To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Sulechów: Koordynator ds. współpracy ponadnarodowej w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 107239 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86807 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynator ds. współpracy ponadnarodowej w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie osoby na stanowisko koordynatora d.s. współpracy ponadnarodowej w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Celem projektu jest realizacja programu rozwoju Gimnazjum nr 2 wśród 85 uczniów poprzez podniesienie jakości i skuteczności nauczania z przedmiotów matematyka, fizyka i chemia w latach 2012-2014, a cele szczegółowe współpracy ponadnarodowej to: poznanie przez 3 przedstawicieli organu prowadzącego, dyrektora szkoły i 4 nauczycieli gimnazjum skutecznych metod nauczania z przedmiotów ścisłych oraz metod wychowania stosowanych u partnera pod-czas wizyty studyjnej w okresie do grudnia 2013 roku oraz podniesienie motywacji do nauki i wzrost wiary we własne siły przez 10 uczniów polskich przez udział w wizycie studyjnej u partnera w okresie do grudnia 2013 roku. 3. Kwalifikacje wymagane na stanowisko Koordynatora d.s. współpracy ponadnarodowej: Osoba na tym stanowisku musi posiadać: - minimum wykształcenie wyższe, - dobrą znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, - minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w szkole, - doświadczenie w realizacji edukacyjnych projektów międzynarodowych, - doświadczenie w realizacji współpracy z krajami Azji Zachodniej. Wykonawca, na każde wezwanie Zleceniodawcy, musi okazać się posiadanymi dokumentami po-twierdzającymi zdolność do wykonywania zamówienia. 4. Zadania realizowane przez koordynatora d.s. współpracy ponadnarodowej: - przygotowanie i zorganizowanie wszystkich zadań z zakresu współpracy ze szkołą izraelską, - nadzór nad rekrutacją uczestników współpracy ponadnarodowej, - odpowiedzialność za wysoką jakość merytoryczną współpracy ponadnarodowej, realizację ce-lów i wskaźników projektu, - dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, rezultatów i wskaźników projektu, - wdrażanie działań ewaluacyjnych; - opracowanie szczegółowego harmonogramu wizyt studyjnych, planu i zakresu spotkań, - organizacja wizyt studyjnych, - nadzór nad przebiegiem współpracy ponadnarodowej i nad prawidłowym ich dokumentowa-niem; - bieżąca pomoc uczestnikom projektu; - bieżąca współpraca z dyrektorem szkoły; - prowadzenie korespondencji i rozmów ze stroną Izraelską; - przygotowanie, opracowanie i przeprowadzenie wraz z asystentem ds. technicznych i promocji: a) 1 sprawozdania z realizacji wizyt studyjnych, b) 2 ankiet ewaluacyjnych wizyt studyjnych, c) 2 testów ze skutecznych metod nauczania wśród dorosłych uczestników wizyt studyjnych, d) organizacja i poprowadzenie konferencji podsumowującej współpracę ponadnarodową, e) dyspozycyjność w trakcie realizacji współpracy ponadnarodowej. 5. Miejsce i czas wykonywania obowiązków: Wykonawca może korzystać z biura projektu, które jest czynne min. 8h w tygodniu w godz. od 15.00 do 17.00. Do celów projektowych w biurze jest zagwarantowany dostęp do niezbędnych urządzeń technicznych i telefonu będących w bazie szkoły. Cała dokumentacja merytoryczna projektu i kopie dokumentów finansowych znajdować się będą w biurze projektu. 6. Zadania będą realizowane od dnia podpisania umowy do 13 grudnia 2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie osoby na stanowisko koordynatora d.s. współpracy ponadnarodowej w związku z realizacją projektu Widzę i rozumiem dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jan Kostyszak, ul. Głogowska 1/3, 66-200 Świebodzin, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1500,00
Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie elewacji budynku mieszkalnego położonego w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II 40
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego - obszary: kazimierski, pińczowski, starachowicki
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





