Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Biała Podlaska: Opracowanie Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego w mieście Biała Podlaska na lata 2008-2015.
Numer ogłoszenia: 106316 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 083 3416177, fax 083 3437064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego w mieście Biała Podlaska na lata 2008-2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego w mieście Biała Podlaska na lata 2008-2015. Szczegółowy zakres opracowania zawiera załącznik nr 1. Zakres opracowania Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego w mieście Biała Podlaska na lata 2008-2015. Zakres opracowania musi być zgodny z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi przygotowywania Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013 dostępnymi na stronie www.rpo.lubelskie.pl . Dokument powinien być opracowany w oparciu o wszelkie dostępne informacje i badania dotyczące środowiska miejskiego. Planowanie transportu winno uwzględniać bezpieczeństwo i ochronę, dostęp do towarów i usług, zanieczyszczenie powietrza, hałas, emisje gazów cieplarnianych i zużycie energii, użytkowanie gruntów oraz winno obejmować transport pasażerski i towarowy, jak również wszelkie inne formy transportu. Wykonawca pozyska wszelkie dane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na własny koszt i własnym staraniem. Rozwiązania muszą być oparte na szerokich konsultacjach z opinią publiczną oraz zainteresowanymi stronami (zwłaszcza przewoźnicy prywatni), dostosowane do potrzeb, a cele muszą odzwierciedlać lokalną sytuację. Opracowanie w szczególności powinno zawierać: 1. Diagnozę stanu istniejącego systemu transportowego miasta z uwzględnieniem: a) wewnętrznego układu drogowo-ulicznego, b) układu dróg zewnętrznych, c) układu kolejowego, d) klasyfikacji funkcjonalno-technicznej ulic, e) infrastruktury dla ruchu rowerowego i pieszego, f) infrastruktury parkingowej, g) stanu rozwoju komunikacji publicznej, h) stanu rozwoju motoryzacji, i) stanu bezpieczeństwa ruchu drogowego w oparciu o analizę zdarzeń drogowych, j) stanu rozwoju transportu i ruchu lotniczego, k) stanu środowiska wynikającego z eksploatacji dróg, linii kolejowych, lotnisk, stanu rozwiązań technicznych ograniczających rozprzestrzenianie zanieczyszczeń, w szczególności zabezpieczeń akustycznych, zabezpieczeń przed przedostawaniem się zanieczyszczonych wód opadowych do gleby lub ziemi, środków umożliwiających usuwanie odpadów powstających w trakcie ich eksploatacji, a także właściwej organizacji ruchu, wpływających na ograniczenie emisji polegających na wprowadzaniu gazów lub pyłów do powietrza, wprowadzaniu ścieków do wód lub ziemi, wytwarzaniu odpadów i powodowaniu hałasu. 2. Pomiary i analizy ruchu, na które składać się będzie: a) zebranie danych demograficznych, w tym danych o miejscu zamieszkania, zatrudnienia i pracy, wychowania i nauki, danych motoryzacyjnych, danych dotyczących transportu towarowego, o zagospodarowaniu przestrzennym miasta i innych niezbędnych do sporządzenia studium; b) zebranie danych o zdarzeniach drogowych z ostatnich 3 lat; c) zebranie danych o ładunkach niebezpiecznych przewożonych drogami kolejowymi; d) zebranie danych dotyczących naziemnej infrastruktury drogowej oraz danych dotyczących transportu publicznego mającego wpływ na przepustowość dróg; e) dokonanie podziału na rejony i mikrorejony komunikacyjne, zakodowanie ich granic i opracowanie mapy numerycznej granic rejonów i mikrorejonów; f) opracowanie charakterystyk poszczególnych mikrorejonów komunikacyjnych; g) opracowanie modelu podstawowej sieci ruchu drogowego w mieście Biała Podlaska; h) wykonanie badań napełnienia autobusów metodą wewnątrzpojazdowej obserwacji liczby osób