Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-09
Puck: przetarg nieograniczony na wykonanie napraw bieżących, konserwacji, okresowych przeglądów technicznych oraz remontów aparatury medycznej i oceny technicznej
znak zp/1/2009
Numer ogłoszenia: 10699 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku , ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, faks 058 6732281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.puck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wykonanie napraw bieżących, konserwacji, okresowych przeglądów technicznych oraz remontów aparatury medycznej i oceny technicznej znak zp/1/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 48 zakresów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 47.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; f) zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni; g) zaoferują okres niezmienności ceny nie krótszy niż 6 m-cy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 2 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 3, 4), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 4. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: a. wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), b. wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 2), c. upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. d. Wykaz wykonywanych w okresie 2005 - 2008 usług polegających na serwisowaniu, konserwacji oraz naprawie sprzętu medycznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców (załącznik Nr 7) Niniejszy załącznik ma służyć wyłącznie Zamawiającemu do uzyskania informacji o wykonanych usługach. e. Kopię polisy ubezpieczeniowej lub oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, obejmującą wartość i okres oferowanych usług. W dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopie polisy ubezpieczeniowej. f. podpisany projekt umowy stanowiący załącznik Nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Cena za 1km dojazdu - 5
- 3 - koszty narzutu do zakupionego materiału - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sekcji Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych ul. Armii Wojska Polskiego 16 (cena 1 egzemplarza: 36,60 zł) bądź na stronie internetowej: www.szpitalpuck.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie w SPZOZ w Szpitalu, ul. 1 Maja 13..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: agregat próżni centralnej AV-40 naprawy, przeglądy okresowe instalacji gazów medycznych i próżni 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za 1km dojazdu - 5
- 3. koszty narzutu do zakupionego materiału - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 amnioskop AS 150 1szt. 2 wywoływarka do zdjęć automatyczna typ 1190 sx2 szt. 1szt. 3 zestaw do badań USG EUB-515 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0, 50.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za 1km dojazdu - 5
- 3. koszty narzutu do zakupionego materiału - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 aparat do magnetoterapii z wyposażeniem MAGNER ISTAR ABR 1szt. 2 aparat do naświetlania SOLUX 1szt. 3 aparat stymat S-200 1szt. 4 aparat stymat S-210 1szt. 5 laser CTL 1106 MX 200MW szt.1 6 sonoter z wyposażeniem ultradźwięki szt.1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za 1km dojazdu - 5
- 3. koszty narzutu do zakupionego materiału - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 aparat do znieczulania DRAGER 1szt. 2 aparat do znieczulania FLEXIMZ 1szt. 3 aparat do znieczulania MIDI Z-15 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za 1km dojazdu - 5
- 3. koszty narzutu do zakupionego materiału - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 LANCETRON aparat elektrochirurgiczny ES 350 1 szt. 2 Lancetron ES-120 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena za 1km dojazdu - 5
- 3. koszty narzutu do zakupionego materiału - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 aparat TENS do łagodzenia bólu 1szt. 2 COROMETRICS 171 RBT 1szt. 3 detektor tętna płodu ES-120 GU 229JUUK 1szt. 4 detektor tętna płodu TYP 875 1sztr. 5 detektor tętna płodu VDT-1011 1szt. 6 kardiotochometr CTK 3011 1szt. 7 sonda 7,5M Hz endowaginalna 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 aparat rentgenowski przewoźny typ 1081 51042-148 1szt. 2 aparat rentgenowski stacjonarny SIMENS 1szt. 3 monitor SONY 2szt. 4 monitor N44cm/SD SIMENS 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-0, 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 autoklaw AS2 BIS 1szt. 2 autoklaw -sterylizator pary do 100l S-2 1szt. 3 destylarka POLNA SA 1szt. 4 destylator DE-61/E 1szt. 5 zgrzewarka do folii ZFP-15 1szt. 6 zgrzewarka do folii ZFP-25 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 CCD camera PU 280 1szt. 2 laparoskop AESCULAP 1szt. 3 optyka DE 8891 1szt. 4 optyka PE 9091 1szt. 5 piła do cięcia gipsu oscilant AESCULAP 1szt. 6 pompa ssąco- płucząca FLUID-2 1szt. 7 sterownik GN 323 1szt. 8 światłowód OP 913 1szt. 9 źródło zimnego światła OP 930 - część laparaskopu 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.00.00-0, 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: combitang (walizka) WM11082 1szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 defibrylator CARDIO-AIDMC 1szt. 2 defibrylator L.P. -12 z wyposażeniem 1szt. 3 defibrylator z kardioskopem LIFEPAK-10 1szt. 4 defibrylator/MONITOR TYP MEDIC 5 1szt. 5 defibrylator walizka reanimacyjna WRR 331R - 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 diaskop kardiomonitor UNITRA 3szt. 2 diaskope 2021-06 kardiomonitor 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 diatermia GN 300 1szt. 2 diatermia typ ICC-200 ogólnochirurgiczna 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 elektrokardiograf ASCARD 3/S.A. 1szt. 2 elektrokardiograf ASCARD MR. BLUE 1szt. 3 elektrokardiograf ASCARD-3 2szt. 4 elektrokardiograf ASCARD-4 1szt. 5 elektrokardiograf ELI-50 1szt. 6 elektrokardiograf HOLTER 2szt. 7 elektrokardiograf model A .1szt. 8 elektrokardiograf MR BLUE 70/05 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ero scan z wyposażeniem do badania słuchu 1szt. 2 odsysacz elektryczny 12 UDC 1szt. 3 oxymetr T 801 1szt. 4 sprężarka 3500exx344 do respiratora 1szt. 5 system CPAP typ 9641AEU 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 fotel ginekologiczny KWAPISZ 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 galwanostymulator S100 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 gastrofiberoskop 3szt. 2 myjnia automatyczna termiczna typ MINIETA plus 1szt. 3 pistolet do mycia 1szt. 4 tester szczelności typ LM 150P11 1szt. 5 zestaw do badań kolonoskop=gastroskop + VIDEO kpl. 