eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubiczSelektywna zbiórka odpadów



Ogłoszenie z dnia 2007-06-27

Lubicz: Selektywna zbiórka odpadów
Numer ogłoszenia: 107514 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, ul. Toruńska 36A, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6782709, fax 0-56 6782709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór i wywóz posegregowanych odpadów opakowaniowych z 6 wsi położonych na terenie gminny Lubicz. Selektywna zbiórka odpadów ma być realizowana w systemie workowym na terenie sołectw: Grębocin, Krobia, Lubicz Górny, Lubicz Dolny, Nowa Wieś, Złotoria w szacunkowej ilości 2200 nieruchomości. Worki muszą różnić się kolorystycznie oraz być opisane z podziałem na tworzywa sztuczne, papier i tekturę, szkło. Worki do selektywnej zbiórki odpadów dostarcza wykonawca bezpośrednio do gospodarstw domowych. Wykonawca zabezpiecza w worki mieszkańców uczestniczących w selektywnym zbieraniu odpadów z minimum trzymiesięcznym wyprzedzeniem. Odbiór worków z posegregowanymi odpadami wykonawca będzie realizował zawsze w ostatnią sobotę każdego miesiąca. Wykonawca za odbiór i wywóz odpadów posegregowanych nie będzie pobierał dodatkowo opłat od mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić akcję informacyjno-edukacyjną w zakresie selektywnej zbiórki odpadów oraz terminów odbioru odpadów posegregowanych na terenie poszczególnych wsi gminy Lubicz, objętych programem. Wykonawca jest zobowiązany do składania Zamawiającemu comiesięcznych informacji o ilości zebranych i wywiezionych odpadów posegregowanych z podziałem na poszczególne kody odpadów wraz z kartami przekazania odpadów włącznie. Odbiór odpadów wykonawca będzie świadczył zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska /Dz. U z 2001 r., Nr 62, poz. 627/, - ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 ze zmianami/, - ustawy z dnia 21.04.2001 r. o odpadach / Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zmianami/ - rozporządzeniem MOŚZNiL z dnia 24.12.1997 r. w sprawie klasyfikacji odpadów /Dz. U z 1997 r. Nr 162, poz. 1135/, - ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 - tekst jednolity ze zmianami).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.53.00 - Usługi recyklingu Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć wykonawcy, którzy złożą ofertę według określonego wzoru oraz spełnią wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 - tekst jednolity ze zmianami) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i innych dokumentów wymienionych w SIWZ. Składane oświadczenia muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Inne dokumenty mogą być złożone w kserokopiach potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. W razie ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika do czynności związanych z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, wymagane jest dodatkowo złożenie pełnomocnictwa na piśmie opłaconego opłatą skarbową, lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu rejestracyjnego, z którego wynika, że pełnomocnik taki został zgłoszony do rejestru lub ewidencji działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: a) oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej b) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia d) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia e) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp 2. Dokumenty: a) kserokopia wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS b) decyzję właściwego organu na odbiór i wywóz posegregowanych odpadów komunalnych c) kserokopia umowy/ umów potwierdzających przyjmowanie posegregowanych odpadów przez zakłady recyklingu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Zarząd Dróg Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, 87 - 162 Lubicz, ul. Toruńska 36 A 2. strona internetowa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, 87 - 162 Lubicz, ul. Toruńska 36 A- Dział księgowości.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.