Ogłoszenie z dnia 2007-06-27
Zabrze: Przetarg nieograniczony nr 42/PN/07 na roboty budowlane w zakresie modernizacji oddziałów łózkowych segmentu B kondygnacja II i III
Numer ogłoszenia: 107318 - 2007; data zamieszczenia: 27.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy, ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2718641, fax 032 2718641.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srzabrze.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 42/PN/07 na roboty budowlane w zakresie modernizacji oddziałów łózkowych segmentu B kondygnacja II i III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie modernizacji oddziałów łóżkowych Segmentu B kondygnacja II i III należącego, do SPZOZ Szpital Rejonowy ul. Zamkowa 4, Zabrze Przedmiot zamówienia określają załączniki: Załącznik nr 5 : projekt budowlano-wykonawczy , przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - architektura, technologia medyczna, dyspozycja wykończenia wnętrz , elementy konstrukcji , (3 zeszyty) Załącznik nr 6 : projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje elektryczne wewnętrzne, (3 zeszyty) Załącznik nr 7: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, aneks do przedmiaru robót instalacji co, wod-kan ,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje wewnętrzne wod - kan, (4 zeszyty) Załącznik nr 8: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje grzewcze, (3 zeszyty) Załącznik nr 9: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacja gazów medycznych ( 3 zeszyty)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości. 10 025,21 zł Wadium może być wnoszone wyłącznie w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b, ust 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,poz. 1158 oraz z 2002 r. nr 25, poz. 253, nr 66, poz. 596 nr 216, poz. 1824 z późn. zm.). Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert tj. do 20/07/2006 do godz. 11.00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 40 1020 2401 0000 0702 0193 6491. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę uznania konta Zamawiającego..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni w zakresie odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 500 000 zł, dysponują środkami finansowymi w wysokości co najmniej 2 000 000,00 lub mają zdolność kredytową nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.) e) Dostarczą ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w rozdziale VII SIWZ. 2. Warunki będą oceniane według formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda przedstawienia wykazu i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie, co najmniej dwóch robót o podobnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji w/w wykazów i dokumentów. f)Informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m- ce przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kwotą lub miał zdolność kredytową nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł ( dwa miliony zł). g)Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 500 000 zł. h)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srzabrze.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji I piętro pokój nr 2.01,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji I piętro pokój nr 2.01.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.08.2007.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH.
- Rozbudowa części rekreacyjnej boiska wielofunkcyjnego przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Reja w Zabrzu - ZBO edycja XI wniosek P0072
- Zakup i dostawa cystern na podwoziu tandemowym do transportu i dystrybucji wody pitnej dla Miasta Zabrze w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: "Modernizacja SSP, SSWiN, CCTV wraz z montażem systemu detekcji wycieków - O/Zabrze, ul. Szczęść Boże 18".
- Świadczenie usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ NAD SOR NA POTRZEBY NOWEJ LOKALIZACJI ODDZIAŁU REHABILITACJI OGÓLNEJ I NEUROLOGICZNEJ W SPECJALISTYCZNYM SZPITALU MIEJSKIM IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU (II)
- Przebudowa i rozbudowa Bloku Operacyjnego w SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- TP.RB.DT.01.25 Remont i ocieplenie dachu nad Apteką szpitalną Szpitala Wojewódzkiego w Opolu
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 28 kWp z magazynem energii 22 kWh
- Przebudowa miejsca ukrycia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