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 inhalator 8szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pakiet 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 inkubator 3szt. 3 inkubator z pulsoksymetrem i lampą do naświetlania 1szt. 4 inkubator zamknięty z wyposażeniem 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: pakiet 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 insuflator PG016 1szt. 2 kapnograf TYP-1265 1szt. 3 kapnograf z pulsoksymetrem mod. 7100-P 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0, 50.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: pakiet 22.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kardiograf -2 wielowymiarowy monitor CS-2CS 2204 1szt. 2 kardiograf FM 7 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: pakiet 23.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kardiomonitor 8031 3szt. 2 kardiomonitor Diascop 2 1szt. 3 kardiomonitor m/14/P 1szt. 4 kardiomonitor z pulsoksymetrem MEDICAL SPACELAB 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: pakiet 24.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kardiostymulator inwazyjny MIP801 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: pakiet 25.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kardiotopograf 3szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: pakiet 26.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 krajarka do gazy 3szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: pakiet 27.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 lampa bakteriobójcza 7szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: pakiet 28.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 lampa bezcieniowa 1szt. 2 lampa bezcieniowa B-200 1szt. 3 lampa bezcieniowa wisząca BC 501/501p 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: pakiet 29.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 lampa do fototerapii KLA-32 2szt. 2 lampa do fototerapii P11 1szt. 3 lampa -zestaw BIOPRON PRO 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: pakiet 30.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 miernik ciśnienia krwi RPTS 154 1szt. 2 miernik ciśnienia krwi zegarowy 12szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: pakiet 31.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 nawilżacz powietrza S.C601a 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: pakiet 30.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 negatoskop 2szt. 2 negatoskop NGP 2szt. 3 negatoskop PF-622.4 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: pakiet 33.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 nosze STERYKERUM 1szt. 2 nosze krzesełkowe 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: pakiet 34.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pompa infuzyjna KWAPISZ 2szt. 2 pompa infuzyjna DUET 5szt. 3 pompa infuzyjna kroplówkowa TYP 940 1szt. 4 pompa infuzyjna SEP 215 1szt. 5 pompa infuzyjna TYP 1020 1szt. 6 pompa infuzyjna typ 3/99 COMPACT 3szt. 7 pompa infuzyjna TYP 340B 3szt. 8 pompa strzykawkowa infuzyjna P-1000 1szt. 9 pompa strzykawkowa PILOT A-2 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: pakiet 35.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pulsoksymetr NELLCOR 1szt. 2 pulsoksymetr kieszonkowy BCI 2szt. 3 pulsoksymetr OXIMAX X-1 1szt. 4 pulsoksymetr OXYPLETH 2szt. 5 pulsoksymetr ręczny BCI 3301 1szt. 6 pulsoksymetr stac.-trans. RAD-9 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: pakirt 36.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 reduktor próżni 32szt. 2 reduktor tlenu 34szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: pakiet 37.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 respirator (kpl) ASP 702-27 1szt. 2 respirator BENETT 740 1szt. 3 respirator CESAR 1szt. 4 respirator dla noworodków TYP BA BYŁ 06 8000 PPLUS 1szt. 5 respirator MANAL DCC STANDARD 1szt. 6 respirator MEDIMAT BASIC 1szt. 7 respirator transportowy OZIRIS 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: pakiet 38.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 resuscytator AMBU 15szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: pakiet 39.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Lampa SOLUX ZALIMP 3szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: pakiet 40.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 spirometr 250 Compact 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: pakiet 41.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ssak ACCUVAC BASIC 1szt. 2 ssak elektryczny ASP 75050 1szt. 3 ssak elektryczny SO2m 4szt. 4 ssak elektryczny TYP 1610 1szt. 5 ssak elektryczny WAN 3szt. 6 ssak UTERINE TYP MEDIAN 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: pakiet 42.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 stoł operacyjny FAMED 1szt. 2 stół operacyjny TYP WS 1a FAMED 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: pakiet 43.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 strzygarka MOD. 9661 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: pakiet 44.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 suszarka do rur karbowanych 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: pakiet 45.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ultrasonograf 60 zestaw 1szt. 2 ultrasonograf DESMINH 1szt. 3 ultrasonograf GA 54 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: pakiet 46.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 waga elektryczna 3szt. 2 waga elektryczna V-6100 1szt. 3 waga elektryczna WPD 20Dc 1szt. 4 waga WPS 2100/c/2 elektroniczna 1szt. 5 waga z wyposazeniem 1505-dzf OWA LABOR 1szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: pakiet 47.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 wiertarka GA 54 2szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usługi opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od 01 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 218 z drogą powiatową nr 1440G w miejscowości Wielka Piaśnica"
- Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Puck w podziale na 3 części.
- Świadczenie usług schronienia osobom bezdomnym(kobietom i mężczyznom), w schronisku dla osób bezdomnych/z usługami opiekuńczymi, z możliwością całodziennego wyżywienia od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
- Dostawa agregatów prądotw i magazynów energii do realizacji zad. ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 na IVcz
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





