To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106712 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Wola Krzysztoporska: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kompleksowego systemu odprowadzania i oczyszczania ścieków dla gminy Wola Krzysztoporska - etap IV"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt pn: "Budowa kompleksowego systemu odprowadzania i oczyszczania ścieków dla gminy Wola Krzysztoporska - etap IV" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VOCHRONA ŚRODOWISKA, Działanie V.3 GOSPODARKA WODNO-KANALIZACYJNA, Poddziałanie V.3.2 GOSPODARKA WODNO-KANALIZACYJNA Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522955-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 93488-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska, krajowy numer identyfikacyjny
59064790200000, ul.
ul. Kościuszki
5,
97371
Wola Krzysztoporska, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(044) 61-63-961, faks
(044) 61-63-960, e-mail
sekretariat@ug.wola-krzysztoporska.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wola-krzysztoporska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kompleksowego systemu odprowadzania i oczyszczania ścieków dla gminy Wola Krzysztoporska - etap IV"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZFP.271.1.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie kompleksowego systemu odprowadzania i oczyszczania ścieków dla gminy Wola Krzysztoporska - etap IV,realizowana w ramach projektu pn. "Budowa kompleksowego systemu odprowadzania i oczyszczania ścieków dla gminy Wola Krzysztoporska - etap IV" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V - Ochrona Środowiska Poddziałanie V.3.2. Gospodarka wodno-kanalizacyjna. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim dotyczą w szczególności: a) budowy rozdzielczej kanalizacji sanitarnej i deszczowej w południowej części miejscowości Wola Krzysztoporska (w miejsce istniejącej kanalizacji ogólnospławnej) wraz z przebudową zbiornika retencyjnego i systemem podczyszczania wód deszczowych do zlewni Z1, b) budowy dodatkowej kanalizacji deszczowej w południowej części miejscowości Wola Krzysztoporska, stanowiącej uzupełnienie do budowy rozdzielczej kanalizacji deszczowej, o której mowa w punkcie 1), c) budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wygoda, d) budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kacprów - Radziątków, e) budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gąski, f) budowy odcinka kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bujny, g) wykonania ogółem 8 tłoczni ścieków wraz z niezbędnymi instalacjami. 2.2. W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje: 1) branżę drogową, 2) branżę sanitarną, 3) branże elektroenergetyczną, 4) branżę konstrukcyjno-budowlaną 2.3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2.1 został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SIWZ) - wzór umowy. 2.4. Dokumentacja projektowa inwestycji oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są pod adresem internetowym: WWW.bip.wola-krzysztoporska.pl 2.5. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71247000-1Nadzór nad robotami budowlanymi 79421100-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 2.6. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający informuje, że w ramach niniejszego zamówienia nie występuje obowiązek zatrudnienia na umowy o pracę osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia. 2.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
79421100-2,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT179367.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 170000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.