eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecWYKONANIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACYJNO-KULTURALNE ZGORZELEC-GÖRLITZ MEETINGPOINT MUSIC MESSIAEN - ETAP 1 (INWESTYCJA W TRYBIE - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Zgorzelec: WYKONANIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACYJNO-KULTURALNE ZGORZELEC-GÖRLITZ MEETINGPOINT MUSIC MESSIAEN - ETAP 1 (INWESTYCJA W TRYBIE - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ)
Numer ogłoszenia: 106701 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Centrum Wspierania Przedsiębiorczości w Zgorzelcu , ul. Bohaterów II AWP 8A, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 13 139, faks 75 77 13 694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fcwp.zgorzelec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACYJNO-KULTURALNE ZGORZELEC-GÖRLITZ MEETINGPOINT MUSIC MESSIAEN - ETAP 1 (INWESTYCJA W TRYBIE - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYKONANIE USŁUGI INWESTORA ZASTĘPCZEGO PRZY REALIZACJI PROJEKTU pn. EUROPEJSKIE CENTRUM EDUKACYJNO-KULTURALNE ZGORZELEC-GÖRLITZ MEETINGPOINT MUSIC MESSIAEN - ETAP 1 (INWESTYCJA W TRYBIE - ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ), WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ POLSKA - SAKSONIA 2007 - 2013.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 11.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 000,00 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia będzie wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu dla przedsięwzięcia inwestycyjnego o charakterze obiektów użyteczności publicznej, o powierzchni użytkowej co najmniej 1500 m2 , zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w trybie zaprojektuj i wybuduj. Komisja przetargowa na tej podstawie oceni czy Wykonawca spełnia warunki przedstawione powyżej, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • potwierdzeniem spełnienia będzie dysponowanie co najmniej : a) osobą posiadająca aktualne uprawnienia i doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane poprzez nadzorowanie lub kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wymagane pełnienie co najmniej 2 nadzorów w zakresie przedmiotowej specjalności, gdzie osoba (inspektor nadzoru) nadzorowała prace w obiektach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej jak 1000 m2. b) osobą posiadająca aktualne uprawnienia i doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane poprzez nadzorowanie lub kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wymagane pełnienie co najmniej 2 nadzorów w zakresie przedmiotowej specjalności, gdzie osoba (inspektor nadzoru) nadzorowała prace w obiektach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej jak 1000 m2. c) osobą posiadająca aktualne uprawnienia i doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane poprzez nadzorowanie lub kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Wymagane pełnienie co najmniej 2 nadzorów w zakresie przedmiotowej specjalności, gdzie osoba (inspektor nadzoru) nadzorowała prace w obiektach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej jak 1000 m2. d) osobą posiadająca aktualne uprawnienia i doświadczenie przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane poprzez nadzorowanie lub kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymagane pełnienie co najmniej 2 nadzorów w zakresie przedmiotowej specjalności, gdzie osoba (inspektor nadzoru) nadzorowała prace w obiektach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej jak 1000 m2. e) osobą posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w stosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych. Komisja przetargowa na tej podstawie oceni czy Wykonawca spełnia warunki przedstawione powyżej, wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 300 000 złotych oraz zobowiązać się w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy na wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych do zawarcia umowy ubezpieczenia z sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej wartości zawartej umowy na wykonanie zadania (tzn. umowy na zaprojektowanie i wybudowanie). Komisja przetargowa na tej podstawie oceni czy Wykonawca spełnia warunki przedstawione powyżej, wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Dokumenty opisujące wykonanie zadania tj: wstępny harmonogram rzeczowo finansowy zadania-wg wzoru 2) Informacja na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik do siwz. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunku ubiegania się o udzielenie zamówienia - w treści formularza oferty. 3) Pełnomocnictwo lub upoważnienie (oryginał) osób podpisujących ofertę do działania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty. 4) Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w niniejszej umowie w razie spełnienia poniższych warunków: 1) zmianę umowy w zakresie rzeczowym, wskazanym w Harmonogramie rzeczowo - finansowym w przypadku zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, 2) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki należnego podatku VAT, 3) zmianę terminu wykonania poszczególnych etapów umowy wskazanych w Harmonogramie rzeczowo - finansowym - w sposób nie mający wpływu na ostateczny termin realizacji Zadania w przypadku: a) przerwania robót budowlanych z winy Wykonawcy robót lub przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej, bądź w wyniku wykonalnego orzeczenia sądu, b) odkrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym lub historycznym, c) wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonywaniem robót budowlanych 4) zmianę postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadania, 5) zmianę osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, oraz osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz spełniania przez zaproponowane osoby warunków udziału opisanych w SIWZ, 6) zmianę treści umowy, jeżeli w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fcwp.zgorzelec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Centrum Wspierania Przedsiębiorczości Adres: Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8a, 59-900 Zgorzelec Polska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 14:00, miejsce: Fundacja Centrum Wspierania Przedsiębiorczości Adres: Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8a, 59-900 Zgorzelec Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: REALIZACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ POLSKA - SAKSONIA 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.