eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaPrace remontowe w Domu Studenta Nr 5 MALUCH Politechniki Częstochowskiej



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Częstochowa: Prace remontowe w Domu Studenta Nr 5 MALUCH Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 107741 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska, ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, fax 034 3250415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w Domu Studenta Nr 5 MALUCH Politechniki Częstochowskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe w Domu Studenta Nr 5 MALUCH w zakresie: - wewnętrzna instalacja gazu; - wewnętrzna instalacja c.o.; - wewnętrzna instalacja elektryczna; - wentylacja; - roboty budowlane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 25 000, 00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2. wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówienia bądź zamówień w zakresie: - Wykonanie bądź wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku zamieszkania zbiorowego bądź użyteczności publicznej o kubaturze min. 10 000 m3 - min. 1 zamówienie, - Wykonanie bądź wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej - na łączną kwotę min. 1 000 000 zł (niniejsza wartość może być sumowana z maksymalnie 3 oddzielnych robót budowlanych) 3.wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem kadrowym rozumianym jako dysponowanie następującym personelem: - projektanci z uprawnieniami do wykonywania projektów w zakresie sieci i instalacji ciepłowniczych, - kierownicy robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branżach: :instalacyjna (c.o.,gaz), elektryczna, budowlana 4. wykonawcy posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej (w zakresie zgodnym z przedmiotowym zamówieniem) w wysokości co najmniej 1 000 000,- zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie postawionych warunków w opraciu o złożone dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków z art. 22 ust. 1 pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3,4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu z pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 7 i 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy z pkt. 7 i 8 stosuje się odpowiednio. 10. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w zakresie określonym powyżej wraz z podaniem szczegółowego zakresu robót, wartości,daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające należytą realizację każdej z nich. 11. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze kierowników branżowych robót w branżach instalacyjna (c.o.,gaz), elektryczna, budowlana wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych i załączeniem kopii uprawnień. 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej dotyczącej prowadzonej działalności gospodarczej (w zakresie zgodnym z przedmiotowym zamówieniem) w wysokości co najmniej 1 000 000,- zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Częstochowska ul. Dąbrowskiego 69, pok. 28 42-200 Częstochowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: Zamawiający pomocniczo umieścił na własnej stronie internetowej formularz wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu oraz formulerze składanych wraz z nim załączników.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.