wysiadających i wsiadających na każdym przystanku oraz znajdujących się w pojeździe po ruszeniu z przystanku dla wszystkich linii i kursów w ustalonych dniach tygodnia zgodnie z harmonogramem badań: w jednym wskazanym dniu powszechnym, w jedną sobotę i w jedną niedzielę. W transporcie publicznym należy dokonać pomiaru w okresie wakacji i poza tym okresem. i) opracowanie wyników badań zawierające: - określenie wielkości popytu poprzez przedstawienie w postaci tabelarycznej ilości pasażerów korzystających z poszczególnych linii i przystanków, - wyszczególnienie największych węzłów przesiadkowych, - opracowanie mapy potoków pasażerskich, - analiza dotychczasowych tras linii i rozkładów Wykonanie badań w dwóch uzgodnionych z zamawiającym terminach. j) wykonanie dobowych pomiarów natężeń, struktury rodzajowej i kierunkowej ruchu samochodowego w następujących punktach bazowych z uwzględnieniem 3 godzin w szczycie porannym w godzinach 7.00-10.00 i 3 godzin w szczycie popołudniowym w godzinach 14.00-17.00: w szczególności: skrzyżowania z sygnalizacją (bez skrzyż. Kąpielowa - Orzechowa) oraz: 1) skrzyżowanie ulic: Kolejowa - Łomaska, 2) skrzyżowanie ulic: Terebelska - K. Jadwigi, 3) skrzyżowanie ulic: Terebelska - Al. Jana Pawła II - Grunwaldzka, 4) skrzyżowanie ulic: Sitnicka - Grunwaldzka, 5) skrzyżowanie ulic: Sitnicka - Królowej Jadwigi, 6) skrzyżowanie ulic: Al. Tysiąclecia - Parkowa, 7) skrzyżowanie ulic: Lubelska - Podleśna - Grzybowa, 8) skrzyżowanie ulic: Łomaska - Kościelna, 9) skrzyżowanie ulic: Al. Solidarności - droga nr 2; k) wykonanie pomiarów natężeń, struktury rodzajowej i kierunkowej ruchu samochodowego, pomiarów napełnień (liczby osób w pojeździe) środków transportu publicznego i prywatnego oraz natężeń ruchu rowerowego i pieszego w godzinach szczytów porannego i popołudniowego w pomocniczych punktach badań ekranowych, w szczególności: - Al. Tysiąclecia, - ul. Sidorska, - ul. Łomaska przy skrzyżowaniu z Witoroską, - Al. Jana Pawła II, - Terebelska, - Orzechowa. W transporcie publicznym należy dokonać pomiaru w okresie wakacji i poza tym okresem. l) wykonanie pomiarów napełnień środków transportu publicznego w okresie po szczycie popołudniowym i w okresie nocy w trzech wybranych punktach badań ekranowych: - Terebelska, - Sidorska, - Al. Tysiąclecia. m) wykonanie badań kordonowych na wszystkich drogach wylotowych w rozumieniu wjazdu i wyjazdu z granic administracyjnych miasta obejmujących pomiar natężeń ruchu drogowego, struktury kierunkowej i rodzajowej, a także napełnienia pojazdów. Badania powinny być zrealizowane w dwóch okresach: szczyt poranny 7.00 - 10.00 i szczyt popołudniowy 14.00-17.00, przy czym okres godziny szczytu wjazdowego i wyjazdowego powinien być szczegółowo określony z badań testowych. W badaniach testowych należy również sprawdzić zmienność natężeń ruchu w poszczególnych dniach. Na każdej drodze wylotowej badania muszą być prowadzone jednocześnie, a także w strukturze rodzajowej uwzględniać ruch tranzytowy. Miejsca punktów pomiarowych: - ul. Lubelska, - ul. Sidorska, - ul. Janowska, - ul. Terebelska, - ul. Francuska, - ul. Sitnicka, - ul. Warszawska, - ul. Brzeska. n) opracowanie charakterystyk ruchu samochodowego zewnętrznego, obejmujących natężenie i strukturę rodzajową ruchu generowanego, absorbowanego, a także tranzytowego oraz rozkład przestrzenny ruchu generowanego, absorbowanego, a także tranzytowego; o) założenie elektronicznej graficzno-opisowej bazy danych z ostatnich 3 lat o zdarzeniach drogowych oraz sporządzenie raportu o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego w mieście z uwzględnieniem analizy przyczynowo-skutkowej zdarzeń drogowych; p) przeprowadzenie badań ankietowych mieszkańców niezbędnych do określenia charakterystyk zachowań