eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa analizatora termograwimetrycznego, analizatora węgla i siarki oraz mineralizatora mikrofalowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Warszawa: Dostawa analizatora termograwimetrycznego, analizatora węgla i siarki oraz mineralizatora mikrofalowego
Numer ogłoszenia: 106459 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa analizatora termograwimetrycznego, analizatora węgla i siarki oraz mineralizatora mikrofalowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora termograwimetrycznego, analizatora węgla i siarki oraz mineralizatora mikrofalowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y właściwie umocowaną/e, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12 i 13 SIWZ, a w szczególności zgodnie z zapisem pkt 13.3. SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd m. st. Warszawy Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. 17, 00-095 Warszawa.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd m. st. Warszawy Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, IV piętro, pok. nr 17, 00-950 Warszawa. Otwarcie ofert nastąpi w ww. siedzibie w dniu 12.05.2010 r. o godz.13:00 w sali nr 16.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa analizatora termograwimetrycznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego analizatora termograwimetrycznego do automatycznego oznaczania wilgotności, części lotnych, popiołu, utraty masy próbki w substancjach organicznych i nieorganicznych pod wpływem działania temperatury w atmosferze tlenu lub gazu obojętnego pracującego zgodnie z normami PN-G-04560:1998, PN-ISO 562, posiadającego następujące parametry i spełniającego wymienione poniżej funkcje. L.p. Parametr wymagany 1 Podwójna karuzela (na tygielki i na pokrywki) pozwalająca podczas jednego przebiegu procesu analizy (bez otwierania analizatora) oznaczać trzy parametry tj.: wilgotność, części lotne i popiół 2 Możliwość jednoczesnego wykonywania 19 + 1 prób 3 Piec wysokotemperaturowy z ustawnym zakresem temperatur od 40 do 1000°C +-1°C 4 Naważka w zakresie 0,5g ÷ 5g 5 Czułość wagi 0,0001g 6 Mikroprocesorowo kontrolowana atmosfera pieca 7 Polski program obsługujący analizator współpracujący z systemem Windows 8 Wyposażenie: - Komplet dodatkowych tygielków z pokrywkami - sterujące stanowisko komputerowe z 19 LCD monitorem i drukarka laserową - reduktor do tlenu, azotu - agregat do sprężonego powietrza z przyłączem do analizatora 9 Dostępność do części zamiennych przez 10 lat. 10 Dokumentacja techniczna - instrukcja obsługi w języku polskim w formie drukowanej, dostarczona wraz z dokumentacją ofertową 11 Gwarancja - okres gwarancji co najmniej równy okresowi gwarancji producenta, jednak nie krótszy, niż 24 miesiące, bieg terminu gwarancji rozpocznie się z dniem odebrania aparatury przez Zamawiającego. 12 Bezpłatna instalacja i szkolenie w siedzibie Zamawiającego. 13 Termin dostawy - nie później niż w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa analizatora węgla i siarki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego dwupiecowego analizatora węgla i siarki (wykorzystującego detekcję w podczerwieni) do jednoczesnego oznaczania węgla i siarki w organicznych i nieorganicznych materiałach ciekłych i stałych pracujący zgodnie z normami ISO-10694, ISO-9556, ISO-4935, PN-G-04571, PN-ISO 351, PN-G-04584, posiadającego następujące parametry i spełniającego wymienione poniżej funkcje. L.p. Parametr wymagany 1 W pełni kontrolowany i sterowany mikroprocesorowo system, współpracujący z zewnętrznym komputerem i wagą 2 Panel pomiarowy z detekcją w podczerwieni termostatowany przy pomocy precyzyjnych układów elektronicznych 3 Automatyczne wybieranie zakresów pomiarowych 4 Przepływ gazu z elektroniczna regulacją i wskazaniami oraz z manometrem 5 Wysokotemperaturowy piec oporowy do 1550st.C z rozdzielczością do 1st.C 6 Zintegrowany z analizatorem sterowany mikroprocesorowo piec indukcyjny 7 Polski program softwareowy z systemem Windows 8 Typowy czas trwania analizy do 120s 9 Zakres pomiarowy: węgiel 0-100% siarka 0-100% 10 