eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Bytom: Przetarg nieograniczony na na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
Numer ogłoszenia: 107171 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, fax 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na na zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku określonego przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 23 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet 1 Igły do punkcji Pakiet 2 Cewniki - zestawy do wenesekcji Pakiet 3 Sprzęt do przetaczania płynów Pakiet 4 Igła do mammotomu mammotome firmy johnson & johnson Pakiet 5 Zestawy do badań ginekologicznych Pakiet 6 Elektroda do aparatu ifa Pakiet 7 Klipsownica poly CS 57 Pakiet 8 Zestawy do termoablacji Pakiet 9 Teczka na preparaty histopatologiczne Pakiet 10 Foremka do zatapiania preparatów histopatologicznych Pakiet 11 Kapilara do jonogramu AVL 91 40 Pakiet 12 System zamknięty do pobierania krwi na posiew Pakiet 13 Probówki szklane Pakiet 14 Szczotki - statywy Pakiet 15 Kuwety testowe do aparatu coag mate xm Pakiet 16 Probówki - kuwety do fotometru pointe 180 Pakiet 17 Ezy kalibrowane Pakiet 18 Zestaw do utylizacji rtęci Pakiet 19 Końcówki do aparatu dozującego midimat Pakiet 20 Przyrządy do anestezji i resuscytacji Pakiet 21 Obuwie ochronne Pakiet 22 Cewniki do urodynamiki Pakiet 23 Sprzęt do urodynamiki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii Oryginalny kod CPV: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.20.00 - Wyroby wielokrotnego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 24.10.00.00 - Chemikalia Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 23.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: - w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 523,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset dwadzieścia trzy złote ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1 wadium w wysokości 65,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2 wadium w wysokości 40,00 zł ( słownie : czterdzieści złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3 wadium w wysokości 855,00 zł ( słownie : osiemset pięćdziesiąt pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4 wadium w wysokości 2 310,00 zł ( słownie : dwa tysiące trzysta dziesięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5 wadium w wysokości 75,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6 wadium w wysokości 5,00 zł ( słownie : pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7 wadium w wysokości 600,00 zł ( słownie : sześćset złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8 wadium w wysokości 110,00 zł ( słownie : sto dziesięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 wadium w wysokości 2,00 zł ( słownie : dwa złote ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11 wadium w wysokości 55,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12 wadium w wysokości 40,00 zł ( słownie : czterdzieści złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13 wadium w wysokości 45,00 zł ( słownie : czterdzieści pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16 wadium w wysokości 1,00 zł ( słownie : jeden złoty ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 18 wadium w wysokości 15,00 zł ( słownie : piętnaście złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 19 wadium w wysokości 20,00 zł ( słownie : dwadzieścia złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 20 wadium w wysokości 20,00 zł ( słownie : dwadzieścia złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 21 wadium w wysokości 25,00 zł ( słownie : dwadzieścia pięć złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 22 wadium w wysokości 150,00 zł ( słownie : sto pięćdziesiąt złotych ), - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 23 wadium w wysokości 50,00 zł ( słownie : pięćdziesiąt złotych ),.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych, na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a , aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) Oświadczenie dotyczące terminu dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będącego załącznikiem 4 do SIWZ ( Warunki płatności ) 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 i 3 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, Sekcja Zamówień Publicznych w cenie 36,60 lub pobrać nieodpłatnie ze strony internetowej Zamawiajacego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Bytomiu, ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, blok nr 2 ( budynek dyrekcji ) pok. 15 ( sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.07.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu). b) Dokumentów dopuszczających do obrotu ( wpis do rejestru, świadectwo dopuszczenia, pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, CE ) c) W ramach pakietów nr 1, 3, 12, i 20 sztuki testowe celem potwierdzenia wymaganych parametrów

