Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-08
Konopiska: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Konopiskach
Numer ogłoszenia: 107727 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Gminny Ośrodek Zdrowia , ul. Lipowa 3, 42-200 Konopiska, woj. śląskie, tel. 034 3282007, faks 034 3282007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Konopiskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminnego Ośrodka Zdrowia w Konopiskach. Zakres rzeczowy zamówienia: 1. Lampa na podczerwień - na statywie z osprzętem 2. Aparat do laseroterapii z oprzyrządowaniem 3. Aparat do elektroterapii z osprzętem 4. Urządzenie do krioterapii ze zbiornikiem TR - 26 5. Aparat do terapii ultradźwiękowej 6. Zestaw do terapii uciskowej z mankietami 7. Inhalator pneumatyczny 8. Stół do fizykoterapii (5 szt.) 9. Lampa ze statywem do terapii światłem 10. Platforma balansowa 11. Tor do nauki chodzenia 12. Stepper 13. Ugul dynamiczny z osprzętem 14. Stół rehabilitacyjny 15. Elektryczna szyna do ćwiczeń biernych stawu barkowego 16. Urządzenie do ćwiczeń biernych kończyny dolnej 17. Drabinki gimnastyczne podwójne 18. Materac rehabilitacyjny (2 szt.) 19. Piłka gimnastyczna 65 cm (2 szt.) 20. Piłka gimnastyczna 75 cm (2 szt.) 21. Piłka sensoryczna z wypustkami 28 cm (2 szt.) 22. Piłka gimnastyczna 22 cm (4 szt.) 23. Ergometr rowerowy (2 szt.) 24. Bieżnia treningowa 25. Lustro korekcyjne ze skrzydłami bocznymi 160/70 26. Stół do masażu suchego z elektryczną zmianą wysokości leżyska 27. Klin 35/15/21 (2 szt.) 28. Klin 30/40/12 (2 szt.) 29. Klin 50/35/20 30. Półwałek 60/15/10 (5 szt.) 31. Półwałek lędźwiowy (2 szt.) 32. Wałek 50/100.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), tj. : a. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, tj. rozpoczęli i zakończyli co najmniej 3 dostawy stanowiące wyposażenie gabinetów/zakładów/pracowni rehabilitacyjnych, o wartości min. 50 000 zł, c. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia, d. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia f. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w pkt 8 Ogłoszenia o zamówieniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a . oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 b. dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. c. wykaz zrealizowanych dostaw w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 dostaw stanowiących wyposażenie gabinetów/zakładów/pracowni rehabilitacyjnych, o wartości min. 50 000 zł, potwierdzonych referencjami - wg załącznika nr 3 d. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności i wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów wymienionych w ppkt d, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. f. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ g. podpisany projekt umowy - załącznik nr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.konopiska.akcessnet.net/..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gminny Ośrodek Zdrowia ul. Lipowa 3; 42 - 274 Konopiska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gminny Ośrodek Zdrowia ul. Lipowa 3; 42 - 274 Konopiska, pokój nr 9 (księgowość).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI KONOPISKA
więcej: przetargi KONOPISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- Wyposażenie w aparaturę ogólnego przeznaczenia dla potrzeb Szpitala
więcej: Przyrządy do fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.