To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-13
Ogłoszenie nr 107800 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.
Zakopane: Sprzedaż energii elektrycznej na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523915-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, krajowy numer identyfikacyjny
000311510, ul.
ul. Kamieniec
10,
34-500
Zakopane, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48 18 20 120 21, faks
182 015 351, e-mail
zp@szpital-zakopane.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż energii elektrycznej na rzecz Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP / 11 / 17
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sprzedaży energii elektrycznej dla trzech obiektów Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przez okres 24 miesięcy, wg zestawienia przedstawionego poniżej. 2. Dostawa, sprzedaż energii elektrycznej przez cały okres trwania umowy, odbywać się będzie dla następujących obiektów: 1) Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10:o Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie trwania umowy - 2.680,00 MWh;o Urządzenia pomiarowe - układ pomiarowo-rozliczeniowy trójfazowy;o Moc przyłączeniowa - 360 kW;o Moc umowna - 290 kW;o Grupa przyłączeniowa - III;o Grupa taryfowa - B21. 2) Lokal mieszkalny, ul. Kamieniec 10 i 4, 34-500 Zakopane:o Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie trwania umowy - 19,00 MWh;o Urządzenia pomiarowe - układ pomiarowo-rozliczeniowy jednofazowy;o Moc przyłączeniowa - 14 kW;o Moc umowna - 14 kW;o Grupa przyłączeniowa - V;o Grupa taryfowa - G11. 3) Garaż, ul. Kamieniec 10 i garaż nr 3, 34-500 Zakopane:o Przewidywane zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie trwania umowy - 1,00 MWh;o Urządzenia pomiarowe - układ pomiarowo-rozliczeniowy jednofazowy;o Moc przyłączeniowa - 3 kW;o Moc umowna - 3 kW;o Grupa przyłączeniowa - V;o Grupa taryfowa - G11. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu niniejszego zamówienia, szacunkowo dla wszystkich trzech obiektów przez cały okres trwania umowy (24 miesiące), szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej wynosi 2.700,00 MWh. 4. Zamawiający zastrzega, że dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (j.t. Dz. U. z dnia 06 lutego 2017 roku, poz. 220 ze zm.), w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu energetycznego (Dz. U. z dnia 29 maja 2007 roku Nr 93, poz. 623 ze zm.), również na warunkach określonych w Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego oraz ogolnie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 5. Zamawiający informuje, że podana powyżej w 2 ilość zapotrzebowania na energię elektryczną będącej przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Prognozowane 24 miesięczne zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez zamawiającego przewidywanej ilości energii. 3.6. Ponadto Zamawiający informuje i wyjaśnia, że: 1) Procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzana będzie po raz kolejny, 2) Obecnie posiada odrębne umowy: a) na sprzedaż energii elektrycznej zawartą na czas określony tj. do dnia 30 czerwca 2017 roku, b) na dystrybucję energii elektrycznej zawartą na czas nieokreślony, 3) Lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest TAURON Dystrybucja S.A., 4) Dotychczasowym dostawą energii elektrycznej jest CORRENTE Sp. z o.o., ul. Konotopska 4, 05-850 Ożarów Mazowiecki. 5) Podane grupy taryfowe są obecnymi jak i przyszłymi taryfami i nie wymagają zmiany, 6) Układy pomiarowo - rozliczeniowe zamawiającego w grupie taryfowej B są dostosowane do zasad TPA. 7. Zamawiający informuje, że niezwłocznie po zawarciu umowy będącej wynikiem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przekaże wyłonionemu wykonawcy wszelkie dane i informacje niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w tym stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), a wykonawca jest zobowiązany stosowne pełnomocnictwo przyjąć i dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia zmiany sprzedawcy energii, z zachowaniem ciągłości. 8. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 4 do przedmiotowej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT576180.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 708701.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem - przebudowa stadionu l.a. etap - I przygotowanie terenu pod budowę
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.