Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-15
Rzeszów: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniach:
Część I - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 RADOM - BARWINEK odc. LUTCZA - DOMARADZ od km 230+300 do km 232+764
Część II - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 73 WIŚNIÓWKA - JASŁO
odc. KLECIE - BUKOWA od km 150+800 do km 153+242
Część III - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL
odc. Tarnogóra - Nowa Sarzyna w km 79+000 - 80+340 oraz
w km 83+320 - 85+870
Numer ogłoszenia: 106264 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie , ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, faks 017 8623915, 8537395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniach: Część I - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 RADOM - BARWINEK odc. LUTCZA - DOMARADZ od km 230+300 do km 232+764 Część II - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 73 WIŚNIÓWKA - JASŁO odc. KLECIE - BUKOWA od km 150+800 do km 153+242 Część III - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL odc. Tarnogóra - Nowa Sarzyna w km 79+000 - 80+340 oraz w km 83+320 - 85+870.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie Nadzoru Inwestorskiego na zadaniach: Część I - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 RADOM - BARWINEK odc. LUTCZA - DOMARADZ od km 230+300 do km 232+764 Część II - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 73 WIŚNIÓWKA - JASŁO odc. KLECIE - BUKOWA od km 150+800 do km 153+242 Część III - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL odc. Tarnogóra - Nowa Sarzyna w km 79+000 - 80+340 oraz w km 83+320 - 85+870 w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie musza spełniać Wykonawcy. 1 W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2 Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp 2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: Część I - 62 tys. PLN, Część II - 56 tys. PLN, Część III - 35 tys. PLN, 2)posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż: Część I - 10 tys. PLN, Część II - 9 tys. PLN, Część III - 6 tys. PLN, Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: -dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. -dla posiadanych środków finansowych zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2.2.Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję poniżej są następujące:. 1)dla funkcji Inspektora Nadzoru: a ) minimalna liczba osób: 1 minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót 5 lat, minimalne doświadczenie na stanowisku inspektora Nadzoru 3 lata, kwalifikacje: Osoba wskazana na stanowisku w pkt. 1) powinna: 1.posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.przynależeć i posiadać zaświadczenie o aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy w okresie wymienionym w ppkt a), w pełnieniu kierowniczej funkcji na budowie na stanowisku: Inspektor Nadzoru (Kierownik Budowy, Inżynier Rezydent), przy budowie (przebudowie): 3-ch kontraktów drogowych, polegające na budowie lub przebudowie, modernizacji, remoncie lub odnowie dróg krajowych lub wojewódzkich. 4.przez minimalne doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektor Nadzoru w okresie wymienionym w ppkt a), należy rozumieć doświadczenie w pełnieniu kierowniczej funkcji na budowie na stanowisku Inspektor Nadzoru (Kierownik Budowy, Inżynier Rezydent) dla zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia, tj: 2-ch kontraktów drogowych, polegające na budowie lub przebudowie, modernizacji, remoncie lub odnowie dróg krajowych lub wojewódzkich o nawierzchni z mas bitumicznych (warstwa ścieralna) w ilości nie mniejszej niż 20 000 m 2 5.czas doświadczenia zawodowego liczy się od daty uzyskania uprawnień budowlanych. 2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał jako Wykonawca lub Podwykonawca co najmniej: 1)2-ie usługi polegające na pełnieniu nadzoru nad budową lub przebudową, modernizacją, remontem lub odnową dróg krajowych lub wojewódzkich o nawierzchni z mas bitumicznych (warstwa ścieralna) w ilości nie mniejszej niż 20 000 m2 każda. *Każda wykazana usługa może jednocześnie potwierdzać spełnianie kilku z powyższych warunków. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia Świadectwa Przyjęcia. 3.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) 3.1.W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt.2 ogłoszenia muszą spełniać łącznie. 3.2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w punkcie 4 ogłoszenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW 4.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 4.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2.Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 2. ogłoszenia Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 4.2.1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatni 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym(ch) sprawozdaniu(ach) w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.2.1.a) ogłoszenia. 4.2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt .2.1.b) ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. ogłoszenia. *W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4.2.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt .2.3. ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 4.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 4.1.2., - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.5.Dokumenty, o których mowa w pkt 4.3. i 4.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 -mcy przed upływem terminu składania ofert 4.6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 4.7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt 4.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt 4.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 4.3. i 4.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt 4.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzeszow.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można nabyć w Siedzibie Zamawiającego- pok. nr 25 lub może być przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, cena brutto: 8,54 zł+koszty przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do zakończenia i rozliczenia kontraktów będących przedmiotem nadzoru. Szacuje się, że realizacja zamówienia będzie trwała : -Część I - 210 dni, -Część II - 180 dni, -Część III - 180 dni, licząc od daty popisania umowy. Na wyżej wskazany okres składa się nadzór i rozliczenie kontraktu w terminie do -Część I - 210 dni, -Część II - 180 dni, -Część III - 180 dni, od daty popisania umowy, z tego: -Część I - 210 dni, -Część II - 180 dni, -Część III - 180 dni, wykonywania robót w okresie podstawowym, -28 dni na rozliczenie końcowe. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi po przystąpieniu wykonawców robót do ich realizacji. Data rozpoczęcia realizacji usługi zostanie wyznaczona poleceniem Inżyniera Kontraktu najpóźniej na 14 dni przed tą datą i dotyczyć będzie Inspektora Nadzoru na Kontrakcie. Planowany termin rozpoczęcia robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór będący przedmiotem niniejszego zamówienia to: -Część I - maj 2009, -Część II - kwiecień 2009, -Część III - kwiecień 2009, Czas trwania realizacji usługi w zakresie nadzoru nad robotami podstawowymi może ulec wydłużeniu stosownie do czasu trwania robót budowlanych. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi do czasu faktycznego zakończenia robót, oraz rozliczenia końcowego kontraktu. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20%, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 RADOM - BARWINEK odc. LUTCZA - DOMARADZ od km 230+300 do km 232+764.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - PRZEBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 9 RADOM - BARWINEK odc. LUTCZA - DOMARADZ od km 230+300 do km 232+764 w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 210.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 73 WIŚNIÓWKA - JASŁO odc. KLECIE - BUKOWA od km 150+800 do km 153+242.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 73 WIŚNIÓWKA - JASŁO odc. KLECIE - BUKOWA od km 150+800 do km 153+242 w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL odc. Tarnogóra - Nowa Sarzyna w km 79+000 - 80+340 oraz w km 83+320 - 85+870.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 77 LIPNIK - PRZEMYŚL odc. Tarnogóra - Nowa Sarzyna w km 79+000 - 80+340 oraz w km 83+320 - 85+870 w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 180.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Budowa i przebudowa infrastruktury zrównoważonego transportu miejskiego oraz inwestycje w infrastruk
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





