eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Roboty budowlane ZAD.1 Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Nowym ZAD.2 Oświetlenie ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Pszenną a ul. Piaskowcową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-22

Bieruń: Roboty budowlane : ZAD.1 Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Nowym ZAD.2 Oświetlenie ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Pszenną a ul. Piaskowcową
Numer ogłoszenia: 53616 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 3242439, faks (032) 2164035; 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane : ZAD.1 Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Nowym ZAD.2 Oświetlenie ul. Warszawskiej pomiędzy ul. Pszenną a ul. Piaskowcową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla dwóch zadań polegających na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego w Bieruniu: zad. 1 - ul. Skowronków 8 oraz 21-27, zad. 2 - ul. Warszawska (od ul. Pszennej do Piaskowcowej). Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych 45312311-0 Instalowanie oświetlenia 45314200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej 45314300-4 Kładzenie kabli 45315300-1 Instalowanie linii energetycznych 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych 45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego 45317000-2 Inne instalacje elektryczne Zadanie 1. Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Zakres robót obejmuje : 1. Montaż 7 szt. słupów oświetleniowych CS60-80/3 na fundamentach betonowych bez wysięgnika. 2. Montaż 7 szt. opraw oświetleniowych SGS104 ze źródłem światła SON-T 1x150W montowanych na słupach stalowych, ocynkowanych. 3. Montaż 2 szt. opraw oświetleniowych SGS104 ze źródłem światła SON-T 1x150W i wysięgnikiem o dł. 1m montowanych na słupie wirowanym i żelbetowym. 4. Wykonanie przewiertu dla rury SRS 160 pod drogą gminną o szerokości 4,5 m. 5. Ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe. 6. Ułożenie rur ochronnych DVR 75. 7. Ułożenie bednarki ocynkowanej uziemiającej FeZn 25x4 mm2 8. Montaż 2 szt. bezpieczników słupowych BNu 63. 9. Montaż tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB1. 10. Badania i pomiary pomontażowe. 11. Wykonanie dodatkowych prac towarzyszących w/w zakresowi robót. 12. Opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 13. Wykonanie planu BiOZ i harmonogramu robót. Zadanie 2. Oświetlenie ulicy Warszawskiej (od ul. Pszennej do Piaskowcowej) w Bieruniu Zakres robót obejmuje: 1. Montaż 8 szt. słupów oświetleniowych CS60-100/3 z wysięgnikami jednoramiennymi 1,5 m. 2. Montaż 8 szt. opraw oświetleniowych SGS104 i źródłem światła SON-T 1x250W. 3. Wykonanie przewiertu pod drogą krajową DK-44 o szerokości 6,8 m, dla rury SRS 160. 4. Ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe. 5. Ułożenie rur ochronnych DVK 110. 6. Ułożenie bednarki ocynkowanej uziemiającej FeZn 25x4 mm2. 7. Montaż 1 szt. rozłącznika bezpiecznikowego słupowego RSA-00/3. 8. Montaż tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB1. 9. Wymiana wkładek bezpiecznikowych w szafie oświetlenia ulicznego. 10. Badania i pomiary pomontażowe. 11. Wykonanie dodatkowych prac towarzyszących w/w zakresowi robót. 12. Opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 13. Wykonanie planu BiOZ i harmonogramu robót. B. Zakres zamówienia obejmuje również ( dotyczy zadania 1 i zadania 2 ): 1) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wniesienie pomiarów do dokumentacji powykonawczej, uzupełnienie wynikami pomiaru powykonawczego zasobu mapowego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu i przekazanie jej w 5 egz. (oryginały) Zamawiającemu nie później, niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy. Powykonawczy operat geodezyjny powinien zawierać oryginały: szkiców, kart słupów map. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej w 4 egz. Zamawiającemu nie później, niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy. UWAGA! - na każdym dokumencie, na którym naniesiono zmiany w trakcie realizacji robót powinny widnieć oryginały podpisów: kierownika budowy, projektanta oraz inspektora nadzoru - 1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów. 3) Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu oraz uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót (1egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać Zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). 4) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie ich wykonywania. 5) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał Wykonawca w czasie realizacji zadania. 6) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 7) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 8) Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 9) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 10) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał wykonawca w czasie budowy (dojazd). 11) Zlecanie nadzorów specjalistycznych właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. 12) Udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym gestorom urządzeń uzbrojenia terenu na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji. 13) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 14) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 15) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń innych obiektów sąsiadujących z przebudowywanym oświetleniem, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 16) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę. 17) Zamknięcia, wyłączenia instalacji elektrycznych. 18) Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej; wznowienia ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych. 19) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze STWIORB, nie ujętych w przedmiarze robót; 20) W przypadku uszkodzenia urządzeń - usunięcie awarii. C. Informacje uzupełniające (dotyczy zadania 1 i zadania 2) W celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, do obowiązku Wykonawcy należy dokładna analiza dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak oraz przedmiaru robót. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu urządzeń obcych typu: wodociąg, gazociąg, linie energetyczne itp. należy prowadzić przy użyciu sprzętu lekkiego, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. Należy informować na bieżąco właścicieli posesji o wszelkich utrudnieniach oraz przerwach w dostawie energii elektrycznej, spowodowanych realizacją przedmiotu zamówienia. Roboty objęte umową winny być wykonane w taki sposób, aby nie zakłócać w stopniu większym niż to konieczne ruchu na drogach publicznych, przejściach oraz terenach należących do Zamawiającego lub innych osób. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy oraz obsługi geodezyjnej. W trakcie realizacji inwestycji należy zlecić (o ile to będzie konieczne) nadzory branżowe, w szczególności: - RPWiK Tychy S.A. - TP (firma ELTEL Networks SA) na 2 tyg. przed planowanym rozpoczęciem robót, - Spółki Vattenfall Network Services Poland Sp. z o.o. Wybrany w przetargu wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy: - szczegółowy harmonogram realizacji robót, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - kopie zgłoszeń nadzorów branżowych, - dokumentację fotograficzną wraz z datami wykonania fotografii, wykonaną przed rozpoczęciem robót. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB i dokumentacji technicznej . Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp.. .Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. odrębnie na zadanie i na zadanie 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.42.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.53.00-1, 45.31.57.00-5, 45.31.61.00-6, 45.31.70.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie: Wykonali zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej jedno zadanie w zakresie budowy, przebudowy lub remontu oświetlenia ulicznego ( np. dróg, placów, parkingów itp.) o wartości min. 50 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp), - dokumentów: wykazu wykonanych zadań w zakresie budowy, przebudowy lub remontu oświetlenia ulicznego( np. dróg, placów, parkingów itp.) , w tym co najmniej jednego zadania o wartości min. 50 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Przez -wykonali,zamawiający rozumie, że roboty zostały zakończone i odebrane protokołami końcowymi odbioru robót w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena warunku nastąpi łącznie tzn. należy wykazać, że warunek wykonania jednego zadania o wartości brutto min.50 000,00 zł spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi bez ograniczeń, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp) - dokumentu: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art.22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A.Wykonawca przystępujący do postępowania złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że : 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiada wiedzę i doświadczenie potrzebną do wykonania zamówienia; 3. Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. B. Do każdej oferty zaleca się załączyć informacje w zakresie : 1. Części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku braku złożenia informacji w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia sam bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 2. Sposobu reprezentacji podmiotów występujących wspólnie ( pełnomocnictwo) - w przypadku ich udziału w postępowaniu. C.1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: - kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, - zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, - czego dotyczy zobowiązanie - w jaki sposób będzie zobowiązanie wykonane, - jakiego okresu dotyczy zobowiązanie. 2) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/ spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć : a) Informacje w zakresie stron wchodzących w skład podmiotu wspólnego oraz pełnomocnictwo określające zasady reprezentacji ze wskazaniem pełnomocnika ( lidera), jego zakresu działania i uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem / Liderem. b) Oświadczenia wymienione w pkt. V.A SIWZ powinny być złożone w taki sposób, aby warunki , o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. c) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 1 i 2 Listy wymaganych dokumentów, powinny być złożony w taki sposób, aby warunki o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. d) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 3 i 4 Listy wymaganych dokumentów składa każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej z wykonawcą umowy w zakresie: a. wartości umownej, w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką; b. zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy z zachowaniem wymagań określonych w SIWZ, jakie osoby te powinny spełniać; c. zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia wykonania przedmiotu umowy, w szczególności zmiany terminów wykonywania robót budowlanych z powodu: nieprzewidzianych okoliczności związanych z przekazaniem frontu robót wykonawcy, zmiany przepisów, braku możliwości zakupu i urządzeń niezbędnych do prowadzenia robót, okoliczności, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia, siły wyższej; d. mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; e. innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Rynek 14 43-150 Bieruń ( Wydział Inwestycji Miejskich i Remontów).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Rynek 14 43-150 Bieruń (II piętro, mała sala szkoleń nr 23 seg. B).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Rozbudowa oświetlenia ul. Skowronków w Bieruniu Zakres robót obejmuje : 1. Montaż 7 szt. słupów oświetleniowych CS60-80/3 na fundamentach betonowych bez wysięgnika. 2. Montaż 7 szt. opraw oświetleniowych SGS104 ze źródłem światła SON-T 1x150W montowanych na słupach stalowych, ocynkowanych. 3. Montaż 2 szt. opraw oświetleniowych SGS104 ze źródłem światła SON-T 1x150W i wysięgnikiem o dł. 1m montowanych na słupie wirowanym i żelbetowym. 4. Wykonanie przewiertu dla rury SRS 160 pod drogą gminną o szerokości 4,5 m. 5. Ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe. 6. Ułożenie rur ochronnych DVR 75. 7. Ułożenie bednarki ocynkowanej uziemiającej FeZn 25x4 mm2 8. Montaż 2 szt. bezpieczników słupowych BNu 63. 9. Montaż tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB1. 10. Badania i pomiary pomontażowe. 11. Wykonanie dodatkowych prac towarzyszących w/w zakresowi robót. 12. Opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 13. Wykonanie planu BiOZ i harmonogramu robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.42.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.53.00-1, 45.31.57.00-5, 45.31.61.00-6, 45.31.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Oświetlenie ulicy Warszawskiej (od ul. Pszennej do Piaskowcowej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2. Oświetlenie ulicy Warszawskiej (od ul. Pszennej do Piaskowcowej) w Bieruniu Zakres robót obejmuje: 1. Montaż 8 szt. słupów oświetleniowych CS60-100/3 z wysięgnikami jednoramiennymi 1,5 m. 2. Montaż 8 szt. opraw oświetleniowych SGS104 i źródłem światła SON-T 1x250W. 3. Wykonanie przewiertu pod drogą krajową DK-44 o szerokości 6,8 m, dla rury SRS 160. 4. Ułożenie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe. 5. Ułożenie rur ochronnych DVK 110. 6. Ułożenie bednarki ocynkowanej uziemiającej FeZn 25x4 mm2. 7. Montaż 1 szt. rozłącznika bezpiecznikowego słupowego RSA-00/3. 8. Montaż tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB1. 9. Wymiana wkładek bezpiecznikowych w szafie oświetlenia ulicznego. 10. Badania i pomiary pomontażowe. 11. Wykonanie dodatkowych prac towarzyszących w/w zakresowi robót. 12. Opracowanie i zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 13. Wykonanie planu BiOZ i harmonogramu robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.42.00-3, 45.31.43.00-4, 45.31.53.00-1, 45.31.57.00-5, 45.31.61.00-6, 45.31.70.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.