komunikacyjnych mieszkańców miasta oraz odpowiednich parametrów niezbędnych przy szacowaniu potrzeb transportowych. Liczba przeankietowanych mieszkańców nie powinna być mniejsza niż 1000 osób i nie większa niż 1100. Dla uzyskania danych należy przeprowadzić analizy statystyczne potwierdzające wiarygodność uzyskanych wyników; q) opracowanie charakterystyk zachowań komunikacyjnych mieszkańców obejmujących: - opracowanie rozkładów prawdopodobieństwa wyboru środka transportowego w zależności od długości podróży dla każdej grupy osób jednorodnych zachowań komunikacyjnych, - określenie oporów podróżowania zależne od długości, czasu oraz celów podróży dla każdej grupy osób jednorodnych zachowań komunikacyjnych, - opracowanie rozkładów wyboru celów podróży dla każdej grupy osób jednorodnych zachowań komunikacyjnych, - określenie ruchliwości poszczególnych grup osób jednorodnych zachowań komunikacyjnych, - opracowanie rozkładów czasów oraz długości jazd i podróży różnymi środkami transportowymi; r) opracowanie map natężenia ruchu samochodowego dla roku 2008; s) zebranie danych demograficznych, motoryzacyjnych, o zagospodarowaniu przestrzennym w celu opracowania prognozy ruchu drogowego; t) opracowanie map natężenia ruchu samochodowego dla okresu prognozy w latach: 2013, 2018, 2023, 2028, 2033; u) wykonanie obliczeń symulacyjnych natężeń ruchu dla zadanych wariantów rozwoju sieci drogowej oraz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym; v) przygotowanie danych umożliwiających wykonanie obliczenia symulacyjnych natężeń ruchu dla zadanych wariantów lub zmian w sieci drogowej; w) określenie systemu dystrybucji i identyfikacji biletów; x) systemu monitorowania bezpieczeństwa na przystankach, węzłach przesiadkowych i autobusach wraz z uzasadnieniem jego zasadności; Wykonawca powinien dysponować ogólnodostępnym oprogramowaniem komercyjnym przeznaczonym do analiz numerycznych modeli symulacyjnych dla sieci drogowych np. VISUM, SATURN lub EMME 2. 3. Model ruchu miejskiego: a) rozmieszczenie generatorów ruchu miejskiego i ich potencjałów w stanie istniejącym i dla okresów planistycznych (rozmieszczenie i liczba ludności w strukturze przestrzennej miasta, rozmieszczenie i liczba miejsc zatrudnienia, rozmieszczenie i liczba miejsc w szkołach, rozmieszczenie i wielkość innych generatorów ruchu); b) model ruchu miejskiego dla stanu istniejącego (potoki generowane, rozkład przestrzenny, podział zadań przewozowych, rozkład ruchu na sieci transportowe ); c) założenia planistyczno-projektowe dotyczące podziału zadań przewozowych w zintegrowanym systemie transportowym w mieście dla okresu planistycznego - warianty rozwoju zintegrowanego systemu transportowego miasta Biała Podlaska (co najmniej 2 nowe warianty rozwoju oraz wariant bezinwestycyjny); d) model ruchu miejskiego w okresie planistycznym na lata 2010, 2020 i 2030 (potoki generowane, rozkład przestrzenny, podział zadań przewozowych, warianty i scenariusze rozwoju sieci transportowych). 4. Koncepcje rozwoju systemu transportowego miasta w świetle dotychczasowych opracowań planistyczno-projektowych (Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Biała Podlaska, miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, ważniejsze projekty drogowe, Studium wykonalności dla przedsięwzięcia). 5. Charakterystykę istniejącej i planowanej struktury funkcjonalno-przestrzennej miasta i podmiejskiej strefy obsługi transportowej, z uwzględnieniem struktury demograficznej z podziałem na rejony komunikacyjne miasta i regionu oraz strefy komunikacyjne, w tym sposoby parkowania oraz liczba miejsc postojowych przy jednoczesnym uwzględnieniu lokalizacji parkingów strategicznych na styku stref komunikacyjnych. 