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - IGŁY DO PUNKCJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igła do punkcji lędźwiowych 20 G x 3 1/2 cala rozmiar 0,9 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke w szacunkowej ilości 10 szt. 2.Igła do wkłuć lędźwiowych 19 G x 3 1/2 cala rozmiar 1,1 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke w szacunkowej ilości 100 szt. 3.Igła do wkłuć lędźwiowych 18 G x 3 1/2 cala rozmiar 1,2 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke w szacunkowej ilości 120 szt. 4.Igła do wkłuć lędźwiowych 22 G x 3 1/2 cala rozmiar 0,7 x 90 mm sterylna z ostrzem Quincke w szacunkowej ilości 60 szt. 5.Igła do punkcji lędźwiowych typu Yale 22 G x 7 cali rozmiar 0,7 x 178 - 200 mm sterylna z krótkim,ściętym ostrzem typu Quincke w szacunkowej ilości 80 szt. 6.Igła do punkcji lędźwiowych 22 G x 1 1/2 cala rozmiar 0,7 x 35-40 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke w szacunkowej ilości 160 szt. 7.Igła do punkcji lędźwiowych 22 G x 2 1/2 cala rozmiar 0,7 x 63 - 75 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke w szacunkowej ilości 60 szt. 8.Igła do punkcji lędźwiowych 20 G x 3 cale rozmiar 0,9 x 75-76 mm sterylna z krótkim, ściętym ostrzem typu Quincke w szacunkowej ilości 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - CEWNIKI - ZESTAWY DO WENESEKCJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik epidularny do wenesekcji w rozmiarze od Ch16 do Ch 20 (przeznaczone dla chorych u których wystąpił całkowity brak mozliwości wkłucia żylnego oraz przy reanimacji ) w szacunkowej ilości 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - SPRZĘT DO PRZETACZANIA PŁYNÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z komorą o dł. do 6 cm i drenem o dł. min. 150 cm w szacunkowej ilości 70 000 szt. 2.Przyrząd do przetaczania leków światłoczułych, kolor bursztynowy, dł. komory do 6 cm , dł. drenu min. 150 cm. w szacunkowej ilości 50 szt. 3.Przyrząd do przetaczania krwi - transfuzja z komora o dł. do 9 cm oraz drenem o dł. min. 150 cm w szacunkowej ilości 4 000 szt. 4. Zestaw do transfuzji wymiennej krwi u noworodka w szacunkowej ilości 4 zest. 5. Zatyczki - korki do drenów infuzyjnych sterylne w szacunkowej ilości 1 100szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - IGŁA DO MAMMOTOMU MAMMOTOME FIRMY JOHNSON & JOHNSON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igła do mammotomii 11G i 8 G w szacunkowej ilości 100 szt. 2.Komplet drenów -rurek ssących w szacunkowej ilości 100 szt. 3.Pojemnik do mammotomu ( Bemis Vacum Canister 1200 CC) 1 op. a 20 szt. w szacunkowej ilości 1 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - ZESTAWY DO BADAŃ GINEKOLOGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do drenażu przezskórnego 6 F (kateter Pigtail 6 F x 26 cm, igła dwuczęściowa 18 G x 29 cm, kołnierz mocujący, opaska zaciskowa ) w szacunkowej ilości 3 zest. 2. Zestaw do histerosalpingografii selektywnej 12 F ( kateter do HSG 12 F z balonem, prowadnik 0,35 x 80 cm, kateter epiduralny z mandrynem 18 G x 60 cm , Y obrotowy z zastawką ) w szacunkowej ilości 12 zest. 3.Zestaw do przetaczania sztucznego płynu owodniowego 18 G ( cewnik epiduralny 18 G x 50 cm, filtr przeciwbakteryjny płaski 0,2, igła prosta z trzpieniem 18 G x 12 cm.) w szacunkowej ilości 3 zest..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - ELEKTRODA DO APARATU IFA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elektroda silikonowa do aparatu elektroterapeutycznego IFA 3 rozmiar 6 x 12 cm, 12 x 6 cm. w szacunkowej ilości 15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - KLIPSOWNICA POLY CS57.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Klipsownica Poly CS57 jednorazowa,w wchłanialnym klipsem do operacji na płodzie ( pakowane po 3 szt.) w szacunkowej ilości 4 opak..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - ZESTAWY DO TERMOABLACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do termoablacji, jednorazowy, sterylny typu Therma Choice (kateter z balonem do termoablacji) w szacunkowej ilości 3 zest..