Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Katowice: dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu - maszty do fotoradarów.
Numer ogłoszenia: 107543 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, fax 032 2598710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/do_progow_unijnych
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń bezpieczeństwa ruchu - maszty do fotoradarów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa masztów do urządzeń automatycznej kontroli prędkości typu -Fotorapid- zasilanych napięciem 230V w ilości 6 szt wraz z rozładunkiem i złożeniem we wskazanym magazynie Obwodu Drogowego w Pszczynie przy ul Bielskiej 32.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.32.00 - Urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne śródlądowych dróg wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.62.00 - Urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne śródlądowych dróg wodnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą wykazać, że: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali dostawy masztów do urządzeń systemu kontroli prędkości (fotoradar) o łącznej wartości co najmniej 100.000 zł Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w pkt 2-5 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 2. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na formularzu zgodnym z treścią załącznika do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie; 5. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 8. oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika; 9. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 2. i 3., powinny być złożone przez każdy podmiot. 10. podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/do_progow_unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział W Katowicach Rejon w Pszczynie, ul. Bielska 32, 43-200 Pszczyna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 08:15, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział W Katowicach Rejon w Pszczynie, ul. Bielska 32, 43-200 Pszczyna, sekretariat - pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