6. Sformułowanie przesłanek i założeń planistyczno-projektowych rozwoju i zasad zachowania bezpieczeństwa ruchu w ramach miejskiego układu drogowo-ulicznego oraz miejskiego układu transportu zbiorowego. 7. Koncepcję zintegrowanego programu rozwoju systemu transportowego miasta Biała Podlaska zawierającą między innymi: a) cele, założenia i zasady wdrażania polityki transportowej; b) warianty i scenariusze rozwoju układu drogowo-ulicznego; c) układ dróg rowerowych i stref ruchu uspokojonego; d) potrzeby niepełnosprawnych uczestników ruchu - transport publiczny bez barier; e) założenia i potrzeby układu parkowania samochodów z ewentualnym uwzględnieniem konieczności utworzenia stref płatnego parkowania; f) koncepcja rozwoju układu zbiorowej komunikacji publicznej, kierunki rozwoju spółki miejskiej z uwzględnieniem potrzeb nowego taboru i nowego układu linii komunikacji zbiorowej oraz pętli autobusowych i wyposażenia przystanków, wprowadzenia prywatnych przewoźników; g) transport i ruch lotniczy, ewentualnie analiza dostosowania i wykorzystania istniejącego lotniska, rozwój lotnictwa ratowniczego, szanse rozwoju lotnictwa pasażerskiego z uwzględnieniem istniejącego lotniska, a także istniejących lądowisk śmigłowców; h) zasady zrównoważonego rozwoju systemu transportowego w zakresie ochrony środowiska, w szczególności określenia rozwiązań niezbędnych do zapobiegania powstawaniu zanieczyszczeń, zapewnienia ochrony przed powstającymi zanieczyszczeniami oraz przywracania środowiska do właściwego stanu, a także ustalenia warunków realizacji systemu transportowego umożliwiających uzyskanie optymalnych efektów w zakresie ochrony środowiska, z jednoczesnym wskazaniem metod zapewniających zachowanie w jak największym stopniu walorów krajobrazowych oraz walorów historyczno-przestrzennych. 8. Wpływ planowanego rozwoju zintegrowanego systemu transportowego na funkcjonowanie struktury funkcjonalno-przestrzennej miasta przy uwzględnieniu kryteriów ekonomicznych, ekologicznych i społecznych. 9. Program etapowych działań w zakresie rozwoju zintegrowanego systemu transportowego uwzględniający: a) układ drogowo-uliczny, b) układ dróg rowerowych, c) układ i struktura parkingów, 10. Szacunkowe koszty na lata 2009 - 2015 i dalsze lata, w tym formy dofinansowania. 11. Ocena funkcjonalna-ruchowa zintegrowanego programu rozwoju systemu transportowego. 12. System wdrażania i scenariusze realizacji systemu transportowego. 13. Zdefiniowanie polityki transportowej miasta w postaci projektu uchwały rady miasta, której załącznikiem będzie Studium transportowe i bezpieczeństwa transportu w mieście Biała Podlaska. 14. Wnioski i zalecenia, w tym: a) wnioski generalne wynikające z wykonanego opracowania; b) wnioski do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Biała Podlaska; c) wnioski do strategii zrównoważonego rozwoju miasta; d) wnioski do projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz planów finansowania budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich, a także zalecenia w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego; e) wnioski w zakresie przeciwdziałania niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg; f) wnioski do bieżących działań usprawniających funkcjonowanie systemu transportowego i poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, a także bezpieczeństwa ruch pozostałych środków transportu. 15. Przygotowanie w formie wydania broszurowego publikacji Podstawy Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego w mieście Biała Podlaska, jako streszczenie najistotniejszych elementów opisowych Studium transportowego i bezpieczeństwa transportu w mieście Biała Podlaska wraz z niezbędnymi tabelami, wykresami, mapami i rysunkami, służące promocji przedmiotu zamówienia, a także do celów edukacyjnych, naukowo-badawczych i informacyjnych. Szczegółowe dane dotyczące opracowania danych w formie elektronicznej : 1. Wykonawca pozyska wszelkie dane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia na własny koszt i własnym staraniem. 