eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Sukcesywna dostawa produktów leczniczych w tym szczepionek. Postępowanie nr 25/ACMMiT/AW/07.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Gdynia: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych w tym szczepionek. Postępowanie nr 25/ACMMiT/AW/07.
Numer ogłoszenia: 106865 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6224871, fax 058 6224871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.acmmit.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych w tym szczepionek. Postępowanie nr 25/ACMMiT/AW/07..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych w tym szczepionek. Zamówienie obejmuje 65 części, na które można odrębnie składać ofertę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.45.16.00 - Szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.16.00 - Szczepionki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 56.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunkiem ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia publicznego jest: a) przedstawienie oferty zgodnej z treścią SIWZ oraz przepisami obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych; b) posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163, zmiany Dz.U. Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658, Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560). 2) Wymagania stawiane Wykonawcom ubiegającym się o zamówienie wspólnie, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne (warunki formalne muszą być spełnione/potwierdzone oddzielnie przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólnie - dokumenty opisane w pkt 2, ppkt 1) ; b) warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione/potwierdzone łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 22, ust.1, pkt. 2 i 3 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. j.t. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163, zmiany Dz.U. Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658, Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560). 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr: 25/ACMMiT/AW/07 odbędzie się na zasadzie: dostarczenie właściwego dokumentu/oświadczenia z którego treści jednoznacznie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - SPEŁNIA, nie dostarczenie (z zastrzeżeniem zawartym w art. 26, ust. 3 i 4 obowiązującego Prawa zamówień publicznych -NIE SPEŁNIA. 4) Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, o których mowa w art. 24 Ustawy z 29 stycznia Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz.1163, zmiany Dz.U. Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658, Dz.U. z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) 5) Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda dostarczenia w raz z ofertą następującego dokumentu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. b) Zezwolenie na obrót lekami. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w.w. dokumentu, składa dokument, wystawiony zgodnie prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Wykaz wykonanych (zakończonych), w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata co najmniej 2 dostaw a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wzór - załącznik nr 4 do oferty; 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda dostarczenia wraz z ofertą oświadczeń - wzór załącznik nr 2 i 3 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.acmmit.gdynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. 137 w godz. 8:00 do 13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Akademickie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Akademii Medycznej w Gdańsku, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok. 30 - sekretariat Dyrektora..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części 1-52 obejmują - Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyszczególnione pozycje obejmują leki rożne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: Dostawa leków objętych tzw. importem docelowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje 20 pozycji leków..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: Zamówienia o numerze od 53 do 65. Szczepionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienia od 53 do 65 obejmują 12 rodzajów szczepionek, na które można odrębnie składać ofertę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.