eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Budowa boiska wielofunkcyjnego w Nowej Wsi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-15

Serock: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Nowej Wsi
Numer ogłoszenia: 107479 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69247 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego w Nowej Wsi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - budowę boiska wielofunkcyjnego o wym. 28x44m- do piłki ręcznej, nożnej i koszykówki o nawierzchni sportowej ze sztucznej trawy na podbudowie przepuszczalnej, - budowę boiska do siatkówki o nawierzchni sportowej o wym. 13x24m- poliuretanowej na podbudowie elastycznej i przepuszczalnej, - plac zabaw z urządzeniami zabawowymi i nawierzchnią bezpieczną: darń i piasek oraz ścieżką z kruszywa naturalnego, - budowę ścieżki zdrowia z urządzeniami sprawnościowymi i nawierzchnią bezpieczną: darń i piasek oraz ścieżką z kruszywa naturalnego, - wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu (ławki, kosze na śmieci) komunikacji, zieleń (trawniki, krzewy) oraz uzbrojenie terenu i boisk, budowa oświetlenia terenu i boisk. Przy wycenie zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione zmiany parametrów w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) określa się minimalne parametry trawy, następująco: - skład chemiczny włókna - 100% Polietylen, - podkład trawy - poliuretanowy, polipropylenowy oraz lateksowy, - ciężar włókna - 8 000 Dtex, - grubość włókna - 100 mikronów, - wysokość włókna - 15 mm, - ilość pęczków/m2- 60 000, - kolor nawierzchni - zielony, - wypełnienie - piasek kwarcowy. 2). określa się minimalne parametry nawierzchni sportowej poliuretanowej, następująco: - grubość warstwy - 13 mm - struktura - zwarta, - skład - dwie warstwy nośna i użytkowa - grubość warstwy użytkowej - 2 mm, - wytrzymałość na rozciąganie - min. 0,70 MPa. Wszystkie wyżej wymienione nawierzchnie muszą posiadać jeden z dokumentów: aprobatę lub rekomendację ITB, kartę techniczną, atest PZH, - deklarację zgodności z PN EN 15330-1. Dokumentów tych nie należy składać wraz z ofertą. Wymóg ich dostarczenia będzie obowiązkiem Wykonawcy na etapie realizacji zadania. Wszystkie materiały budowlane w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wystawione przez producentów i być zgodne parametrami technicznymi z dokumentacją techniczną. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót, która stanowi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, wykonawca zobowiązuje się do: 1. Rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2. Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3. Pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. 4. Zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.). 5. Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6. Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7. Utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy , a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8. Zapewnienia kierowników budowy we wszystkich branżach tj. ogólnobudowlana posiadających odpowiednie uprawnienia zawodowe. Wykonawca traktuje obowiązki ww kierowników jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 9. Wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) /na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane/, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń. 10. Wykonanie tyczenia geodezyjnego. 11. Zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. 12. Wykonania wszelkich robót przygotowawczych. 13. Zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń , uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na ternie robót oraz poza terenem. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 15. Informowania Zamawiającego o przebiegu robót i branie udział w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych 16. Zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, roboty nawierzchniowe, konstrukcyjne, wykonywanie podbudowy itp. 17. Przedstawienie na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 18. Przedstawienia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. W przypadku zaistnienia sytuacji dezaktualizującej dotychczasowy harmonogram, Wykonawca ma obowiązek złożenia niezwłocznie uaktualnienia harmonogramu do akceptacji przez Zamawiającego. 19. Przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 20. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, w tym dołączenie do niej kompletnych certyfikatów, aprobat użytych do wykonania przedmiotu umowy - dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZIEL - BUD Wojciech Rukat, Czarodzieja 17, 03-116 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 696430,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 542590,01

  • Oferta z najniższą ceną: 542590,01 / Oferta z najwyższą ceną: 710734,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.