eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaPrzebudowa i remont budynku gminnego przy ul. Pi³sudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-07-11

Og³oszenie nr 106624 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.

Konstancin-Jeziorna: Przebudowa i remont budynku gminnego przy ul. Pi³sudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 504108-N-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urz±d Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000, ul. ul. Warszawska 32, 05520 Konstancin-Jeziorna, pañstwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975, e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl
Adres strony internetowej (URL): www.konstancinjeziorna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Przebudowa i remont budynku gminnego przy ul. Pi³sudskiego 42 w Konstancinie-Jeziornie

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

Nr sprawy ZP. 271.22.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie i remoncie budynku gminnego - mieszkalnego wraz z rozbiórk± budynku gospodarczego oraz z zagospodarowaniem terenu w Konstancinie -Jeziornie, przy ul. Pi³sudskiego 42 na dzia³kach o numerach ewidencyjnych: 14/1, 14/2, 12/1, 12/2, 9 z obrêbu 03-10, jednostka ew. Konstancin-Jeziorna - miasto. Przebudowa przewiduje zmianê sposobu u¿ytkowania obiektu, który stanie siê budynkiem u¿yteczno¶ci publicznej, przeznaczonym na potrzeby spo³eczno-kulturalne. 2. Roboty budowlane bêd± realizowane na podstawie dokumentacji technicznej, tj.: projektu budowlano-wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanej przez Pracowniê Us³ug Inwestycyjnych MAWAR Biuro Projektów, z siedzib± w Lublinie, pod adresem: 20-543 Lublin, ul. Biedronki nr 3A, z listopada 2016 r., oraz decyzji o pozwoleniu na budowê nr 631/2017 z dnia 04 maja 2017 r., wydanej przez Starostê Piaseczyñskiego (w za³±czniku nr 10 do SIWZ). 3. Przedmiary robót, stanowi±ce za³±cznik nr 10 do SIWZ, nale¿y traktowaæ tylko jako materia³ pomocniczy. Przedmiary robót nie stanowi± podstawy do wyceny oferty. 4. Wykonawca zapewni pe³n± obs³ugê geodezyjn± robót, w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich wykonanych robót. 5. Podczas wykonywania robót teren budowy nale¿y zabezpieczyæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, tj. rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. 2003 nr 47 poz. 401). 6. Materia³y z rozbiórki i zdemontowane urz±dzenia, które, w ocenie Zamawiaj±cego, bêd± nadawa³y siê do ponownego wykorzystania, nale¿y, po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, z³o¿yæ w Zak³adzie Gospodarki Komunalnej (sk³adowisko, przy ul. S³owiczej 5 w Konstancinie-Jeziornie). Nale¿y uwzglêdniæ transport materia³u na odleg³o¶æ do 10 km. Pozosta³e materia³y i urz±dzenia z rozbiórki, jak równie¿ gruz, ¶mieci, nadmiar ziemi itp. nale¿y usun±æ z terenu inwestycji i zapewniæ ich utylizacjê. 7. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane stanowi±ce przedmiot umowy na okres minimum 60 miesiêcy, licz±c ten okres od daty odbioru koñcowego lub odbioru koñcowego usuniêcia usterek, je¶li takie bêd± stwierdzone. 8. Zaleca siê, aby Wykonawcy dokonali we w³asnym zakresie szczegó³owej wizji lokalnej w terenie. 9. Ka¿dy z Wykonawców ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 10. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 11. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej o której mowa w ust. 2. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie zastosowanych materia³ów Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne lub o wy¿szym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji projektowej i STWiORB za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej i STWiORB pojawi± siê wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materia³ów, nale¿y rozumieæ, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, ¿e jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia i Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ, a wskazania te nale¿y traktowaæ jako przyk³adowe pod wzglêdem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okoliczno¶ciach Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych, wskazuj±c, i¿ minimalne wymagania, jakim maj± odpowiadaæ rozwi±zania równowa¿ne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosowa³ materia³y - rozwi±zania równowa¿ne do okre¶lonych w dokumentacji, zobowi±zany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materia³u równowa¿nego, jego cech i producenta. Zamawiaj±cy oceni równowa¿no¶æ zastosowanych materia³ów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materia³owa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materia³u. 12. W przypadku rozbie¿no¶ci w ilo¶ciach materia³ów (o okre¶lonym standardzie) pomiêdzy dokumentacj± techniczn± a przedmiarami, nadrzêdnym dokumentem jest dokumentacja techniczna, o której mowa w ust. 2. W przypadku niezgodno¶ci pomiêdzy poszczególnymi elementami dokumentacji technicznej Zamawiaj±cy wnosi o wskazywanie tych rozbie¿no¶ci na etapie postêpowania przetargowego, aby móg³ dokonaæ w³a¶ciwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia siê rozbie¿no¶ci, Zamawiaj±cy bêdzie interpretowa³ je na bie¿±co, bez mo¿liwo¶ci podwy¿szenia wynagrodzenia rycza³towego. 13. Wy³oniony Wykonawca sam wyst±pi do Zak³adu Gospodarki Komunalnej o wskazanie miejsca poboru wody na potrzeby budowy i zrzutu ¶cieków oraz poniesie koszty z tym zwi±zane. 14. Wykonawca wyst±pi o przydzia³ energii elektrycznej na potrzeby budowy i bêdzie sam ponosi³ koszty jej zu¿ycia. 15. Zamawiaj±cy, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, okre¶la nastêpuj±ce wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê oraz podwykonawców na podstawie umów o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby przez ca³y okres realizacji zamówienia osoby, wykonuj±ce bezpo¶rednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub odpowiednio przez Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, je¿eli wykonywane przez nie czynno¶ci polegaj± na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z pó¼n. zm.). 2) Ka¿dorazowo, na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego jednak nie krótszym ni¿ 3 dni, Wykonawcê zobowi±zuje siê do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu, aktualnego o¶wiadczenia, ¿e osoby, o których mowa w pkt 1) s± zatrudnione przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê, podpisanego przez osobê/y upowa¿nion± przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobê przez Wykonawcê umocowan±. Przedmiotowe o¶wiadczenie Wykonawca sk³ada pod rygorem odpowiedzialno¶ci za sk³adanie fa³szywych o¶wiadczeñ. Na zasadach okre¶lonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia dotycz±ce podwykonawców. 3) Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego bêdzie uprawnia³o Zamawiaj±cego do naliczenia kary umownej okre¶lonej we wzorze umowy. 16. Wykonawca wykona dokumentacjê powykonawcz± i przeka¿e j± Zamawiaj±cemu w nastêpuj±cej formie i ilo¶ci: 1) w formie papierowej, wpiêt± do segregatorów formatu A4 z za³±czonym kompletnym spisem tre¶ci (nazwa dokumentu, przez kogo wydany, data wydania,) oraz z czytelnie opisanymi grzbietami (nazwa inwestycji, bran¿a, nr tomu np. 1 tom z 3 tomów, rok) - 2 egzemplarze, 2) w formie elektronicznej, uporz±dkowanej wg spisu tre¶ci (odpowiadaj±cej formie papierowej) w formacie PDF - 3 kopie na p³ytach CD.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT4373797.87
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
PAMAR Sp. z o.o., , ul. Rozaliñska 15, 01-475, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4496000
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 3745000
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 4496000
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.