eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiRemont sal rozpraw nr II, nr III, nr V oraz pomieszczenia biblioteki (nr 6) w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-08

Bielsk Podlaski: Remont sal rozpraw nr II, nr III, nr V oraz pomieszczenia biblioteki (nr 6) w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7.
Numer ogłoszenia: 107726 - 2015; data zamieszczenia: 08.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56152 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim, ul. 3 Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 7312102, faks 0-85 7312149.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sal rozpraw nr II, nr III, nr V oraz pomieszczenia biblioteki (nr 6) w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont sali rozpraw nr II, nr III, nr V oraz pomieszczenia biblioteki (nr 6) w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7, obejmujący swoim zakresem w szczególności: a. likwidację drzwi z pom. 0.2 do pom. 0.1 i 0.3 i podestów w pomieszczeniu 0.2 i zabudowanie otworów płytami gipsowo-kartonowymi z wypełnieniem ścianek płytami z wełny mineralnej, b. demontaż posadzki z paneli PCV, c. demontaż wewnętrznych krat okiennych w sali 0.1. Kraty po zdemontowaniu należy przekazać Inwestorowi, d. wykonanie posadzki z płyt typu gres; w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego podestów - wykonanie nowych, e. wymianę parapetów, f. wymianę grzejników, g. wymianę drzwi wejściowych wraz z ościeżnicami, h. zabudowanie natynkowych instalacji alarmowej, strukturalnej i elektrycznej dedykowanej i wyrównanie powierzchni ścian i sufitów za pomocą płyt z suchego tynku, i. demontaż czujek ruchu i dymowych i ponowny ich montaż po wykonaniu suchych tynków (bez wymiany urządzeń), j. malowanie ścian, k. montaż sufitów podwieszonych, l. montaż listew ściennych, m. montaż paneli ściennych na ścianie za stołem sędziowskim, n. wymianę osprzętu elektrycznego (włączniki, gniazda ścienne, oprawy oświetleniowe), o. wymianę gniazd sieci strukturalnej i elektrycznej dedykowanej na gniazda posadzkowe, p. wymianę żaluzji pionowych typu VERTICAL...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.42.11.43 - Instalowanie zasłon 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIKBUD Wiesław Kiśluk, Wysoka 72D/11, 17-300 Siemiatycze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216096,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192808,19

  • Oferta z najniższą ceną: 192808,19 / Oferta z najwyższą ceną: 335772,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.