Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Inowrocław: Dostawa roślin ozdobnych w ramach Rewitalizacji Parku
Solankowego.
Numer ogłoszenia: 106255 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, fax 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa roślin ozdobnych w ramach Rewitalizacji Parku Solankowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę następujących roślin: Ageratum houstonianum - Deep blue, Antirrhinum pirouette - Purple - white, Begonia semperflorens - Bicolour, Begonia semperflorens - Deep rose, Begonia semperflorens (Globe) - Ducolour, Begonia semperflorens -White, Impatiens hormony - Dark Violet, Impatiens New Guinea Harmony - Light Orchid, Impatiens New Guinea Harmony- Iresine Lindenii, Lobelia Erinus (Regatta), Lobelia - Sky Blue, Pelargomium Horyzont - Frosty Rose, Pelargomium Horyzont Red, Pelargomium Horyzont Salmon, Salvia Farinacea, Santonina Chamaesyparissus, Tagetes Patula - Orange, Tagetes Tenuifolia - Gnom, Verbrena Romeo- White, Verbana Temari Blue, Buxus Sempervirens - Suffruticosa, Rosa pienna - różowa. Całkowity zakres to: 26.765 szt. Dostawca dostarczy wymagane rośliny zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. Opis warunków wymaganych od dostawców: a) dostawca dostarczy rośliny, własnym transportem, na własne ryzyko oraz na własny koszt, we wskazane miejsce miasta Inowrocławia, b) występuje na rynku handlu co najmniej 3 lata, c) dostarczy rośliny zgodne z wymaganiami zamawiającego, d) terminy dostaw będą uzgadniane telefonicznie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.41.00.00 - 02.41.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenia dostawcy, że nie posiada zaległości podatkowej wobec Naczelnika Urzędu Skarbowego, c) oświadczenia dostawcy, że nie posiada zaległości wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz Fundusz Pracy. 1.1.W celu potwierdzenia posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu zrealizowanych w ostatnich 3 lat dostaw o podobnym zakresie i wartości. Należy podać ich wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - minimum 2 referencje. 1.2.Wypełnione następujące załączniki: a) formularz ofertowy dostawcy (zał. nr 1 do swiz). b) wykaz podobnych dostaw (zał. nr 2 do siwz), c) oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (zał. nr 3 do siwz).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowroocławiu, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, pok. nr 2 do kon. Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64 304..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o. w Inowrocławiu, ul. ks. Piora Wawrzyniaka 33, sekretariat, 1 piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Budowa budynku wielorodzinnego mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w m. Piaseczno gm. Sępólno Krajeńskie
- Prowadzenie Ośrodków Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Inowrocław w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Doposażenie baz magazynowych w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych, katastrof, zdarzeń masowych.
- ''Św. usług kom. w zakresie przyjęcia, odzysku i unieszkodliwiania odpadów, odbioru odpadów kom. z nieruchomości niezam. oraz najmu pojemnika i kontenera'' z terenów OSIR w Inowrocławiu,
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Jacewo, gm. Inowrocław - etap I
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





