To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Wrocław: UMW / AZ / PN - 29/13 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco-drukujących i telefaksów w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 107785 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176328 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW / AZ / PN - 29/13 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco-drukujących i telefaksów w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: UMW / AZ / PN - 29/13 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco-drukujących i telefaksów w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: Część A 1. Rodzaj zamówienia publicznego: DOSTAWA a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco-drukujących wymienionych w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 cz.A do SIWZ, w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych rodzajów urządzeń w ilości przedstawionej w załączniku nr 1 cz.A do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. - Załącznik nr 1 cz. A Formularza Ofertowego zawiera wykaz parametrów, które powinny posiadać kserokopiarki i urządzenia kopiująco-drukujące. Kserokopiarki i urządzenia kopiująco-drukujące powinny być fabrycznie nowe, a pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta. b. Warunki gwarancyjne i serwisowe, ustalone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia: - dostawa na podstawie zamówień, podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UM, przekazywanych pisemnie (list, fax, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat. - Zamawiający informuje, że przy dostawie zamawianych produktów przedstawiciel Działu Aparatury Naukowej UM we Wrocławiu, w obecności osoby dostarczającej (przedstawiciel firmy) sprawdzi ilość dostarczonego towaru oraz w miarę możliwości upewni się, czy towar nie jest uszkodzony, co pozwoli na reklamację ilości i częściowo jakości dostarczonych towarów. - składanie reklamacji ilościowych każdej dostawy w terminie 3 dni od daty potwierdzenia odbioru. - reakcja na zgłoszenie usterki nastąpi w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Naprawa gwarancyjna przedmiotu umowy zostanie wykonana w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia naprawy, przez Zamawiającego, oraz przedłuży okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji przedmiotu umowy, spowodowany uszkodzeniem. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze, użyczone bezpłatnie na czas naprawy gwarancyjnej przedmiotu umowy. - trzy naprawy serwisowe przedmiotu umowy zaistniałe w okresie gwarancyjnym, upoważniają Zamawiającego do wymiany przedmiotu umowy na nowy - równoważny, w terminie 30 dni od uznania przez Wykonawcę zasadności 3 reklamacji. - Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe oraz przeglądy serwisowe, które będą wykonywane przez autoryzowany przez producenta oferowanego sprzętu serwis gwarancyjny. - Wykonawca zapewnia przeglądy okresowe i konserwacje przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym. c. Zapłata za dostarczony sprzęt dokonywana będzie na podstawie Faktur VAT Wykonawcy w terminie 21 dni od daty dostawy produktu. Część B 1.Rodzaj zamówienia publicznego: DOSTAWA. a. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów, wymienionych w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 cz. B do SIWZ, w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia poszczególnych rodzajów materiałów w ilości przedstawionej w załączniku nr 1 cz. B do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. - Załącznik nr 1 cz. B Formularza Ofertowego zawiera wykaz parametrów, które powinny posiadać telefaksy. Telefaksy powinny być fabrycznie nowe, a pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowanych, w oryginalnych opakowaniach producenta, ze znakiem firmowym producenta. b. Warunki gwarancyjne i serwisowe, ustalone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia: - dostawa na podstawie zamówień, podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UM, przekazywanych pisemnie (list, fax, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat. - Zamawiający informuje, że przy dostawie zamawianych produktów przedstawiciel Działu Aparatury Naukowej UM we Wrocławiu, w obecności osoby dostarczającej (przedstawiciel firmy) sprawdzi ilość dostarczonego towaru oraz w miarę możliwości upewni się, czy towar nie jest uszkodzony, co pozwoli na reklamację ilości i częściowo jakości dostarczonych towarów. - składanie reklamacji ilościowych każdej dostawy w terminie 3 dni od daty potwierdzenia odbioru. - reakcja na zgłoszenie usterki nastąpi w ciągu 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia dokonanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Naprawa gwarancyjna przedmiotu umowy zostanie wykonana w ciągu 7 dni roboczych od daty zgłoszenia naprawy, przez Zamawiającego, oraz przedłuży okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji przedmiotu umowy, spowodowany uszkodzeniem. Na życzenie Zamawiającego, Wykonawca dostarczy urządzenie zastępcze, użyczone bezpłatnie na czas naprawy gwarancyjnej przedmiotu umowy. - trzy naprawy serwisowe przedmiotu umowy zaistniałe w okresie gwarancyjnym, upoważniają Zamawiającego do wymiany przedmiotu umowy na nowy - równoważny, w terminie 30 dni od uznania przez Wykonawcę zasadności 3 reklamacji. - Wykonawca musi zapewnić usługi serwisowe oraz przeglądy serwisowe, które będą wykonywane przez serwis, który posiada fabryczną autoryzację producenta. c. Zapłata za dostarczony sprzęt dokonywana będzie na podstawie Faktur VAT Wykonawcy w terminie 21 dni od daty dostawy produktu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.14.10 - Telefaksy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: UMW / AZ / PN - 29/13 cz.A Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco-drukujących wymienionych w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 cz.A do SIWZ, w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 440000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 744150,00
Oferta z najniższą ceną: 744150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 744150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: UMW / AZ / PN - 29/13 cz.B Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów, wymienionych w Formularzu Ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 cz. B do SIWZ, w okresie od 01.07.2013 r. do 31.12.2014 r., do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23185,50
Oferta z najniższą ceną: 23185,50 / Oferta z najwyższą ceną: 23185,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej cztery przęsła budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Skoczylasa 11 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- "Opracowanie dokumentacji projektowych dla parków kieszonkowych i rozszczelnień", z podziałem na VIII Zadań
- Dostawa i montaż wyposażenia do lokali mieszkalnych przeznaczanych dla rodzin repatriantów na terenie Wrocławia
- Roboty naprawczo-konserwacyjne obiektów inżynieryjnych w ciągu dróg powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na trzy zadania.
- Dostawa wraz z komplek obsł urządz drukuj tj. Zad 1 i 2- zakup z dostarcz sprzętu do lokal Zam,Zadanie 3 - Kompl obsługa urządzeń obej serwis zakupion i dostarcz urządz wraz z wdroż
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.