Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-21
Karczew: ZP-341-1-13-08 Budowa energetycznej linii kablowej i oświetlenia boiska wielofunkcyjnego przy Publicznym Gimnazjum zlokalizowanym przy ul. Bielińskiego 7, w Karczewie.
Numer ogłoszenia: 107469 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew, ul. Warszawska 28/21, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, fax 022 7806536.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-13-08 Budowa energetycznej linii kablowej i oświetlenia boiska wielofunkcyjnego przy Publicznym Gimnazjum zlokalizowanym przy ul. Bielińskiego 7, w Karczewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa energetycznej linii kablowej i oświetlenia boiska wielofunkcyjnego przy Publicznym Gimnazjum zlokalizowanym przy ul. Bielińskiego 7, w Karczewie. Oświetlenie boiska wielofunkcyjnego składać się ma z 6 słupów o wysokości 12 m, na których należy umieścić po dwa naświetlacze na połowę boiska. W sumie połowę boiska ma oświetlać 8 opraw. Oprawy wyposażyć w lampy metalohalogenkowe HPI o mocy 400 W. Zasilanie należy wykonać w wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku szkolnego. W celu kontroli zużycia energii elektrycznej zamontować licznik energii czynnej w rozdzielni ROB. Linie kablowe zasilające oświetlenie boiska o łącznej długości 433 m należy wykonać kablami 5-o żyłowymi typu YKYżo o izolacji 1,0 kV i przekroju 6 mm2. 2. Wytyczne do wykonania i wyceny robót: 2.1. roboty należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118) z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 z dnia 16.04.2004 r., poz. 881) oraz zgodnie z zaleceniami zawartymi w opinii Zespołu ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu Starosty Otwockiego, 2.2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa: Dokumentacja projektowo - kosztorysowa tj.: Projekt budowlany w zakresie elektrycznym - Budowa oświetlenie boiska wielofunkcyjnego przy Publicznym Gimnazjum im. B. Prusa w Karczewie - stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ, Przedmiar robót - budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego przy Publicznym Gimnazjum im. B. Prusa w Karczewie - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 2.3. roboty należy wykonać zgodnie z pozwoleniem na budowę. 2.4. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotowych robót tj. koszt robocizny, zakupu, pracy sprzętu i transportu technologicznego oraz koszty pośrednie i zysk z uwzględnieniem niżej określonych elementów cenotwórczych takich jak np.: - roboty przygotowawcze, prace porządkowe po zakończeniu robót, przygotowanie i zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza (teren pod zaplecze budowy wykonawca zapewni we własnym zakresie. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zorganizowania zaplecza budowy na terenie działki Gimnazjum Publicznego), - ubezpieczenie budowy, - koszt wykonania dokumentacji powykonawczej, - koszt wykonania tyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej. 3. Odbiór robót w imieniu Zamawiającego prowadzony będzie pod nadzorem inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego wykonywanej roboty i gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ten cel. Wraz z ofertą należy załączyć: Wypełniony Formularz Oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego Załączniki nr 10 do SIWZ (Wykonawca może wykorzystać formularz kosztorysu ofertowego stanowiącego załączniki nr 9 do SIWZ). Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w pkt 5 SIWZ. Dowód wniesienia wadium.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium 900.00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. udokumentują, że osoba(y), które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne uprawnienia tj.: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wymagane zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), b) ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, wydane przez Komisję Kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828), bądź odpowiednie wcześniej wydane, w zakresie: Grupa 1 - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 1.6. udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali zamówienie o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną której przedmiotem była budowa: oświetlenia boiska sportowego lub boiska szkolnego lub oświetlenia ulicznego. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością, 1.7. udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w punkcie 5 SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. Formuły, spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością, 1.7. Wykaz osób (potencjał kadrowy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień zgodnie z ustawą Prawo budowlane, 1.8. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5., powinny być złożone przez każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28 05-480 Karczew - koszt - 26 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karczewie ul. Warszawska 28 05-480 Karczew ( Biuro Obsługi Mieszkańców - parter ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Aranżacja iluminacji świątecznej i dekoracji świetlnych z okazji Bożego Narodzenia
- Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Grupy Remontowej w Karczewie.
- Modernizacja nawierzchni dróg dla pieszych oraz dróg dla pieszych i rowerów na terenie Miasta Józefów
- Zakup i dostawa soli kamiennej drogowej
- Modernizacja drogi DP1303W w m. Śniadków Gm. Sobienie Jeziory - etap II
więcej: przetargi w Karczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wolnostojących na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