Czułość analizatora dla pieca oporowego: węgiel: 5?g C albo 10 ppm C (naważka 500mg) siarka: 1?g S albo 2 ppm S (naważka 500mg) 11 Czułość analizatora dla pieca indukcyjnego: węgiel: 0,1 ppm C przy naważce 500mg albo 0,05?g C siarka: 0,1 ppm S przy naważce 500mg albo 0,05?g S 12 Zewnętrzna przystawka do określania węgla nieorganicznego (organicznego) podłączona do panela pomiarowego analizatora 13 Wyposażenie: - materiały eksploatacyjne na 1000 pomiarów - sterujące stanowisko komputerowe z 19 LCD monitorem i drukarka laserową - waga analityczna Sartorius o naważce do 120g z kalibracją wewnętrzna i dokładnością 0,1mg - reduktor tlenu - agregat do sprężonego powietrza z przyłączem do analizatora 14 Dokumentacja techniczna - instrukcja obsługi w języku polskim w formie drukowanej, dostarczona wraz z dokumentacją ofertową 15 Gwarancja - okres gwarancji co najmniej równy okresowi gwarancji producenta, jednak nie krótszy, niż 24 miesiące, bieg terminu gwarancji rozpocznie się z dniem odebrania aparatury przez Zamawiającego. 16 Bezpłatna instalacja i szkolenie w siedzibie Zamawiającego. 17 Termin dostawy - nie później niż w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mineralizatora mikrofalowego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego mineralizatora mikrofalowego do roztwarzania na mokro próbek do oznaczania zawartości żelaza i fosforu ogólnego, posiadającego następujące parametry i spełniającego wymienione poniżej funkcje. L.p. Parametr wymagany 1 Moc pracy min. 1400 W. Niepulsacyjny sposób dostarczania energii mikrofalowej w całym zakresie od 0 - 1400 W. 2 Bezpieczeństwo urządzenia potwierdzone znakiem CE i certyfikatem instytucji zewnętrznej uprawnionej do certyfikowania zgodności z normami dotyczącymi bezpieczeństwa sprzętu laboratoryjnego (załączyć kopie certyfikatów wraz z tłumaczeniami). 3 Wbudowany sterownik i oprogramowanie zapewniające automatyczny dobór mocy do temperatury, regulację czasu pracy i ciśnienia oraz szybkości narostu ciśnienia. 4 Zestaw startowy zawierający rotor min. 8-pozycyjny z kompletem naczyń o pojemności min. 80 ml każde, wykonanych z wysokiej jakości kwarcu, zabezpieczonych przed zbyt wysokim ciśnieniem (metalowe dyski bezpieczeństwa). 5 Wbudowany w rotor czujnik ciśnienia zapewniający kontrolę ciśnienia każdego naczynia 6 Rotor zamykany pokrywą zabezpieczającą, czujnik sprawdzający obecność pokrywy na rotorze przed rozpoczęciem mineralizacji 7 Czujnik temperatury IR pozwalający na pomiar temperatury każdego naczynia. 8 Wkładanie naczyń do rotora poza piecem 9 Komora mikrofalowa wykonana ze stali nierdzewnej, zabezpieczona wielowarstwową powłoką teflonową. 10 Zabezpieczenie drzwi. 11 Wbudowany system wyciągowy. 12 Maksymalne ciśnienie robocze 80 atm. 13 Maksymalna temperatura pracy 300OC. 14 Maksymalna temperatura i maksymalne ciśnienie muszą być możliwe do osiągnięcia w tym samym czasie. 15 Wbudowany system chłodzenia naczyń we wnętrzu pieca, pozwalający na schłodzenie naczyń z temp. 300 oC do temp. 60 oC w czasie krótszym, niż 20 min. 16 Możliwość rozbudowy o system zatężania próbek oraz ich odparowywania i suszenia w warunkach clean room. 17 Możliwość rozbudowy o rotor 64-pozycyjny 18 Dostępność do części zamiennych przez 10 lat. 19 Dokumentacja techniczna - instrukcja obsługi w języku polskim w formie drukowanej, dostarczona wraz z dokumentacją ofertową 20 Gwarancja - okres gwarancji co najmniej równy okresowi gwarancji producenta, jednak nie krótszy, niż 12 miesiący; bieg terminu gwarancji rozpocznie się z dniem odebrania aparatury przez Zamawiającego. 21 Bezpłatna instalacja i szkolenie w siedzibie Zamawiającego, obejmujące - 1 dniowe szkolenie (startowe) dotyczące obsługi urządzenia przeprowadzone przez inżyniera serwisu przeszkolonego w siedzibie producenta, - 1 dniowe szkolenie w zakresie opracowywania metod roztwarzania prób, przeprowadzone przez osobę przeszkoloną w laboratorium aplikacyjnym producenta. Wszystkie szkolenia potwierdzone certyfikatami producenta wraz z tłumaczeniami. 22 Termin dostawy - nie później niż w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.