2. Zamawiający po podpisaniu umowy udostępni Wykonawcy następujące dane: a) mapy topograficzne w skali 1:10.000, wykonane zgodnie z technologią GIS, jako Baza Danych Topograficznych TBD, umożliwiającą interaktywne prowadzenie analiz przestrzennych i opisowych, pozyskane z wojewódzkiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formacie GML oraz ARCGIS z zastosowaniem systemu współrzędnych geodezyjnych, a także wskazane przez Wykonawcę mapy zasadnicze w skali 1:500 z państwowego zasobu geodezyjnego w dyspozycji Prezydenta Miasta Biała Podlaska, w formacie SWD lub SWDE w układzie współrzędnych 2000; b) punkty adresowe, jako dane ewidencyjne, których administratorem jest Prezydent Miasta Biała Podlaska, w formacie SWD lub SWDE w układzie 2000; c) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Biała Podlaska; d) miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego obowiązujące na terenie miasta Biała Podlaska; e) dane demograficzne z ewidencji ludności, których administratorem jest Prezydent Miasta Biała Podlaska, w formacie TXT; f) dane z ewidencji działalności gospodarczej, których administratorem jest Prezydent Miasta Biała Podlaska, w formacie CSV lub TXT; g) dane o pojazdach osobowych i ciężarowych, których administratorem jest Prezydent Miasta Biała Podlaska, w formacie XML; h) schematy organizacji ruchu na skrzyżowaniach objętych dobowym pomiarem natężenia ruchu drogowego, w postaci rysunków w formacie DWG, dane o natężeniu ruchu kołowego na przejazdach kolejowych pozyskane w roku 2005, w formacie XLS; i) koncepcje komunikacyjne i ważniejsze projekty drogowe będące w posiadaniu Zamawiającego; j) inne dane statystyczne i ewidencyjne możliwe do pozyskania, przetworzenia i udostępnienia, których administratorem jest Prezydent Miasta Biała Podlaska. Wykonawca może wykorzystać udostępnione dane, materiały i informacje tylko na potrzeby niniejszego opracowania. Dane otrzymane przez Wykonawcę nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i publikowane bez pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem odpowiedzialności karnej. Zamawiający udostępni następujące materiały: Tytuł opracowania Rok opracowania Autor opracowania Koncepcja układu dróg rowerowych w Białej Podlaskiej 1997 dr inż. A. Zalewski Program ochrony środowiska dla miasta Biała Podlaska 1998 Lubelska Fundacja Ochrony Środowiska Naturalnego Koncepcja rozwoju systemu transportowego miasta Biała Podlaska 1999 Agencja Rozwoju Komunalnego w Warszawie DHV Polska Studium uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego miasta Biała Podlaska 2000 Agencja Rozwoju Komunalnego w Warszawie Program działań na rzecz osób niepełnosprawnych 2000 Urząd Miasta w Białej Podlaskiej Strategia rozwoju Białej Podlaskiej do roku 2015 2000 Zarząd Miasta Biała Podlaska Aktualizacja Strategii Rozwoju Miasta Biała Podlaska na lata 2008-2015 2008 Biuro Doradztwa Europejskiego EuroCompass w Lublinie Program rozwoju systemu transportu publicznego w mieście Biała Podlaska wraz ze studium wykonalności 2004 DHV Polska - Sp. z o.o. Warszawa Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany w następującej formie: 1. dokumenty tekstowe - ODT w formacie RTF, PDF; 2. mapy - zalecany format shapefile (DBF, SHP i SHX) w układzie 2000, PDF; 3. dane tabelaryczne - ODS lub ODB w formacie Open Office; 4. Wykonawca dostarczy dodatkowo pełne przetworzone dane wejściowe dla programu analizującego; 5. opracowanie dokumentu: a) w formie drukowanej - w 5 egzemplarzach, b) w formie numerycznej - 5 x płyta CD DVD - tekst