych przez producenta potwierdzających spełnianie wymaganych przez zamawiającego parametrów jakościowych określonych w Tabeli Wymagane parametry jakościowe - Załącznik nr 1 do Pakietu nr I rękawy papierowo-foliowe dołączenia dokumentów wydanych przez producenta potwierdzających spełnianie wymaganych przez zamawiającego parametrów jakościowych określonych w Tabeli Wymagane parametry jakościowe - Załącznik nr 2 do Pakietu nr I; - w odniesieniu do Pakietu nr II: poz. 1 - certyfikat potwierdzający klasę 2 wydany przez niezależną organizację notyfikowaną poz. 2 - oświadczenie producenta o klasie testu wg ISO 11140-1 lub PN EN ISO 15882 poz. 4 - oświadczenie producenta o klasie testu wg ISO 11140-1 lub PN EN ISO 15882 poz 1, 2, 4 - dokument poświadczony przez producenta potwierdzający brak zawartości soli metali ciężkich (wydany nie wcześniej niż w 2010r.) - w odniesieniu do Pakietu nr III (pozycja 1 - 7) charakterystyka wytrzymałości materiału opakowaniowego wydana przez producenta, w celu potwierdzenia parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, Formularz cenowy - Specyfikacja asortymentowo-ilościowa, Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej; Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy). Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być przedstawione w formie oryginału, w formie kopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. W przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącą działalność gospodarczą, zaleca się dołączenia do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie, ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów budynek D - Dział Administracyjny - zamówienia publiczne w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ulica Kościuszki 15, budynek Dyrekcji - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów medycznych (pinceta bipolarna, kabel wielorazowy, elektroda monopolarna, czyściki do elektrod, uchwyty, filtry itd.) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie, przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP13/A/8/2024
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - III postępowanie
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.