eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Świadczenie usług telefonicznych i przesyłu danych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Jarocin: Świadczenie usług telefonicznych i przesyłu danych
Numer ogłoszenia: 107656 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472611, faks 062 7472225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonicznych i przesyłu danych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 64210000-1 Usługi telefoniczne i przesyłu danych Przedmiotem zamówienia jest: 1. Świadczeń usług telefonicznych na łączu komutowanym PRA 30B+D 2. Świadczenie usług telefonicznych na łączach komutowanych analogowych POTS 3. Świadczenie usług telefonicznych na łączach komutowanych cyfrowym ISDN 4. Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych i przesyłu danych polegających na: 1. Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej w postaci łącza komutowanego ISDN PRA 30B+D w siedzibie Zamawiającego (Jarocin, Al. Niepodległości 10), z zachowaniem dotychczasowej numeracji 100 DDI: Numer główny: 062 7499500 2. Zapewnieniu stałego komutowanego dostępu do publicznej sieci telefonicznej w postaci 5 linii analogowych POTS z zachowaniem istniejących numerów: a) zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego Jarocin, Al. Niepodległości 10 062 747 84 78 (Internet) b) zlokalizowanych w budynku Rynek- Ratusz 062 747 85 23 (fax) 062 747 34 29 ( Internet) c) zlokalizowanych w budynku T. Kościuszki 15A 062 747 28 54 d) zlokalizowanych w budynku T. Kościuszki 16 062 747 30 08 3. Zapewnieniu stałego komutowanego dostępu do publicznej sieci telefonicznej w postaci 4 linii łącza cyfrowego ISDN 2B+D z zachowaniem istniejących numerów a) zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego Jarocin, Al. Niepodległości 10 062 747 28 96 062 747 22 25 (fax) b) zlokalizowanych w budynku Rynek- Ratusz 062 747 36 83 062 747 23 05 4. Zapewnieniu stałego dostępu do sieci internet: Łącza internetowego o następujących parametrach: - łącze asymetryczne ( np. typu DSL 8000 lub równoważne ) o maksymalnej przepustowości 8192 kbit/s do komputera i minimum 1024 kbit/s z komputera, - ośmioadresowa podsieć publicznych stałych adresów IP - 5 adresów IP do wykorzystania przez Zamawiającego, - modem transmisyjny zakończony wyjściem Ethernet, pracujący w trybie bridge, z uruchomionymi stałymi publicznymi adresami IP na interfejsie Fast Ethernet urządzenia - bezpłatne wypożyczenie i skonfigurowanie modemu x DSL, - instalacja, zapewnienie funkcjonalności urządzeń transmisyjnych oraz sprawdzenie działania usługi dostępu do Internetu. - usługa musi być objęta pisemną gwarancją jakości świadczenia usług (SLA) Usługa ta zainstalowana jest w siedzibie Zamawiającego: a) 1 szt. - UM (Jarocin, Al. Niepodległości 10) b) 1 szt. - Ratusz ( Rynek) 5. Świadczenie usług telefonicznych z wykorzystaniem łączy komutowanych wymienionych w części III pkt. 1 i 2 w zakresie połączeń wychodzących generowanych przez Zamawiającego takich jak: połączenia lokalne, strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym bez opłaty za inicjację połączenia. Operator musi zapewnić również dostęp do połączeń takich jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, linie bezpłatne (0800), linie ulgowe (080x), połączenia z biurami numerów itp. W każdym przypadku Zamawiający wymaga pełnej prezentacji numeru DDI , POTS i ISDN w ruchu wychodzącym, czy to w połączeniach lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, jak i komórkowych - nie dopuszczalna jest prezentacja numerów zastrzeżonych w ruchu wychodzącym 6. Opłaty abonamentowe nie mogą zawierać wliczonych pakietów bezpłatnych minut. 7. Świadczeniu usług faksowych 8. Zamawiający nie dopuszcza realizowania połączeń z wykorzystywaniem innej technologii niż łącza komutowane realizowane na łączach miedzianych lub światłowodowych. Ze względów bezpieczeństwa Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania technologii VOIP do prowadzenia rozmów telefonicznych. 9. Linie muszą umożliwiać pracę w układzie PBX/PABX celem podłączenia centrali telefonicznej Zamawiającego. 10. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał bilingi z numerów głównych łączy telekomunikacyjnych analogowych i cyfrowych w formie elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego. 11. Realizacja połączeń wewnętrznych w budynku Zamawiającego realizowana jest przez system telekomunikacyjny. 12. Średni miesięczny ruch wychodzący kształtuje się obecnie na poziomie ok. 4.800 minut, który rozkłada się jak poniżej: a. połączenia lokalne i strefowe ok. 3.400 min. b. połączenia międzystrefowe (międzymiastowe) ok. 900 min. c. połączenia komórkowe ok. 500 min. 13. Wymagania: a) usługa telekomunikacyjna i przesyłu danych musi być świadczona zgodnie z obowiązującymi przepisami, b) Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego wymienionych w części III pkt. 1 i 2 opisu przedmiotu zamówienia tj., zgodnie z art. 71 ust.1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz §6 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006r. (Dz.U. Nr 42 poz. 290) w sprawie warunków korzystania z uprawnień publicznych sieci telefonicznych. c) Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek przedstawionych w formularzu ofertowym, d) Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne, e) Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń, f) Wykonawca poniesie całkowity koszt przeniesienia numerów od dotychczasowego operatora, g) Opłaty jednorazowe powinny zawierać koszty założenia i uruchomienia usług, oraz koszty przeniesienia numeracji od dotychczasowego operatora..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wymaganych przepisami uprawnienia do świadczenia usług telefonicznych na podstawie art. 10 i 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 r., Nr 171 poz. 1800 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu co najmniej dwoma usługami polegającymi na świadczeniu usług telefonicznych o wartości minimum 80 000,00 zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia.; 2) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego, 4) dopuszczalna jest zmiana umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 15B 63-200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie Al. Niepodległości 10 63-200 Jarocin Sekretariat - pok. nr 32.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.