Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Poznań: remont dróg wewnętrznych wraz z infrastrukturą na terenie Wydziału Nauk Geograficznych i Geologicznych UAM
Numer ogłoszenia: 106571 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont dróg wewnętrznych wraz z infrastrukturą na terenie Wydziału Nauk Geograficznych i Geologicznych UAM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: emont dróg wewnętrznych wraz z infrastrukturą na terenie Wydziału Nauk Geograficznych i Geologicznych UAM. Szczegółowy opisa przedmiotu zamówienia zawwierają: załacznik A - Szczegółowe specyfikacje techniczne załącznik B1 - projekt budowlano wykonawczy branża drogowa załacznik B2 - projekt budowlano wykonawczy branża elektryczna załącznik B3 - projekt budowlano wykonawczy branża wod-kan załacznik B4 - projekt budowlano wykonawczy remont ogrodzenia załacznik C1 - przedmiar branża drogowa załącznik C2 - przedmiar branża elektryczna załącznik C3 - przedmiar branża wod-kan załacznik C4 - przedmiar remont ogrodzenia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 35000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.a) dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami] posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie i które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego,b) wykonał (również jako generalny wykonawca - przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda z robót i których właściwe wykonanie zostało potwierdzone przez inwestora
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie [kierować robotami] wraz z kserokopiami ich uprawnień i wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Formularz ofertowy, sporządzony oddzielnie dla każdej części, w którym Wykonawca:- podaje cenę, - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), - potwierdza termin wykonania zamówienia, - udziela gwarancji na wykonane roboty,- akceptuje warunki umowy,- akceptuje termin związania ofertą,- zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Formularz cenowy -Tabela elementów scalonych kosztorysy ofertowe dowód wniesienia wadium Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UAM ul. Wieniawskiego 1, pok 301.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UAM ul. Wieniawskiego 1, pok 301.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa koncentratora tlenu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH ORAZ PAPIERU DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH I URZADZEŃ KSEROGRAFICZNYCH
- Dostawa zasilacza do opasek uciskowych.
- Zakup drobnego sprzętu medycznego
- Zakup stołu operacyjnego z wyposażeniem na potrzeby Oddziału Chirurgii Jednego Dnia
- ZP 51/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ulic: Zbożowa, Zagrodowa, Rolna, Łanowa, Wiejska, Paprocka i Półwiejska w Nowym Tomyślu"
- Inwestycje z zakresu niezmotoryzowanego transportu indywidualnego w drogach powiatowych
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla gminy Bojanów w miejscowości Stany
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- Uporządkowanie gospodarki wodnej wraz z remontem istniejącego systemu drenarskiego i budową drogi technicznej na terenach (...) przy ul. Konstantynowskiej w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