opracowania (pełna wersja), dane źródłowe, mapy, bazy danych, tabele itp. c) w formie wydania broszurowego - Podstawy Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego w mieście Biała Podlaska - w 30 egzemplarzach. Wykonawca przekaże na rzecz Zamawiającego przygotowany skład drukarski w formacie ODT lub PDF przedmiotowej broszury umożliwiający wykonanie dodatkowych egzemplarzy tej publikacji. Wymogi obowiązujące przy sporządzaniu opracowania w wersji cyfrowej: 1. charakterystyka i organizacja przekazywanych danych: a) wielowarstwowa (rozwarstwienie uwzględniające specyfikę opracowania, umożliwiające różne analizy GIS i kompozycje tematyczne); b) obiektowa, uzupełniona o identyfikator wiążący treści graficzne z opisowymi, a także o charakterystyczne atrybuty dla poszczególnych obiektów; c) postać danych: - wektorowy (format dla informacji wynikowych), - obraz geokodowany (dane uzupełniające), - tekstowy dla atrybutów poszczególnych obiektów, d) układ odniesień przestrzennych 2000 -21 - Zamawiający przekaże wyjściowe dane referencyjne w tym układzie. 2. system opracowania, standard wymiany danych - wybór systemu, z użyciem którego Wykonawca przygotowując cyfrową wersję opracowania powinien zapewnić: a) pełną (zgodną z wersją analogową w zakresie użytych barw, wypełnień, typów linii, symboli, opisów oraz legendy) prezentację w posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu, którym jest EWMAPA lub MAPINFO, a także GEODESKA i MAPVIEWDESKTOP, w formacie danych DXF DWG i shapefile (DBF, SHP i SHX); b) uproszczoną (uproszczenie w zakresie użytych symboli oraz typów linii) w bezpłatnej przeglądarce dostarczonej z opracowaniem. Przeglądarka ta powinna umożliwiać realizację zadań zapisanych w pkt. 1 oraz wydruki w dowolnym fragmencie i skali na urządzeniach Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju Kod CPV wg słownika 2008: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej trzy tożsame zamówienia dla miast o wielkości zbliżonej do Białej Podlaskiej, tj. w okresie przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy niż 3 lata: - wykonali jedno kompleksowe badanie ruchu drogowego dla miasta powyżej 50 tys. mieszkańców, - opracowali jedną koncepcję rozwoju sieci transportowych dla miasta powyżej 50 tys. mieszkańców, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda przedłożenia niżej wymienionych dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 2; 2) Oświadczenie, że spełniają warunki z art. 22 ust 1 pkt. 1- 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3; 3) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy powinno być udokumentowane wykazem minimum trzech usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - na formularzu stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); 6) Umowa spółki cywilnej (dla Przedsiębiorców Spółek Cywilnych); 7) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 8) Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biała Podlaska Referat Zamówień Publicznych pok. 230 ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Biała Podlaska Kancelaria Ogólna pok. nr 8 ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w gminie Biała Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Jaźwiny, Cicibór Duży
- Dostawa agregatu prądotwórczego
- Dostawa energii elektrycznej w 2026r.
- Usługa prowadzenia i obsługi punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z zagospodarowaniem odpadów do niego dostarczonych, na terenie miasta Biała Podlaska
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawę agregatów prądotwórczych do zasilania awaryjnego obiektów użyteczności publicznej i podmiotów istotnych dla funkcjonowania miasta Biała Podlaska
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





