To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-16
Włocławek: Wykonanie usługi drukarskiej i dostawa druków dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku
Numer ogłoszenia: 107700 - 2010; data zamieszczenia: 16.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91308 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi drukarskiej i dostawa druków dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi drukarskiej i dostawa druków dla Powiatowego Urzędu Pracy we Włocławku. Wykaz potrzebnych druków: - Wniosek o przyznanie bezrobotnemu jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej wraz z załącznikami - po 1200 sztuk, - Informacja dla bezrobotnych dotycząca jednorazowych środków na podjęcie działalności gospodarczej - 1200 sztuk, - Wniosek o przyznanie refundacji kosztów poniesionych na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy (...) - 300 sztuk, - Informacja o refundacji kosztów poniesionych przez przedsiębiorcę na wyposażenie lub doposażenie stanowiska pracy (..) - 300 sztuk,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI -B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski Spółka Jawna, ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1573,92
Oferta z najniższą ceną: 1573,92 / Oferta z najwyższą ceną: 1573,92
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające było przewidziane w zamówieniu podstawowym (SIWZ oraz ogłoszenie) z dnia 13-07-2009r. znak sprawy KO-3421-37/JK/2009 Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług (...), stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (...), a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (...).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Remont systemu monitoringu w budynku szkoły i warsztatów szkolnych w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Remont systemu monitoringu w budynku kuchni w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Opracowanie dokumentacji (7 części) w ramach zadania Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu -II ETAP
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2923C Kłobia - Szczytno od km 1+980 do km 6+915"
- Dostawa aparatu USG dla Poradni Ginekologiczno- Położniczej w Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we Włocławku
- "Zakup mobilnych agregatów prądotwórczych"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa miesięcznika "Kurier Rolniczy" w 2026 roku
- Skład, korekta tekstu, projekty graficzny okładki, druk oraz dostawa broszur i e-broszur pt. "Przewodnik po apiterapii - zdrowie z ula"... - KSOW+
- Druk i dostawa książki pt.: "Plan Warszawy 1943"
- Druk i dostawa publikacji książkowej (bez nadanego numeru ISBN) pt. Między polami nasza wieś, między klonami nasza szkoła. 125 lat szkoły w Otmicach
- U/36/2025 Sukcesywny druk i dostawa świadectw, dyplomów oraz innych dokumentów i materiałów uczelnianych
- Druk i dostawa książek w podziale na dwie części
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





