Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Pruszków: Adaptacja budynków powojskowych na cele opieki długoterminowej dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego (I etap)
Numer ogłoszenia: 106821 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, fax 022 7289247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynków powojskowych na cele opieki długoterminowej dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego (I etap).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowy, zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku \A\ na Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy (zadanie realizowane w latach 2007 i 2008 r.) na dz. nr. ew. 211/1 we wsi Kajetany, gmina Nadarzyn w niżej wymienionym zakresie: 1. Roboty budowlane: -Konstrukcyjne -Wykończeniowe 2. Roboty instalacyjne sanitarne wewnętrzne, -c.o. i c.t, -wod-kan., -instalacje medyczne, -wentylacja mechaniczna. 3. Roboty instalacyjne elektryczne wewnętrzne 4. Budowa oczyszczalni ścieków 5. Remont dróg wewnętrznych Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisują Specyfikacją Techniczne Wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót będące załącznikami do niniejszej SIWZ,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -Zrealizowali jako Wykonawcy w okresie (2004 -2006) minimum dwa zamówienia o podobnym zakresie o wartości min. 4 000 000 PLN - referencje w załączeniu. -Przy wykonywanych pracach zatrudnią kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami oraz min. 15-letnim doświadczeniem, kierownika robót sanitarnych z doświadczeniem min. 10-letnim, kierownika robót elektrycznych z doświadczeniem min.10-letnim. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j.: -udokumentowane obroty za ostatnie 3 lata na poziomie min. 6 000 000 PLN, -posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową potwierdzoną przez bank w wysokości 2 000 000 PLN. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji wydanych przez uprzednio Zamawiających, Polisa O.C. o wartości min. 2 000 000 PLN, Informacja o obrotach za ostatnie trzy lata (min. 6 000 000 PLN rocznie netto), Informacja banku o posiadanych środkach lub o zdolności kredytowej min. 2 000 000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas realizacji (w tygodniach) - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pruszkowie ul. Drzymały 30 05-800 Pruszków pok. nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, pok. nr 12..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZKOWIE
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- Modernizacja sali wiejskiej w Sulęcinku
- Modernizacja garaży na główną Bazę Magazynową Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Powiatu Drawskiego
- Remont konserwatorski oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kamienicy przy ul. Blich 1 w Krośnie na cele działalności instytucji kultury - wraz zagospodarowaniem terenu
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Kołobrzegu
- Centrum Kultury Sienkiewiczowskiej - II etap - rewitalizacja dworu północnego
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