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - TECZKA NA PREPARATY HISTOPATOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Teczka na preparaty histopatologiczne na 20 szkiełek mikroskopowych tekturowa lub z tworzywa w szacunkowej ilości 15 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - FOREMKA DO ZATAPIANIA PREPARATÓW HISTOPATOLOGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Foremka do zatapiania parafinowego miejsce na 8 preparatów rozm. 26x 25x 25 w szacunkowj ilości 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - KAPILARA DO JONOGRAMU AVL 91 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kapilar do aparatu AVL 91 40 -jonogramu o poj. 115 mikrolitra w szacunkowej ilosci 2 400 szt. 2.Adapter do kapilar do jonogramu AVL 91 40 w szacunkowej ilości 2 400 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - SYSTEM ZAMKNIETY DO POBIERANIA KRWI NA POSIEW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.System zamkniety do pobierania krwi na posiew od pacjenta bezpośrednio do butelki z podłożem typu vacutainer 0,8 x 19 x 178 /motylek, wężyk, igła, zaworek / (sterylne), pojemność wężyka od igły do motylka 0,3 ml. w szacunkowej ilości 900 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - PROBÓWKI SZKLANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Probówka szklana o śred. 16 mm dł. 100 mm okrągłodenna w szacunkowj ilości 2000 szt. 2.Probówka szklana o śred. 16 mm dł. 100 mm stożkowa w szacunkowej ilości 2100 szt 3.Probówka szklana chemiczna dł. 150 do 160 mm śred. zewn. 15 - 16 mm w szacunkowej ilości 200 szt 4.Probówka wirówkowa, stożkowa śred. 13 mm w szacunkowej ilości 200 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - SZCZOTKI - STATYWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczotka do probówek śred. 16 mm w szacunkowej ilości 10 szt. 2.Szczotka do pipet śred. 5 mm 10 szt. 3.Statyw na 20 probówek śred. 16 mm /dwudziestomiejscowy/ plastikowy lub druciany, pokryty powłoką z tworzywa sztucznego w szacunkowej ilości 10 szt. 4.Statyw na 20 probówek plastikowy lub druciany pokryty powłoką z tworzywa sztucznego o średnicy 13 mm /dwudziestomiejscowy/ w szacunkowej ilości 5 szt. 5.Balonik - smoczek do pipet w szacunkowej ilości 30 szt. 6.Szczotka do mycia kolb w szacunkowej ilości 10 szt. 7.Lejki szklane śr. 150 mm w szacunkowej ilosci 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - KUWETY TESTOWE DO APARATU Coag Mate XM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kuwety testowe do aparatu Coag Mate XM w szacunkowej ilości 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - PROBÓWKI - KUWETY DO FOTOMETRU POINTE 180.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Probówki-kuwety do fotometru POINTE 180 w szacunkowej ilości 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - EZY KALIBROWANE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ezy kalibrowane wielokrotnego użytku, o poj. 0,001 ml w szacunkowej ilości 40 szt 2.Ezy kalibrowane wielokrotnego użytku, o poj. 0,01 ml w szacunkowej ilości 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - ZESTAW DO UTYLIZACJI RTĘCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do utylizacji rtęci w szacunkowej ilości 2 zest..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 - KOŃCÓWKI DO APARATU DOZUJĄCEGO MIDIMAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Końcówki do aparatu dozujacego MIDIMAT poj.1000 mikrolitrów, bez filtra, autoklawowalne, op. do 500 szt. w szacunkowej ilości 4 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - PRZYRZĄDY DO ANESTEZJI I RESUSCYTACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rurka intubacyjna ustno - nosowa z mankietem sterylna (pakowana indywidualnie) od rozmiaru 6,0 do rozmiaru 9,0 z regulatorem kształtu w szacunkowej ilosci 200 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - OBUWIE OCHRONNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ochraniacze na obuwie z folii na gumce w szacunkowej ilości 20 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22 - CEWNIKI DO URODYNAMIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik dwudrożny do cystometrii bez balonu, średnica cewnika 9 Fr ( 3 mm ) dłuugość 400 mm, cewnik wykonany z materiału Pebax ( lub równoważne ) w szacunkowej ilości 50 szt. 2.Cewnik dwudrożny doodbytniczy z balonem o śr.11 mm,dł. 20 mm wykonany z latexu, średnica cewnika 12 Fr ( 4 mm ), dł. 300 mm, cewnik wykonany z materiału Pebax ( lub równoważne ) w szacunkowej ilości 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23 - SPRZĘT DO URODYNAMIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Elektrody rektalne gąbkowe w szacunkowej ilosci 30 szt. 2.Przetwornik ciśnieniowy w szacunkowej ilości 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.