eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Roboty budowlane ZAD.1 Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Nowym ZAD.2 Oświetlenie ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Pszenną a ul. Piaskowcową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Bieruń: Roboty budowlane : ZAD.1 Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Nowym ZAD.2 Oświetlenie ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Pszenną a ul. Piaskowcową
Numer ogłoszenia: 106707 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53616 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane : ZAD.1 Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Nowym ZAD.2 Oświetlenie ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Pszenną a ul. Piaskowcową.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla dwóch zadań polegających na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego w Bieruniu: zad. 1 - ul. Skowronków 8 oraz 21-27, zad. 2 - ul. Warszawska (od ul. Pszennej do Piaskowcowej). Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych 45312311-0 Instalowanie oświetlenia 45314200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej 45314300-4 Kładzenie kabli 45315300-1 Instalowanie linii energetycznych 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego 45317000-2 Inne instalacje elektryczne Zadanie 1. Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Zakres robót obejmuje : 1. Montaż 7 szt. słupów oświetleniowych CS60-80/3 na fundamentach betonowych bez wysięgnika. 2. Montaż 7 szt. opraw oświetleniowych SGS104 ze źródłem światła SON-T 1x150W montowanych na słupach stalowych, ocynkowanych. 3. Montaż 2 szt. opraw oświetleniowych SGS104 ze źródłem światła SON-T 1x150W i wysięgnikiem o dł. 1m montowanych na słupie wirowanym i żelbetowym. 4. Wykonanie przewiertu dla rury SRS 160 pod drogą gminną o szerokości 4,5 m. 5. Ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe. 6. Ułożenie rur ochronnych DVR 75. 7. Ułożenie bednarki ocynkowanej uziemiającej FeZn 25x4 mm2 8. Montaż 2 szt. bezpieczników słupowych BNu 63. 9. Montaż tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB1. 10. Badania i pomiary pomontażowe. 11. Wykonanie dodatkowych prac towarzyszących w/w zakresowi robót. 12. Opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 13. Wykonanie planu BiOZ i harmonogramu robót. Zadanie 2. Oświetlenie ulicy Warszawskiej (od ul. Pszennej do Piaskowcowej) w Bieruniu Zakres robót obejmuje: 1. Montaż 8 szt. słupów oświetleniowych CS60-100/3 z wysięgnikami jednoramiennymi 1,5 m. 2. Montaż 8 szt. opraw oświetleniowych SGS104 i źródłem światła SON-T 1x250W. 3. Wykonanie przewiertu pod drogą krajową DK-44 o szerokości 6,8 m, dla rury SRS 160. 4. Ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe. 5. Ułożenie rur ochronnych DVK 110. 6. Ułożenie bednarki ocynkowanej uziemiającej FeZn 25x4 mm2. 7. Montaż 1 szt. rozłącznika bezpiecznikowego słupowego RSA-00/3. 8. Montaż tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB1. 9. Wymiana wkładek bezpiecznikowych w szafie oświetlenia ulicznego. 10. Badania i pomiary pomontażowe. 11. Wykonanie dodatkowych prac towarzyszących w/w zakresowi robót. 12. Opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 13. Wykonanie planu BiOZ i harmonogramu robót. B. Zakres zamówienia obejmuje również ( dotyczy zadania 1 i zadania 2 ): 1) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wniesienie pomiarów do dokumentacji powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu i przekazanie jej w 5 egz. (oryginały) Zamawiającemu nie później, niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy. Powykonawczy operat geodezyjny powinien zawierać oryginały: szkiców, kart słupów map. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej w 4 egz. Zamawiającemu nie później, niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy. UWAGA! - na każdym dokumencie, na którym naniesiono zmiany w trakcie realizacji robót powinny widnieć oryginały podpisów: kierownika budowy, projektanta oraz inspektora nadzoru - 1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów. 3) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (1egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać Zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). 4) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie ich wykonywania. 5) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał Wykonawca w czasie realizacji zadania. 6) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 7) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 8) Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 9) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 10) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie budowy (dojazd). 11) Zlecanie nadzorów specjalistycznych właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. 12) Udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. 13) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 14) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 15) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń innych obiektów sąsiadujących z przebudowywanym oświetleniem, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 16) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę. 17) Zamknięcia, wyłączenia instalacji elektrycznych. 18) Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej; wznowienia ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych. 19) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze STWIORB, nie ujętych w przedmiarze robót; 20) W przypadku uszkodzenia urządzeń - usunięcie awarii. C. Informacje uzupełniające (dotyczy zadania 1 i zadania 2) W celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, do obowiązku Wykonawcy należy dokładna analiza dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak oraz przedmiaru robót. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu urządzeń obcych typu: wodociąg, gazociąg, linie energetyczne itp. należy prowadzić przy użyciu sprzętu lekkiego, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. Należy informować na bieżąco właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie energii elektrycznej, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. Roboty objęte umową winny być wykonane w taki sposób, aby nie zakłócać w stopniu większym niż to konieczne ruchu na drogach publicznych, przejściach oraz terenach należących do Zamawiającego lub innych osób. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy oraz obsługi geodezyjnej. W trakcie realizacji inwestycji należy zlecić (o ile to będzie konieczne) nadzory branżowe, w szczególności: - RPWiK Tychy S.A. - TP (firma ELTEL Networks SA) na 2 tyg. przed planowanym rozpoczęciem robót, - Spółki Vattenfall Network Services Poland Sp. z o.o. Wybrany w przetargu wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy: - szczegółowy harmonogram realizacji robót, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - kopie zgłoszeń nadzorów branżowych, - dokumentację fotograficzną wraz z datami wykonania fotografii, wykonaną przed rozpoczęciem robót. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB i dokumentacji technicznej . Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp.. .Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. odrębnie na zadanie i na zadanie 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.42.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.53.00-1, 45.31.57.00-5, 45.31.61.00-6, 45.31.70.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZAD.1 Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Nowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTROSERWIS S.C. Barbara Wachowiak, Dariusz Wachowiak, ul. Powstańców 15 B, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56003,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34442,39

  • Oferta z najniższą ceną: 34442,39 / Oferta z najwyższą ceną: 59273,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZAD.2 Oświetlenie ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Pszenną a ul. Piaskowcową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTROSERWIS S.C. Barbara Wachowiak, Dariusz Wachowiak, ul. Powstańców 15 B, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47614,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34806,24

  • Oferta z najniższą ceną: 34806,24 / Oferta z najwyższą ceną: 53340,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.