Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Świercze: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Gąsiorówek od km 0+000 do 0+930 dł. 930 mb
Numer ogłoszenia: 106923 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świercze, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercze, woj. mazowieckie, tel. 023 6916045, fax 023 6916045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugswiercze.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej przez wieś Gąsiorówek od km 0+000 do 0+930 dł. 930 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - długość 930 mb i szerokość 4,0 mb planowanej nawierzchni - rodzaj podbudowy: żwirowa stabilizowana cementem - rodzaj nawierzchni: dwie warstwy z mieszanki mineralno asfaltowej grysowej - powierrzchnia nawierzchni dolna warstwa 3867 m2, górna warstwa 3771 m3 -ilość 2 warstwy i grubość 4+4 cm warstw nawierzchni - roboty dodatkowe (pobocza, rowy, przepusty, zjazdy, oznakowanie, wykonanie odwodnienia)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 6000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełnicący warunki określone w art. 22 ust. 1 nie podlegający wykluczeniu na podstawie atr. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający warunki określone w SIWZ - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Udzielają gwarancji minimalnej 3 lat, licząc od daty odbioru końcowego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o. dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek naubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia kierownika budowy i kierownika robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów( referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugswiercze.bip.org.pl/pliki/ugswiercze/specyf_5_08.doc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świercze, ul. Pułtuska 47, 06-150 Świercz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świercze, pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie Dziennego Domu Seniora w Wielopolu
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 117304E w miejscowości Jasień
- Przebudowa drogi w ul. Łukowskiej na odcinku od posesji nr 49 do posesji nr 61a oraz w ul. Siedleckiej na odcinku od ul. Białostockiej do ul. Łukowskiej we Wrocławiu
- Rozbudowa drogi gminnej 104910D polegająca na budowie chodnika i ścieżki rowerowej
- Remont drogi powiatowej nr 2612 D w m. Wojcieszyn
- Wykonanie robót budowlanych z zakresie w zakresie wykonania nawierzchni z kostki betonowej na terenie gminy i miasta Susz
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





